?KESÄKUUN KOHISIJAT?



Hippuli-81.................kp 57/65.......................yk3
moumou...................kp 53/29-31.......................yk6
Ella-83......................kp 37/32-35.......................yk7
sintsu78....................kp 29/30-33.......DPO 14.......yk5
LillaMy83...................kp 30/25-30.......DOP 9.......yk2
Laura-vm86...............kp 27/31-35.......................yk6
Minna77....................kp 20/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 16/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 16/37(-51)......................yk5
Myrtle........................kp 12/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 11/28..............................yk3
Dreaming86..............kp 9/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 7/32..............................yk8
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 


Hippuli-81.................kp 58/65.......................yk3
moumou...................kp 54/29-31.......................yk6
Ella-83......................kp 38/32-35.......................yk7
sintsu78....................kp 30/30-33.......DPO 15.......yk5
LillaMy83...................kp 31/25-30.......DOP 10.......yk2
Laura-vm86...............kp 29/31-35.......................yk6
Minna77....................kp 21/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 17/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 17/37(-51)......................yk5
Myrtle........................kp 13/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 12/28..............................yk3
Dreaming86..............kp 10/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 8/32..............................yk8
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 
Täällä testi näytti puhtaan negan aamulla ja illalla on nyt alkanu tulee jotain tuhruvuotoa hieman joten eiköhän kohta ole täti kylässä :( Kuume nousi eilen illalla 38.0 ja selkäkipu karsee joten kävin tänään päivystyksessä jossa ottivat pissanäytteen ettei o tulehdusta. Tulehdusta ei ollunna mutta alaselästä löytyi erittäin tulehtunut nivel sekä nilkat oli turvoksissa joten piikkiä tuli niin pirusti :ashamed: Että näin..
 
:hug: Pikkumyy, pahoittelut tädistä. Eka päivä on vaikein, mutta sitten häntä pystyyn ja uuteen yritykseen! Jaksuja muutenkin särkyjen kans.

Joko toivotin Lauran tervetulleeks? Tervetuloa jokatapauksessa vaikka toisenkin kerran. :)

).( Apuva, ovis lähenee! Eilen tuli testiin melkein tasavahva viiva, tänään varmaan tulis tummempi, mutta ajattelin testata vasta huomenna uudestaan. Pihtaan ja säästän, ei tästä kierrosta kuitenkaan taaskaan tärppää, niin säästelen noita vielä pariin seuraavaan. Mutta jotain eloa mun kropassani taas on, ja se on kiva se. Odottelen ovista huomiseks tai viimeistään ke.

Oikeaa munasarjaa särkee jo ihan kävellessäkin, mutta mä vähän luulen, että se on se kysta, joka multa löydettiin pari kuukautta sitten. Mitenhän se mahtaa vaikuttaa raskautumiseen... Gynehän silloin määräs mulle sen tero-kuurin siihen kiertoon ja väitti kystan tulevan sillä ulos, mutta oli jotenkin niin epämääräinen koko reissu, että rohkenen epäillä tätä väitettä suuresti. Varsinkin kun viime kierto särki oviksesta menkkoihin asti oikeaa puolta, ja nyt se särky on palannut, ja koskee tosiaan ihan kävellessäkin. Ei mulla ennen noin ollut. Ja menkat tosiaan on kahdet viimeiset olleet normaalia kivuliaammat.

Noh, yrittänyttä ei laiteta, joten tänään pikku-Myrtti viettelee miehensä ihan kaiken varmuuden vuoksi. Sitten on hienoa, jos se kysta ei itsekseen tulekaan ulos, ja esimerkiksi puhkeaa just kun on raskaana. Pitäis varmaan käydä kontrollissa ja pitää vähän taukoa kuumeilussa. Mutta mistäs kesällä saat gynen, väkisinkin menis ainakin elokuuhun, luulen. Enkä suostu taukoilee, menee valoisat yöt ihan hukkaan!
 


Hippuli-81.................kp 59/65............................yk3
moumou...................kp 55/29-31.......................yk6
Ella-83......................kp 39/32-35.......................yk7
sintsu78....................kp 31/30-33.......DPO 16....yk5
Laura-vm86...............kp 30/31-35.......................yk6
Minna77....................kp 22/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 18/30-37........DPO 6......yk5
Cladoceran...............kp 18/37(-51)......................yk5
Myrtle........................kp 14/28-29.......................yk6
Varanikki...................kp 13/28............................yk3
Dreaming86..............kp 11/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 9/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 1/25-30.........................yk3
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 
Viikonloppu meni niin npeasti, etten ole muuta ehtin tääl laittaan, kuin päiivitykset. Toivottavasti teillä oli hieno vkonloppu!

