?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Varanikki Onnittelut, nyt vaan sitten vauvantekohommiin :D

Ja taas ).( Kävin sitte apteekissa ja ostin clearbluen sekä apteekin oman testin.Ja pakkohan mun oli sitte heti tehä tuo cb ja negaa se näytti :( Kyllä se jo näyttäis jos jotain tuolla mahassa tapahtuis :headwall: Joten eiköhän ne menkat sitte siellä mökillä vaivaa.Paska!
Mä en kyllä enää ikinä osta sellasta s-marketin testii.
Olis niin ihana ku vois vaan unohtaa koko jutun ja muistaa vasta sitte ku menkat on niin paljon myöhässä et ei oo arvailuille sijaa...
 
varanikki, mää melkein luulen et toi viime öinen oli enemmänkin joku vattapöpö ku menkoista johtuvaa. Eilen söin töissä broileripastaa ja paha olo alka pari tuntii sen jälkeen. Närästi ja maha sekaisin ja oksensin, ja sit tosi nopeesti tuli se kuume. Nyt enää lämpö 37 pinnassa ja röyhtäyttää niin pirusti :) Vähä sellainen höttelö olo ku eilen ei oikein pystyny syömään. Eiköhän se tästä...
 
Sintsu ja Laura, vähän kärsivällisyyttä ei olisi pahitteeksi :D Toisaalta pitäähän jonkun nämä testifirmat pystyssä pitää :D :hug:

Mulla riittää pinna, - ja jos ei riitä niin pakotan riittämään - siihen päivään asti jonka tässä päätän.. Meinasinkin että jos pari muutakin lähtisi samana päivänä testaamaan sitten jos ei tätiä näy niin olisi helpompi pitää sormet irti testistä ( joka on jo yli kuukauden jo kaapissa poltellut.. )

LillaMy toivottavasti olikin vaan joku pöpö ja jospa se siitä ohi menee ja pääset syömään =)
 


Hippuli-81.................kp 61/65............................yk3
moumou...................kp 57/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 33/30-33.......DPO 18....yk5
Laura-vm86...............kp 32/31-35.......................yk6
Minna77....................kp 24/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 20/30-37........DPO 8......yk5
Cladoceran...............kp 20/37(-51)......................yk5
Myrtle........................kp 16/28-29........DPO 2.....yk6
Varanikki...................kp 15/28............................yk3
Dreaming86..............kp 13/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 11/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 3/25-30.........................yk3
Ella-83......................kp 3/32-35.......................yk8
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 
Tänään piti töistä tullessa kokeilla raskaustesti ja ihan negahan tuo oli :(. Huomenna aamulla vielä varmistus ja sit juhannuksen viettoon. Ei sitä tiedä, jos ens juhannuksena sit oiski jo perhe lisääntynyt...huoh...yk3 menossa vaikka aloitettu yrittely vuoden alun paikkeilta. Kun ei tulis se täti ihan just juhannuksena mökillä. Särkylääkevarasto on täydennetty kyllä.

Ihanaa juhannusta kaikille ja toivotaan, että juhannus tuo tullessaan paljon uusia plussia (ensi kuulle?). :wave:
 
Mullakin on vähän tarkoitus, et huomenna viel testaa ellei täti tuu illalla-yön aikana.Sitten me lähdetään reissuun ja sinne en mitään testejä mukaan ota tai lomalla ostele :saint:
Jatketaan sitten ressaamista heinäkuussa :LOL: kun palaillaan leiriltä.
 
Heippa

Varanikki: :wave: oviksen bpngaamisesta. Oliko oireita? Mulla ei ollu mitään oireita kun testi näytti tasavahvaa viivaa. Ja toivottavasti se oli silloin. Olen testannut nyt jälkeenkin ja ei ole tullut enää mitään.

Sintsu ja Laura pluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssatuulia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rauna:
Heippa

Varanikki: :wave: oviksen bpngaamisesta. Oliko oireita? Mulla ei ollu mitään oireita kun testi näytti tasavahvaa viivaa. Ja toivottavasti se oli silloin. Olen testannut nyt jälkeenkin ja ei ole tullut enää mitään.

