?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Minna olen ollut suklaalakossa jo yli kuukauden, pitääkö se nyt hyvä lakko lopettaa? :eek:

Koitan olla kyttäilemättä itseäni tässä, mutta pakko sanoa sen verran että viime kierrossa nännit olivat muutaman päivän oletetun mutta viivattoman oviksen jälkeen todella kipeät, ja nyt ei mitään. Noniin, ei pitänyt kytätä |O

Ulos-> :wave:
 
Pakko tulla hehkuttaan: Täydellinen ovisbongaus takana, tänään siis kp26/37-42 ja dpo 1! Hyödynnettyä tuli ja nyt siis edessä kauhian jännät kaksiviikkoa... Auttaakohan suklaa siihen että hyödynnetystä oviksesta tulisi jotain??? Sovitaan niin. B)
 
Heippa naiset!!

Juhannus meni mukavasti, vaikkakin vettä sato melkei taukoomatta. Mut eipä se liioin haitannu... Huomasin olevani koko juhannuksen hieman "omissa maailmoissani" kun mietin aika paljon ovista ja sänkyilyyn oikeeta ajankohtaa...:/ Mahtaakohan vieläkään osua oikeeseen saumaan!!

Nyt jännittää paljon!!! Menisipä pari viikkoa nopeesti :)
 
Täällä aivan outo olo. Tai siis ku valkkaria on tullu ihan sikana..Ei koko ajan vaan aina yhtäkkiä lurahtaa "vellit housuun" :LOL: Toivottavasti edeltäisi ovista ja ois ovis viikonloppuna niin jaksais sen paremmin hyödyntää. Eilen ovisnegan tikutin.
 
Hienoa Cladoceran, nyt vaan odotellaan hyviä uutisia monta pitkää viikkoa :D d =) b

LillaMy83, kuulostaa lupaavalta! tuosta lorinasta pari päivää taisi itsellä mennä oviskipuillen jonka jälkeen tikkuplussa tuli iltapäivällä yllärinä, aamun negan jälkeen :)

 
Varanikki, Toivotaan et ovis ois viikonloppuna! Miehellä alkaa sunnuntaina illalla yövuoroviikko joten ei kauhiasti ehditä edes ensi viikolla nähdä ku ite tuun töistä joskus klo 19 kotia ja mies lähtee jo klo 21 töihin niin siinäpä sitten yhteinen aika. Ja aamulla ku mies tulee klo 6 jälkeen kotiin niin sit se on niin poikki. Mutta pupustelua on suunniteltu koko viikonlopulle joten ainakin kiva viikonloppu tulossa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaMy83:
Varanikki, Toivotaan et ovis ois viikonloppuna! Miehellä alkaa sunnuntaina illalla yövuoroviikko joten ei kauhiasti ehditä edes ensi viikolla nähdä ku ite tuun töistä joskus klo 19 kotia ja mies lähtee jo klo 21 töihin niin siinäpä sitten yhteinen aika. Ja aamulla ku mies tulee klo 6 jälkeen kotiin niin sit se on niin poikki. Mutta pupustelua on suunniteltu koko viikonlopulle joten ainakin kiva viikonloppu tulossa :saint:
Hyvähyvä, luulempa että hyvin käy =)
 
Mut voisi siirtää taustailijaksi täältä. Vauvakuume hiipunut sen verran, ja kesän oon ajatellut että menköön kaikki ihan omalla painollaan. Mulla kuitenkin luomuraskaus voi olla sen verran vaikee juttu, ettei jaksa kiertoja nyt seurailla. Otan siis kesälomaa koko vauva-asiasta vaikka lukemas täällä varmaan käynkin. Kirjoitan jatkossa enemmän "apuja tarvitsevissa" jos jotain kiinnostaa..
 


