Itkeminen on täällä hyvin hyvin vähäistä n.2min/pv. Tänäänkin sen takia vaan kun oli uni tulossa ja veikka keksi olla crossipyörä Ääni olikin sitten sen mukainen :/
Kakka episodia odotellessa, kakkaa ei ole hetkeen tullut. ( Menhit nyt se taitaa osua )
2,5kk (teidän kanssa aika menee nopeaan)
Päivähoidosta jokainen tekee niinkuin tahtoo. Itse miettinyt että pojalle saman ikäistä seuraa saisi ja kovasti tuo muista tykkää niin miksei menisi 2krt/vk kerhoon tms.
Pääsisi äitistä ja samoista ympyröistä eroon ja jos rupeis totteleen paremmin
Jälkitarkastuksesta kovasti oon miettiny että se hormoonikierukka olis hyvä juttu mutta se asennus taitaa sattua? (olen niin kipuherkkä) :ashamed:
Nukutaampas pitkiä unia teillä! (kateus iski) :ashamed:
Tänään olen siivonnut koko huushollin, pessyt mattoja 2kpl, 3koneellista pyykkiä, lenkkeillyt lasten kanssa, käynyt puistossa esikon kanssa, siistinyt koiran kynnet ja korvat, laittanut ruokaa, lasten viikkohuolto hoidettu myös ja pakannut mökkireissua varten kaiken mukaan. Huomenna mennään mökille (ei internettiä ) ja tullaan maanantaina :heart:
Ihanaa päästä kotoa pois tämän kaiken remontin keskeltä!
Saas nähä höpötänkö teistä paljon viikonloppuna
Vieroitusoireita odotellessa
:wave:
Kakka episodia odotellessa, kakkaa ei ole hetkeen tullut. ( Menhit nyt se taitaa osua )
2,5kk (teidän kanssa aika menee nopeaan)
Päivähoidosta jokainen tekee niinkuin tahtoo. Itse miettinyt että pojalle saman ikäistä seuraa saisi ja kovasti tuo muista tykkää niin miksei menisi 2krt/vk kerhoon tms.
Pääsisi äitistä ja samoista ympyröistä eroon ja jos rupeis totteleen paremmin
Jälkitarkastuksesta kovasti oon miettiny että se hormoonikierukka olis hyvä juttu mutta se asennus taitaa sattua? (olen niin kipuherkkä) :ashamed:
Nukutaampas pitkiä unia teillä! (kateus iski) :ashamed:
Tänään olen siivonnut koko huushollin, pessyt mattoja 2kpl, 3koneellista pyykkiä, lenkkeillyt lasten kanssa, käynyt puistossa esikon kanssa, siistinyt koiran kynnet ja korvat, laittanut ruokaa, lasten viikkohuolto hoidettu myös ja pakannut mökkireissua varten kaiken mukaan. Huomenna mennään mökille (ei internettiä ) ja tullaan maanantaina :heart:
Ihanaa päästä kotoa pois tämän kaiken remontin keskeltä!
Saas nähä höpötänkö teistä paljon viikonloppuna
Vieroitusoireita odotellessa
:wave: