?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Rauna, kiitos tsempeistä ja onnea aivan valtavasti! :flower: :heart:

Pessimisti ei kuulemma pety, ja mulla nyt on joka kierrossa kaikki mahdolliset nipsaisut ja vihlaisut, että sillain ei jaksa kamalasti innostua, varmaan ollenkaan ennen kuin se plussa piirtyy. Mut ehkä sekin päivä joskus vielä koittaa. :) Jos ei muuten, niin apuja käyttäen.

 
Voi kuinka hienoa Rauna, onnea valtavasti!!! :heart: :heart:

Ihana aurinkoinen päivä! Pihalla tullut oltua koko aamupäivä nautiskelemassa lämmöstä.. :)

Se on sitten niin että ellen tästäkään kierrosta raskaudu, niin sitten pidetään paussia yrittämisestä, ja katotaan joskus talvella uudestaan. Kuume on aivan valtava, mutta pitää yrittää olla kovana koska nyt on elämässä muita asioita mihin tarvii panostaa...

Mukavaa päivän jatkoa teille:)
 




Hippuli-81.................kp 70/65............................yk3
moumou...................kp 66/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 42/30-33.......DPO 27....yk5
Hemmi.......................kp 29/28
Myrtle........................kp 25/28-29........DPO 11.....yk6
Varanikki...................kp 24/28.............DPO 8.....yk3
Cladoceran...............kp 29/37(-51)......DPO 4.....yk5
Dreaming86..............kp 22/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 20/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 12/25-30.........................yk3
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Ella-83
Minna77





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
Rauna...............25.6.......(kp 28/30-37)..DPO 16...yk5
 
Huomenta kaikille!!! Toivottavasti siellä teillä jatkuu hienot kesäsäät! :heart: :heart:

Onko kiinnostusta jatkaa heinäkuussa uudessa ketjussa?? :whistle: Voitaisiin nimittäin taas äänestää uudesta nimestä... On tietty noi klassiset heinäkuun hullut tai haaveilijat. Voidaan myös kokeilla, jos keksitään uusi nimi, jota ei vielä olla käytetty...?
 
Täällä ihan älyttömän kuuma aamu, huh huh. onneks enää tänään töitä ja sit viikonloppu vapaa :) Lämmöt edelleen alhaalla ja eilen ja nyt aamulla ollu hieman menkkamainen olo vattassa. Toivottavasti tänään tulis se o plussa niin sattus nappiin... Mut testailen sit töiden jälkeen
 
Ihanaa Rauna!!!!!!!!!!!!!! :heart: :flower:

Tottakai jatketaan uudessa ketjussa heinäkuussa! :wave: Heinähangot :D :D

Lämmintä riittää.

Täytyy sanoa ettei ole yhtään raskautunut olo. Tietääkö joku minkälainen KN pitäisi olla tässä vaiheessa kiertoa raskaana / ei raskaana ? DPO 8
 
Olen laiska ja kopsin suoraan tuolta toisesta pinkasta seuraavan:

Noniin, lekurissa käyty, ja mä olen nyt hiukan hämmentynyt. Lääkärin tietojen mukaan kysta löydettiin alunperin vasemmalta. Mun kaikki kivut on kuitenkin olleet koko ajan oikealla! Miten mä olen voinut käsittää noin väärin?

Nyt mitään kystaa ei kuitenkaan missään näkynyt. Eli oikein hyvähyvä. Keltarauhanen sen sijaan löytyi, eli ovulaatio on tapahtunut, ja ilmeisesti oli vain poikkeuksellisen ärhäkkä sellainen. Mahdollinen raskaus ei kuulemma vielä olis näkynyt, mutta eipä näkynyt mitään muutakaan epänormaalia. Jee!

Endosta ja lapsettomuudesta puhuttiin, rattaat pyörii nyt ja laitettiin lähete jatkotutkimuksiin sekä mulle, että tietenkin miehelle. Endoa kuitenkin lähdetään tutkimaan vasta kun helpommat asiat on suljettu pois. Syksyn mittaan meihin sitten otetaan yhteyttä, ja tutkitaan, missä vauva viipyy. Nyt on hyvä mieli. Töihinkin tulin niin hymyssä suin, ja kun nämä täällä ties mun käyneen lääkärissä, niin luulivat sitten, että olisin raskaana. Heh..

Jos olenkin raskaana, niin sen verran kuulemma kannattaa heti vko 6 tulla ultraamaan, että suljetaan pois kohdun ulkoinen.

Pitäisköhän mun nyt vähän jo relata ja unohtaa pahin kuumeilu. Syksyllä sitten tutkitaan lisää, ja kun mun kierto on näin tasainen, niin turha kuulemma mitään lämpöjä mittailla tai testejä tehdä.
 
Heinäkuun hourailijat! Vai miten se nyt oikeaoppisesti taipuu...

Mulla ainakin kaikki raskausoireet on tähän mennessä olleet raskaushoureita. :D Varmaan viikonloppuna testaan jo ekan negan.. Eilen tuli jo eka kunnon menkkakramppi, hetken sai kippurassa hengitellä ja odotella. Sain muuten lekurilta nyt särkylääkkeetkin pahimpiin menkkakipuihin. Hyvä sekin.
 
Täällä edelleen selkee ovisnega.. kuinka turhauttavaa :/ Mä jo niiiin toivoin et alkais pikkuhiljaa jotain tapahtuu.. Oon taas ihan varma et ovis joskus kp 20 taasen..

Mut viikonloppu vapaat alkoi joten nautitaan auringosta jos ei muusta :p
 
Mä muute tilasin englannista clearbluen noita 7kpl digitaalisia ovistestejä. Yhden paketin hinta englannissa on about 11 e ja tilasin kaksi pakettia postikuluineen 35 ? eli huomattavasti halvempaa kuin suomessa. Esim fertiliteettimonitori maksaa englannissa 55 puntaa eli euroissa about 65? ja tikut siihen 11 e paketti. Ajattelin et jos tässäkään kierrossa ei tärppää nii sit ois noi clearbluet seuraavaan kiertoon. (onneks mies maksaa puolet tästä riemusta) Ite tilailen paljon englannista tavaraa, viimeks tigin hiustenhoitotuotteita :)
 
LillaMy83 kuinka tuolla tuo maksaminen tapahtuu? Luottokortilla? Mullei ole :ashamed:
Sullahan on vasta kp13 nyt jos oiken katsoin, ovis tulee tikkuun sulle tänään tai huomenna, ennustan mä :D :hug:

Hitto, kp 25 ja alavatsalla pistelyitä, joko ne menkat sit alkaa tällä kertaa etuajassa :'(
Eilen tutkailin illalla tuota KN ja enpä yltänyt koko vekottimeen :eek: En sitten millään.

Siivouspäivää lykkäsin riemulla kun on näin helle, eikun läskiä grillaamaan vaan :D
 
Testasin tänää negan... Vaikka onkin vasta kp 23/28, eikä se välttämättä vielä näkyiskään. Mahassa on tuntunut menkkamaista juilintaa välillä, ja väsymys vaivaa...
Kai sitä täytyy vielä jaksaa n.5 päivää odotella kärsimättömänä...

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille :) Lähden tästä töihin.
 
Tänään oli ovisnega jälleen. Ihmettelen noita mun lämpöjä ku alkuviikon oli aika lailla 36,9-37,0 torstaina yhtäkkiä 36,4 samoin illalla 36,4. Perjantaina sit taas 37,0 tänää 37,1. Eiks ton mukaan ovis ois ollu perjantaina?? No tikutan kuitenkin tonne kp 20 asti jos ei mitää ala näkyy.. Tänään jonkin verran valkkari taas lisääntyny.

Varanikki, joo luottokortilla maksetaan, itellä masteri niin se on ollu ihan kätsy ja kaikki on niin paljon halvempaa enklannissa :)

Meillä tänään varaston pystytystalkoot joten sinne siis palailen
 



Hippuli-81.................kp 71/65............................yk3
moumou...................kp 67/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 43/30-33.......DPO 28....yk5
Hemmi.......................kp 30/28
Myrtle........................kp 26/28-29........DPO 12.....yk6
Varanikki...................kp 25/28.............DPO 9.....yk3
Cladoceran...............kp 30/37(-51)......DPO 5.....yk5
Dreaming86..............kp 23/28...........................yk4
marrr.........................kp 21/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 13/25-30.........................yk3
Bassets.....................kp /35






Taustalla

Lintsi85
Marta
Ella-83
Minna77





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
Rauna...............25.6.......(kp 28/30-37)..DPO 16...yk5
 
Eka nega testattu täälläkin aamuyöstä noin 4h unien ja pidättelyn jälkeen. Otin illalla kaks ykkösolutta safkan kanssa, niin ne sitten herätti mut yöllä vessaan. :D Oli taas aika väritön näyte, vaikuttaako liian laihat nesteet testitulokseen, vaikka oliskin seisseet rakossa sen nelisen tuntia?

Menkkajuilinnat senkun pahenee, ja eilen tuli lisäksi jotenkin oksu olo niistä pilsnereistä. Joko liian laimea olut ei sovi mulle, tai sitten jos ehkä siel masussa olis jotain kivaa.. Tuskimpa vaan, lukuunottamatta noita nipistelyjä, on vähän liiankin normaali olo. Tisseissäkään ei mitään ihmeellistä, jos ne kerran yleensä reagoi ensimmäisenä. Ei ole edes kipeät enää. Turvoksissa kyllä ovat, mutta niin on koko akka. 8,5kg tullut puolessa vuodessa lisää painoa, ihan tarkoituksella tosin, kun ajattelin että olin liian laiha vauvantekoon.
 

Yhteistyössä