Hippuli-81.................kp 68/65............................yk3
moumou...................kp 64/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 40/30-33.......DPO 25....yk5
Rauna.......................kp 27/30-37........DPO 15...yk5
Cladoceran...............kp 27/37(-51)......DPO 2.....yk5
Hemmi.......................kp 27/28
Myrtle........................kp 23/28-29........DPO 9.....yk6
Varanikki...................kp 22/28.............DPO 7.....yk3
Dreaming86..............kp 20/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 18/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 10/25-30.........................yk3
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Ella-83
Minna77





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 
Varanikki Peukkuja, että tässä kierrossa teitä onnistaa!!!

Cladoceran Onnittelut!!! Peukkuja teillekin!

Peukkuja tietenkin kaikille muillekin!

Ella-83 Toivottavasti taustailu auttaa :wave:

ON: Mulla alkoi tänään menkat :( ja seuraava yk alkaa vasta heinäkuun lopussa. Eli tässä kierrossa ei tule mitään, koska viikon päästä olen matkalla Suomeen ja mies tulee perässä vasta 3 vkon päästä. Ei voi siis mitään.... Mielelläni kuitenkin täällä seurailen, vaikka ei kannata seurata kp:iä.
 
Minna voihan möö... :( Nyt vaan pää pystyyn ja kesästä nauttimaan! Kyllä se aika nopeasti kuluu, usko pois!

Tiedättekö muuten miten tuon juopottelun kanssa on tässä välissä kun ovis on ollut ja toiveita on, mutta testissä ei vielä näy? Mulla olis "pakkojuopottelua" tiedossa dpo 5, dpo 9 ja dpo 12. En haluais vielä paljastaa (nää kaks eka kertaa) edes että yritetään, joten onko haittaa, jos hiukan maistelee? Entä jos erehtyy vähänkään pidemmälle terassikierrokselle?

Eri asia jos voisi sanoa, että on raskaana... mutkun ei voi vielä. Ja jos sanoo että EHKÄ on raskaana ja ei siksi osallistu juhlaan, niin sekin kuulostaa ihan pöljältä... voivoivoi, että voi ollakin vaikeaa tämä kesäloman vietto. B)

Muoks: Vielä lisään, että oon kyllä sellainen loppasuu ollut, että kyllä kaverit heti alkaa epäilemään, jos tilaan vichyä siiderin/oluen sijaan... :ashamed: eli järeämpiä huijausvinkkejä otetaan vastaan.
 
Minna: :hug: Höh, minä ajattelin heti tulla katsomaan nettitauon jälkeen, jokos se Minna on plussannut? Nautit ehkä suomi lomasta enemmän, kun ei tarvi ihmetellä päiviä... (huono lohtu)

Cladoceran:
Tää onkin ns.hankalaa aikaa, kun ei ole raskaana ja pitäisi elämäntavat olla kuin olisi raskaana. Mutta siis maalaisjärjellä. Kun ei ole vielä oikeen edes istukkaa, ennen dpo 14? tai jotain. Ja nehän sanoo, viinilasi päivässä lisää hedelmällisyyttä. Minä join pari päivää sitten 3 lasia viiniä ja on mahdollisuus raskauteen tässä kuussa. Mulla tuo alkon juominen aika niukkaa pikku pojan takia.

Ella: Hyviä kesätaukoja.

Varanikki ja LillaMy Nautinnollisia ovishetkiä!

ON: Ei ole tätiä näkynyt, eikä menkkakipuiluakaan ole ollut kuin dpo2-4 ja dpo 8. Joten aivan hyvillä mielin ollaan ja saatan jopa testata huomenna aamulla, onhan oviksesta jo yli kaksi viikkoa, ja lyhyt kiertohan tän pitäisi olla. Tissit on kipeät ja huonoa oloa pukkaa, mutta oksennustautia kovasti liikkeellä meillä päin. :eek:

Nyt takas puutarhaan!!! Ihanaa helleviikkoa kaikille kohisijoille!!! :flower:
 
Cladoceran ja Rauna Kiitoksia oikein paljon ajatuksista :heart: :heart: :heart: Aika menee nopeasti, eikä toivottavasti mulla ole paljoa aikaa ajatella tätä juttua, omalla kohdalla, loman aikana.

