Ihanaa,
aurinko on paistanut keväisesti pari päivää! Mä kun oon ollu jo monta viikkoa ihan kevättunnelmissa
Ihanaa myös, et mies totes kovaks muuttuneita rintojani KANNUIKS
Pienirintaiselle hulvattoman mukavaa kuultavaa, vaikka povestani ylpeä olenkin
Voih teitä flunssasia... Uskallanko ees sanoa ääneen, mut kaikki empatia teille - itse kun en oo IHME kyllä vielä jokatalvista monen viikon tautiani potenut ja vähän sellanen fiilis, etten tuu potemaankaan (Raimo potkii hyväksyvästi). Siitä saanen kiittää pientä kullannuppuani, joka on pistäny kropan pöpöineen uuteen uskoon :heart:
Eilen neuvolassa. Kuukaus sitte kysyessäni sain vastauksen, et
KELAn paprut täytellään vasta tällä kertaa, mut nyt kun innolla niitä odottelin, niin kuulemma vasta neljän viikon päästä (25+0)... Blaaa... Tais olla kätilö vaan vähän lomanjälkeistunnelmissa B) Samassa neuvolassa harjoittelunsa tehnyt kaverini kun sano, et ne ois normaalisti täytetty eilen. Mutta hyvä, jos muutkin kynäilee niitä vasta myöhemmin. Ei siis hätää!
Itse en oo vielä huomannut
mahan päälle näkyviä liikkeitä tarkkailla, mutta kädelle ne kyllä jumputtaa ja kovaa. Ihan hulvatonta menoa kaverilla! Sydänääniäkin oli vaikee kuunnella kerralla kahta sekuntia kauempaa, ku heti tää tyyppi heitti volttia. Mietin just, et millanenkohan villivarsa Raimo on syntyessään?! Apua
Valmet mainitsi
levottomista jaloista. Mulle joku ihanainen ehdotti täällä aikoinaan samaan vaivaan lämpimiä villasukkia petiin ja vaikken mikään sukkanukkuja olekaan, villiksistä on tullu ihan korvaamattomat! Säryt ja pakkoliikkeet hävis ku paukku tuuleen! Kandee kokeilla!
Rypäle järkyttyi, kun sai kuulla
poikatulokkaasta Itse olin kans 20+0 ultraan asti niin varma ku ikinä mistään voi olla, et vaavi on tyttö. Tunsin sen joka solullani!! Sit kun asiaan ei saatukaan selvyyttä ja jotenkin siinä kaveria tuijotellessani kallistuin ihan huomaamattani sille kannalle, et poika tulee! Aluks se oli ehkä vähän outoa, mut minkäs teet, ku koko ajan havahdut ajattelemasta pojan vaatteita ja pojan nimeä ja muutenkin poikameininkiä
Saas nähdä, vieläkö mun intuitio muuttaa suuntaansa...
Tintti74, ONNEA :flower: ja tervetuloo mukaan! Mahtavaa kuulla!
Mä voisin nyt painua koiran ja oman iltapisun kautta pehkuihin! Unia!
Ja erikivaa viikonjatkoa, mamitsut!
Helmi ja Raimo 21+0