Laura-vm86 Tervetuloa!! :flower: :flower:

LillaMy83 :hug: :hug:

Hemmi Tosi kurja :hug: :hug: Tosi pahasti sano miehesi. Toivottavasti on älynnyt pyytää anteeksi!! Ihan tosissaanko halusit jäädä taustalle?

Täällä ei kummempia, menkkoja odottelen. Ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen, mutta eipä ole niin todennäköistäkään, että nyt tässä kierrossa raskautuisin.

Mutta, kuinka tuo meidän plussa-aalto on nyt kuivunut?? Plussatuulia kaikille!!!!!
 
Hellou naiset!Mä oon kipee,kamala flunssa päällä :(
En oikein osaa päättää haluunko olla tuolla taustailemassa vai ihan listoilla kp:ineni kaikkineen,heh.No,taustailen nyt kuitenkin toistaiseksi.
Olihan mulla asiaakin,elikkäs:
Tänään vessassa käydessä pyyhkiessä tuli ruskeaa tuhrua(siis kp18),omituista kyllä.Ei mulla ikinä mitään välivuotoja ole ollut.Ja tosiaan siis vain pyyhkiessä tuli,ei pikkuhousunsuojassa mitään.Sylkiovistesti näytti "plussaa"kp11 ja 15/16 ja lämmöt nousi eilen(eli kp17)joten kai se ovis oli kp15 tai 16.Ajallisestihan tuo tuhru ois voinu olla sitä ns.kiinnitymisvuotoa,siis JOS se ovis ois ollukki jo tuolla kp11,mutta kuiten nuo lämmöt puhuis sen puolesta että ovis kp15 tai16.Pupuiltu kp9,10 ja 16.Mitäkähän tästä nyt sitten pitäis ajatella?Niin ja tosiaan nännit ollu nyt pari pv kipeät,hmmm....Hulluksi ehkä vain tulossa kaikkine tuhruinen ja oireineni :LOL:
 
Oli kyllä ihanat kisut. Kiitos Minna dpo:n ylöspanemisesta, miten sä huomaatkin kaikki. On kyllä tarkka päivittäjä. :flower:

Hemmi: Puuuuuuuuuh sinne vaan niitä +++++++++: sia. Minä en kyllä oikeen enää luota siihen sylkiovis testiin. Tais mennä siinä kyllä rahat kankkulan kaivoon. Tosin näytti kyllä lievää saniaista samaan aikaan pissätikun kanssa.

Lillamy: :hug:

Myrtle:
: Minulla oli kysta joskus vuosia sitten ja oli niin iso ja kivulias, etten istumaan kyennt. Sekin sitten meni itsestään rikki ilman mitään kummempia. Toivotaan samaa sulle. Ps. Ei ole uusiutunu varoituksista huolimatta. Kop kop.

Täällä ei mitään. Oireita on, mutt aniitä on ollut joka kuukausi. Hengästyminen, väsymys, palelu,.. Voi kaikkea. :headwall:

 
No töis oli onneks taas 9tunnin hektinen ympärijuoksu päivä joten ei ehtiny mitää miettii :) Mut outoa on se et mulla alkaa menkat aina ku hanasta tulis ja on tosi kivuliaat ollu sen jälkeen ku ehkäisylaastarin lopetin viime syyskuussa (täs välis mentiin sit pelkäl kumilla). Mut siis viime yönä tuli ruskeeta tuhrua se hippasen aamulla lisäänty mut nyt ei mitääään! Ruskeeta tuhrua siis tuli yllättävän vähän, varmaan pikkinen lusikallinen, jos nyt voisin tätä asiaa tarkasti kuvailla :LOL: Eikä mitään kipua, lämmöt 36.8 nyt illal, aamulla ei kiinnostanu mittailla. Mietin et varmaan hormonit sekaisin selkätulehduksen yms jäljiltä, mut voisko silti viel olla mitään mahista et nää ois jotkut valemenkat... ??
 
Ella-83 onnittelut tädin saapumisesta :D ja pahoittelut samalla myös :hug:

Digitesteri sanoo että ei ovista tänäänkään. Vielä parina aamuna sillä vähän niinkun kaiken varalta.. Alavatsalla edelleen tuntemuksia, voi olla myös ahkerasta pupuilusta johtuvia.. :snotty: Ei kananmunalimoja enää.
 

Yhteistyössä