Mä luulen, että alkoholinjuominen ei tuossa vaiheessa tee mitään. Kuinka monet koko maailmassa onkaan tietämättään raskaana ja juovat noihin aikoihin ja raskaus menee kuitenkin hyvin?

Lisäksi, olen kuullut, että lasi punaviiniä päivittäin oviksen jälkeen edistää kohdun verenkiertoa ja siten myös mahdollista raskausta. Eli hyvin me voidaan elää nämä kierrot; syödä suklaata päivittäin koko kierron ja loppupuoliskon kierrosta juoda punaviiniä :LOL:
 
Tänään melkein ovisplussa, mutta hailakampi vielä ku kontrolliviiva, pitää kattoo jos tänään tai huomenna saisin miehen innostuu jo touhuu.. Ja pitää yrittää itteäkin innostaa ku on niin sairaan kiire töissä niin on ihan naatti ku kotiin tulee :/ Mut hyvältä näyttää tässä vaiheessa :) Varmaan jos huomenna vasta pupuilis ku mies on vapaalla ku ei kuitenkaan vielä kiire kun ei vielä selkee plussa o ja eikös siitä plussastakin mee se vähintään 12 tuntia ennen ku munasolu irtoo?? Tai paketissa tais lukee et 24-48 tuntia plussasta. On tää niin jännää ja kivaa :heart:
 
Rauna ja Minna77 Voi kun pystyiskin tohon punaviiniin. Mun maha pistää punaviinin hetimmiten takaisin... on ollut tällain jotain vuoden päivät... En muista mistä lähti, mutta se on kyllä kurjaa. Tykkään niiiiin paljon punaviinistä ja juustoista. Onneksi myös suklaasta, joten sillä voi ainakin mennä. ja silloin tällöin saunasiideri/ -olut, voiskohan sillä korvata punkeroa? ;) Tänään palkitsin itseni siiderillä loman alkamisen kunniaksi, ihanaa, 4 viikkoa 4 päivää ihan vapaata!! B)

Joka tapauksessa ajattelinkin, ettei tuo varmaan isoa harmia tee ennen ku testissä näkyy, joten uskaltanen hiukan lipitellä juhlissa, niin ei tuu turhaa polemiikkia. ;)

LillaMy siitä vaan jumppailemaan sitten. Eikö ookin hauskaa seurailla omia tuntojaan ja tikutella ja raportoida täällä palstalla tuiki tuntemattomille, mutta NIIN samassa tilanteessa oleville? Mä oon pitänyt omana tietonani jopa mieheltä yli puolet tikutteluista ja stressailuista, mutta nyt oli pakko sillekin hehkuttaa kuinka hienosti onnistuin h-hetken bongaamaan. Vaikka ei tuo raasu kai mitään noista lämpöjutuista tajunnutkaan... :ashamed: :LOL:
 
Cladoceran , tää palsta on kyllä huippu just siinä mielessä et kaikki ollaan ihan yhtä hulluja :LOL: Me ei miehen kanssa o kerrottu kellekkään et yritetään lasta nii on tosi kiva sit et on ainakin sit kuitenkin joku paikka missä avautua :) Ja on jännä huomata miten sitä oma kroppa toimii kun tähän asti asioita on lukenu vaan teoriassa niin nyt sit kiva huomata et mahdollisesti kroppa toimii niinku pitäiski. Lupasin miehelle et ku pupuillaan nyt viikko joka toinen päivä niin se saa lähtee terassille viikonloppuna :LOL: Tälleen ihan vitsinä siis. Ei sitä kauheesti o tarvinnu pupuiluun patistaa ku molemmilla vauva haaveissa mut pitää sitä aina pientä kivaa keksiä :kieh:
 
Cladorecan, samaa oon minäki kuullu, et kyllä sitä vähä voi otella viiniä tms, kunnei siitä raskaudesta vielä mitään varmuutta ole.
Itte aion olla nää piinaavat pari viikkoa oviksen jälkeen ilman alkkomahoolia kun otti tua juhannus vähä voimille eikä nyt muutenkaa oo mitää kekkereitä tiedos. Tupakoinu oon vaan sillon jos oon juonu, joten nyt ei tuu sauhuteltuukaa mikä on tietenki tosi hyvä asia...

