KESÄKUUN KULLANKERÄT helmikuussa

Tarkistakaa teitonne...

Eli tervetuloa tänne kesäkuisiin ja tosiaan kaikki uudet ja kaikki päivitystä tarvivat, mulle yv:nä...

On niin kiwaa ku tämä porukka suurenee!!! :heart:
Mun piti jo tehdä uusi toinen sivu että mahtuu....
Merkatkaa otsikkoon kumpaan listaan kuulutte, baby vai baby2...niin olis helpompaa... =)listat menee pvm kohtasesti, eka 1-15.6, toinen 16-31.6


http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby2
 
Eilen siis oltiin 4D:ssä Brunon luona ja kaikki oli hyvin!Saatiin aivan ihania ja selkeitä kasvokuvia :heart:
Voi miten toinen on jo ihan oikean vauvan näköinen.Sukupuolta ei haluttu tietää,niinpä Bruno ei sitä edes vahingossakaan katsonut vaan jätti tarkoituksella kuvaamatta kriittiset kohdat.Siro vauva on tulossa,pienempi kuin esikoinen...Oliskohan tyttö :whistle:
No sen näkee sit kesäkuussa,jännityksellä odotamme :)

Tänään on jo 25 viikkoa täynnä!Nyt jos vauva syntyis,niin sillä olis hyvät mahdollisuudet selvitä hengissä.Helpottava ajatus...

Ja sitten yksi kysymys..Eli millasta vatsatautia on liikkeellä? :attn:
Meidän pojalla on nimittäin nyt toista päivää jatkunut ripuli...Ei oksenna ja voi muutenkin hyvin.Syö ja juo ihan normaalisti.Onkohan se joku pöpö vai onkohan se syönyt jotain sopimatonta... :/

Bamse 25+0
 
mua ei pitäis päästää kauppaan ollenkaan.. :LOL:
taas tänään tarrautu mukaan minille boby ja unihaalari :D
isäntä jo pyörittelee päätänsä näitten mun ostoksien kanssa.. :LOL:

täällä on iskeny kamala räkätauti ja pyykkiä pitäis pestä,mutta kun ei inspaa ollenkaan :kieh:
ilmakin on mikä on ja pihallekaan viitti lasten kanssa lähteä.. :/

noh jos sitä lähtis jotain kuumaa troppia juomaan.. :whistle:

 
mä en osaa päättää halunko ehdottomasti 4d ultraan vai en :/ ostin tänään kahdella euroo äippiksen peiton... sitten ois kaks peittoo.. kuinka kauan mahtaa muuten kestää äippä-pakkauksen tulo?
 
Täälläkin on alettu heräileen öisin, mutta tosin vasta aamuyöstä ja niin, että sitten ei oikeastaan enää tule uni silmään ennen kuin kello herättää. :headwall: :headwall:
Todella raastavaa! Välillä se jo meni ohi ja sain taas nukkua ihan kellon soittoon saakkaa, mutta nyt taas muutamana aamuna joutunut heräämään... taitaa olla jotain hormonaalista. :/

Kiitos mymmy myy tiedosta!
En olisikaan itse arvannut ko. kaupan lempinimeä. :D
Tosin empä ole koskaan moisessa edes käynyt.

Mä haluisin tuonne 4d ultraan. Jos olis vaan ylimääräistä sen verran, niin menisin! :/

Mä laitoin äitiyspakkaus hakemuksen vetään tasan viikko sitten ja oon jo nyt ihan hermona, kun ei oo mitään kuulunut, kun joku sanoi, että jättöpäivästä seuraavana päivänä oli tullut jo päätös ja pian perään jo pakkauskin, mutta eipä täällä vaan toimi nuin nopeaan!
Kai sitä täytyy vaan malttaa odottaa vielä. Ajattelin maanantaina vielä soittaa Kelaan, koska mun tuurillani siitä lapusta puuttuu joku oleellinen kohta, jonka vuox sitä ei oo otettu käsittelyyn vaan ois tulossa viikkojen päästä koko hakemus bumerangina takas... :| Niin siinä yleensä käy. :/

Nyt taidan alkaa vähän järkkäilemään tätä kämppää ja laitan jotakin suuhuni. Sitten heitänkin jalat sohvalle! Huomenna pitäisi jaksaa istua pari tuntia parturissa. :whistle:

Rakkis ja masu rv 23
 
rakkapanuu mä pistin ma postiin äp hakemuksen ja eilen oli kelan sivuilla että on vastaanotettu.. mitenkään malttamaton mutta silti..

täytynee miehelle koota isyyspakkaus B) täytyy ny kattoo mitä sinne keräilis.. haluisin ainakin jonkun isi paidan sille ja sit vauval joku juttu ja energiajuomaa,sikari ja hynysen kirja isyydestä..

oottekos muut aatellu isille pakkausta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarbe:
rakkapanuu mä pistin ma postiin äp hakemuksen ja eilen oli kelan sivuilla että on vastaanotettu.. mitenkään malttamaton mutta silti..

täytynee miehelle koota isyyspakkaus B) täytyy ny kattoo mitä sinne keräilis.. haluisin ainakin jonkun isi paidan sille ja sit vauval joku juttu ja energiajuomaa,sikari ja hynysen kirja isyydestä..

oottekos muut aatellu isille pakkausta?
Mitenkäs sen sieltä näkee?
Sulla on sinne jotkut tunnukset vai? :eek:

Mä en taida jaksaa mitään isyyspakkausta kasata...mahtaiskohan moinen edes sellaisesta perustaa... :/
 
Ai juu...sinnehän pääsee pankin tunnuksilla...Kelan sivuille siis...
Pitäisikös siellä näkyä jo mun tiedot siitä hakemuksesta? Jätin sen siis ihan toimistoon viikko sitten perjantaina. Vai näkyykö ne paperiversioiden käsittelyt lainkaan netissä?
 
rakkapanuu: mun mielestä siellä kelan sivuilla pitäis näkyy kaikki versiot, mitä oot kelaan laittanu. voi olla et oon väärässäkin. Ite taisin laittaa hakemuksen joskus alkukuusta, ja toissapäivänä tuli kelasta ilmotus, että parin viikon päästä on paketti postissa :D Malttamattomana odottelen. Se on niin ihana :heart:

Supistelut jatkuu... aina kun nousee ylös :kieh: ärsyttävää. Ens viikko on loma. Ja nyt ollaan neidin kanssa molemmat flunssassakin :kieh: Ja maanantaina pitäis heti aamusta mennä noista suppareista lääkäriin... Toivottavasti on vaan harmittomia, ois niin kiva olla töissä. Vaikka on kyllä ihan poikki aina työpäivän jälkeen, vaikka on vaan istumatyötä ja tosi helppoo sellasta =)


Mun tekis ja mieli kerätä sitä isyyspakkausta. Mitähän sinne vois laittaa synnytystä ajatellen. Meiän ukolle ainakin kartsa tupakkia ja pieni konjakkipullo tekis terää. Sit vois varmaan nauhottaa jotain rakkauspuhetta, jota ukko vois kuunnella niiden ärräpäiden sijasta salissa :D


Venla ja Tauno 25+6
 
kyl siel kelan sivuil äkyy.. sinne reunaan tulee mun mielest kohta vanhempainrahapäätös tms ja selt näkee miten etenee... missäpäin Venla asutelet? ku vaikuttaa se asuinpaikkakin kaunako kestää.. pienillä paikoilla tullu tyyliin viikossa päätös&paketti..
 
Kiitettävän nopeaa toimintaa kyllä kelalta, tiistai yönä kävin viimein hakemukset luukusta tiputtamasta ja päätös oli tehty jo seuraavan päivänä :D Kirjekki laitettu perjantaina tulemaan. Vihdoinkin on jotain hyötyä siitä, että asutaan tämmösen kylänpahasessa :D

Tilattiin eilen vaunut ja pinnasänkyyn patjaa verhoa sun muuta mitä pinnasängyssä pitää olla, kallista lystiä, mutta hauskaa :D

Huomenna alkais kylpylämatka, ja takas sieltä tuun vasta sitten viikonpäästä sunnuntaina, enkä siellä varmaankaan koneelle pääse.

Menhit ja Ella(viljami) rv 25+5
 
Hyvää viikonloppua! Aurinkokin paistaa täällä Etelässä :heart:

Maanantaina tilasin ja maksoin Modi Classic- vaunupaketin, torstaina jo posti toi kotiovelle, ihanan nopeaa toimintaa! Eilen sitten 10 minuutissa kokosin vaunut ja ihastelin niitä pitkin asuntoa. Nyt kun aurinko paistaa sisään huomaan, että renkaista jääny hyvät jäljet laminaattiin :D Lattianpesun aika. Ihanan helposti kasattavat vaunut, samoin toi heittoaisa on todella kätevä, kantokoppakin oli todella kätsy... hoitolaukussakin kännylokero erikseen. Mä olen ihan taivaassa :heart:

Mulla ei vieläkään mitään muita oireita / ärsytyksiä kun toi ylämasun kipristely ajoittain.. Ei supistele eikä suuremmin satu, ärsyttävää vihlovaa särkyä navan yläpuolella. Keskiviikkona neuvolalääkäri, se saa sitten sörkkiä rauhassa.. Tosin mun tuurilla kaikki kipuilu on täysin seis ja kaikki kondiksessa kun lääkäriin menen :/

ps. en näe enää häpyluutani kunnolla

Pitäkäähän masuista ja ennenkaikkea itsestänne huolta! Kylpyläloma tekisi meille kaikille varmaan hyvää ;)

Elppa & Antero 25+4 :eek:
 
Ei siellä kelan sivuilla tosissaan näy mun tiedoissa mitään siitä hakemuksesta vaikka jätin sen jo viikko sitten. Aion soittaa sinne maanantaina! Täällä ne tätit on niin käösiä, että on varmaan hakemus vieläkin siellä niitten postilootassa. :headwall: :headwall:
Nooh...kaippa se sieltä joskus tulee! Oon vaan niin perhanan malttamaton tällästen asioiden kanssa! :whistle:
 
Tervekauppa.fi:stä : Moni on ilmeisesti sieltä vaunut ostanut ja olleet tyytyväisiä, mutta avokkini tuossa oli katsovinaan että noissa tarjouspaketeissa tämä "työntökapula" olisi niin päin ettei näe vauvaa. Pitääkö paikkansa? Kovasti oltiin innostuneita näistä paketeista muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
Tervekauppa.fi:stä : Moni on ilmeisesti sieltä vaunut ostanut ja olleet tyytyväisiä, mutta avokkini tuossa oli katsovinaan että noissa tarjouspaketeissa tämä "työntökapula" olisi niin päin ettei näe vauvaa. Pitääkö paikkansa? Kovasti oltiin innostuneita näistä paketeista muuten.
mä veikkaan että noissa on heittoaisa eli saa käännettyä kokoaisan erperin.. katoin suurennettua kuvaa ni jarrut ainakin löytyy myös edestä ja se ois outoa jos aisaa ei sais käännettyä ja musta se näytti siltä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarbe:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
Tervekauppa.fi:stä : Moni on ilmeisesti sieltä vaunut ostanut ja olleet tyytyväisiä, mutta avokkini tuossa oli katsovinaan että noissa tarjouspaketeissa tämä "työntökapula" olisi niin päin ettei näe vauvaa. Pitääkö paikkansa? Kovasti oltiin innostuneita näistä paketeista muuten.
mä veikkaan että noissa on heittoaisa eli saa käännettyä kokoaisan erperin.. katoin suurennettua kuvaa ni jarrut ainakin löytyy myös edestä ja se ois outoa jos aisaa ei sais käännettyä ja musta se näytti siltä...
Jees, tutkittiinkin aisa-asiaa tuossa ja niin näyttäisi että molemmilta puolilta sopii työntää :)
 
elppa olen tosiaan kaksi niitä ottanut kun neuvolassa käskivät raudan ja foolihapon takia. kai sekin on yksilöölistä, purkissahan lukee 1-2tbl/pvä. hyvä vaan niitä varmaan on syödä ni saa ainakin kaiken tarpeellisen jota ei ruokavaloista saa.. täytyy kyllä sanoa että en varmaan ole koskaan elämässäni syöny tervellisesti, mutta nyt olen koittanut kasviksia ja hedelmiä esim. syödä runsaasti :LOL:

marleena83 ja vinski 25+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarbe:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
Tervekauppa.fi:stä : Moni on ilmeisesti sieltä vaunut ostanut ja olleet tyytyväisiä, mutta avokkini tuossa oli katsovinaan että noissa tarjouspaketeissa tämä "työntökapula" olisi niin päin ettei näe vauvaa. Pitääkö paikkansa? Kovasti oltiin innostuneita näistä paketeista muuten.
mä veikkaan että noissa on heittoaisa eli saa käännettyä kokoaisan erperin.. katoin suurennettua kuvaa ni jarrut ainakin löytyy myös edestä ja se ois outoa jos aisaa ei sais käännettyä ja musta se näytti siltä...
Jees, tutkittiinkin aisa-asiaa tuossa ja niin näyttäisi että molemmilta puolilta sopii työntää :)
mä kans syöny terveellisesti, mutta sitten toi suklaa on sellanen joka jotenkin ujutautuu mukaan... mä voisin syyä suklaata ihan törkeenäs.. :ashamed:
 

Yhteistyössä