?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Niin se kuukaus on taas vierähtänyt. ja tuntuu, etten ole saanut mitään aikaiseksi. Täälläkään en ole ehtinyt käydä. Masentaa vaan niin pirusti koko aika :( pian lähtee 9kk käyntiin ja ei vieläkään mitään tapahtunut. pelottaa, että jospa en voikaan tulla raskaaksi. no roikun täällä mukana joka tapauksessa, vaikka en kovin aktiivisesti olekaan kirjoitellut :) tässä kuussa on peittoja heiluteltu tavallista useammin, että jos nyt viimein tärppäisi...

Onnea plussanneille :) :heart: ja plussatuulia kaikille muillekin! Meitä ei enää kovin montaa olekaan! ja muutamalla alkaa olla jännät paikat :)
 
Tein tänää puhtaan negan.. Kp 26/28 eli tuskin vieläkään tärppäs.. :( Eiks se kuitenki vois näkyy jo edes haamuna jos olis raskautunu?

Oon ihan mieli maas... Tahtois niin kovasti että sisällä kasvais pikkuinen...
Voimia Varanikille.. Päivänjatkoja.
 
:hug: Dreaming Toivoa on kuitenkin loppuun asti.

Mä ennustan, että täti löytää mut tunnin sisään. Nyt jo oli housuissa ruskeaa, ja vatsassa sellainen paine, et kohta. Ihan kohta. Ihme ettei tän enempää ketuta. Lähinnä helpottunu olo, et sai edes jonkun varmuuden, onko tärppi vai ei. Vaikka tiesinhän mä tämän.

Nyt hei, kaikki poppaskonstit seuraavaan kiertoon enemmän kuin tervetulleita! Tällä kertaa ajattelin jättää greippimehun pois, kun ei siitä ainakaan hyötyä ole ollut. Sit vois alkaa opetteleen seisoo päälläni ja kävelee käsilläni, pysyy sit kallisarvoinen tavara sisällä sen aikaa, että edes joku löytää perille asti. Kieltäydyn masentumasta tästä, vielä tää onnistuu! Joskus..
 
Miksei mua ketuta yhtään? Ajattelin, et oisin ihan hajalla.. Enemmän mua hajotti ne kuumottavat testit kaapissa, ja kun ei ollut mistään varma. Onneksi sain hillittyä itseni ja pystyin olee testailematta. Säästyi nekin liuskat.. Tähän kiertoon on viel sekä ovistestejä, että pari raskaustestiä, ja sen jälkeen on kuukauden vauvantekoloma, eli puhdasta tjottaamista. Mua ei täällä elokuussa näy.
 




moumou...................kp 70/29-31.......................yk6
Cladoceran...............kp 33/37(-51)......DPO 8.....yk5
Dreaming86..............kp 26/28.............................yk4
marrr.........................kp 24/32.............................yk8
LillaMy83...................kp 16/25-30........DPO 1......yk3
sintsu78....................kp 12/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 9/65................................yk4
Myrtle........................kp 1/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 1/28................................yk4
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Ella-83
Minna77
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
Rauna...............25.6.......(kp 28/30-37)..DPO 16...yk5
 
Varanikki ja myrtle :hug:

Dreaming86, jospa se vielä muuttuisi plussaksi :)

Täällä ihan hirvee v**utus päivä. Oon ollu pahalla päällä koko päivän.. en ymmärrä miks mut painaa vaan hermoon |O Ja masentaa ja ottaa aivoon. Oon tosi väsyny ku en o saanu nukuttua kuumuuden takia ja ku en osaa nukkuu ku mies on yövuorossa. Huomenna varmaan aamulla salille ennen töihin menoa jos sais vähän paineita purettua ja muuta ajateltavaa :/
 
Onpa kesäkuu mennyt nopeasti. Aivan loistava saldo oli meillä plussanneissa; toivottavasti sama menoo jatkuu nyt heinäkuussa!!! Tuo aaltohan alkoi toukokuussa, niin ei se nyt vielä loppua, eihän? :whistle:

Mä olen jo aloittanut uuden ketjun - Heinäkuun hömpöttäjät. Tulkaa sinne vain!! Te, jotka olette ilmaisseet niin selkeästi, että mä oon tajunnut, että jatkatte, olen jo laittanut listalle. Tietty, jos en ole huomannut muita laittaa uuteen ketjuun, ilmoittakaa vain :)

Uudessa ketjussa nähdään!!!
 

Yhteistyössä