Missä vaiheessa vois alkaa, tai kannattas alkaa testailemaan ?? :) Nyt kp 20/ 28
 
Tänään lämmöt oli aamulla tippunu noin 0,5 normaalista eli enteilisiköhän ovista..? Tosin tein aamulla (vaik muuten oon tehny iltaisin) ovistestin ja se oli haamu eli nega, mut vaikuttaakohan et tein sen näin aikaseen, join illal viel hirveen sammion teetä ja aamuyöstä ison lasin vettä... Testailen vielä töiden jälkeen klo 18 uudelleen.
 
Tänne ei mitään uutta. Välillä menkkanipsuja ja tissit jonkun verran arat, ei nyt ihmeellisesti. Ei mitenkään raskautunu olo. Plääh... Tätiä jo odottelen, vaikkei oikeastaan viikkoon vielä ilmaannukaan. Hyvä aloittaa henkinen valmistautuminen ajoissa. :D Vaikka pettymyshän se silti on. Yhden kierron vielä kuumeilen, sit pidän kesälomaa kaikesta!

Tääl duunis tehdään jotain remppaa. Kauhee hitsauskäry, oksettaa eikä saa happee.. :p
 
Huomenta täältäkin! Loma alkoi ylityövapailla. Pitäis siivota, mutta eihän tällasella kelillä pysty. Eilen sain imuroitua ja pestyä auton. :D Tuolla se pihalla nyt komeilee puhtaana... Nyt pitäs sama homma tehdä kodille ja sitten vielä koirille. Sitten vois vaihtaa oikeesti vapaalle.

Neljältä gyne. Ahdistaa ja vähän jänskättääkin. Yhtään ei huvittais revitellä vieraalle ihmiselle paikkojaan, mutta pakko se kai säännöllisesti on... Samalla aion jututtaa sitä pitkästä kierrosta, että pitäskö kenties tehdä jotain vai pitääkö mun vaan alistua, että mulla vaan kestää himpan kauemmin kaikki. :|

Mutta pääasia on, että arska paistaa!
 
Huomenta leidit!

Tänne kuuluu tosi hyvää, koska vihdoin mekin PLUSSATTIIN!!! :heart: :heart:
Olen niin onnellinen! Anteeksi hehkutus :ashamed:
Viikkoja olisi kasassa vasta 4+0 joten tarkistustestiä vielä kaipaa parin päivän päästä. Heti kun se kierto tasoittui ja tein ovis testejä, niin löydettiin se oikea aika. Kun me ollaan siis jonkin verran erossa töiden takia. Huh, kyllä itketti aamulla kun tuijotin testiä.

Olen mieleeni laittanut ns.tuntemuksia tässä kierrossa, kun se ovis niin tarkkaan tiedetään. Eli noin pari päivää oviksen jälkeen oli menkkakipuja, aika voimakkaita. Sitten siinä dpo 4 alkoi palelu ajoittain. Ja ilmeisesti kiinnitymisen aikaan dpo 6-8 taas niitä menkkakipuja. Eli Myrtle, kuulostaa hyvältä sun tuntemukset.

Täällä hengailen vielä jonnin aikaa kuitenkin, saatan ehkä huhuilla odotuspuolelle, mutta odotetaan se uusi testaus parin päivän päästä.
=)
 



Hippuli-81.................kp 69/65............................yk3
moumou...................kp 65/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 41/30-33.......DPO 26....yk5
Cladoceran...............kp 28/37(-51)......DPO 3.....yk5
Hemmi.......................kp 28/28
Myrtle........................kp 24/28-29........DPO 10.....yk6
Varanikki...................kp 23/28.............DPO 8.....yk3
Dreaming86..............kp 21/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 19/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 11/25-30.........................yk3
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Ella-83
Minna77





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
Rauna...............25.6.......(kp 28/30-37)..DPO 16...yk5
 

Yhteistyössä