Sintsu ja Laura pluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssatuulia.
Juu, oiretta noin kolme päivää tässä. Ensin kahtena päivänä kananmunalimat, kolmantena eli tänään on valkkari ollut vetistä, käytännössä aivan koko ajan jotakin tuntunut valuvan. Ja alavatsnippailuita on ollut myös. Viivat tikkuihin tuli tosi yllättäen, aamulla digi nega, iltapäivällä testiviiva LIUSKAtestissä vahvempi kontrolliviivaa ja parin tunnin päästä siitä digillä kaksi viivaa.

Simpat hyvässä tallessa nyt ;)
 
Hyvähyvä Vatanikki, pidän sulle peukkuja kovin! Ainakin kaikki voitava tehty, toivotaan parasta.

Plussapuuhkut muillekin jännäilijöille! Sintsulla varsinkin tosi jännät paikat, kumma ettei se plussa jo ole selvä!

Laura mulla tuli kans pari kuukautta sitten tosi voimakas elohiiri vatsaan, mä pelästyin, et olen tietämättäni jo ties vaikka monennella viikolla! :D Oli kyl tosi hassu tunne, toisaalta aika ihana..

).( Eipä mitään uutta, tissit edelleen kipeet. Aika aikaisin kipeytyivät mun mielestä. Lämmöt noussu portaittain, ma 36,4, ti 36,7, ke 36,8 ja tänään 36,9. Eli eiköhän ovis ollu sitten ma kun oli ne järkyt kivut. La laitettiin simpat säilöön, ma ei kerta kaikkiaan pystyny sen säryn takia enää varmisteleen.. Mutta eikös se niin ole, että tyttösimpat elää pidempään, niin tulee sitten ehkä sellainen kaveri, jolle voin lykätä kaikki Barbieni. Vai kelpaako noille nykyajan muksuille mitkään Barbiet.... :D
 
Tuli clearbluella selkee haamu, MUTTA kontrolliviiva on vaa yks ohut viiva, et tuo taitaa sitten olla mitätön.. Testiviivaki on kyllä semmonen et on toisesta puolesta selkee ohut viiva ja loput viivasta sit semmosta haamua.
Taidan oottaa huomisaamuun ennen kun teen uutta (yritän ainakin).
 
Myrtle d =) b että tyttösimppa siellä nyt "toimii" :D
Ainakin minun vanhat barbini ovat kova sana meidän tytöille, uudetkin on tosin tykättyjä =)

Laura koita keksiä jotakin tekemistä ainakin neljäksi tuntia nyt :D Riippuu toki siitä montako testiä sulla on vielä jemmassa siellä :D Jos kaksi, niin kestä neljä tuntia ensimmäiseen ja jos vain yksi niin kestä aamuun. Oikein viisas kun olisi niin lähettäisi sen viimeisen postissa itselleen tänään... :kieh: Noh, vitsivitsi :D

Minä tuossa tuonnempana teen liuskalla vielä o-testin toki, että tiedän vieläkö "pitää" pupuilla :p tänä iltana :)
 
Laura-vm86 Ihanaa,Onnea :hug: Kyllä se minustakin plussalta näyttä :heart:

).( Aamulla testasin apteekin omalla ja sekin negaa näyttää.Taitaa se täti sitten meidän kanssa mökille kurvailla.Pyh ja Pah! Siellä ei oo edes suihkuu tai sisä vessaa.Harmitus.
Ja mä oon ikuisetsi vihainen niille s-marketin testeille.Enää en sellaisia ostele...Olo ei oo yhtään sellainen et menkat alkais mut ei myöskään ole mitään raskaus oireita.Tämä nyt vielä puuttuikin et kroppakin alkaa temppuilee :(
 


Hippuli-81.................kp 62/65............................yk3
moumou...................kp 58/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 34/30-33.......DPO 19....yk5
Minna77....................kp 25/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 21/30-37........DPO 9......yk5
Cladoceran...............kp 21/37(-51)......................yk5
Myrtle........................kp 17/28-29........DPO 3.....yk6
Varanikki...................kp 16/28............................yk3
Dreaming86..............kp 14/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 12/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 4/25-30.........................yk3
Ella-83......................kp 4/32-35.......................yk8
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
Laura-vm86......18.6......(kp 33/31-35)..................yk6
 
Hippuli-81 Pahoittelut :hug: :hug: Kurjaa, kun menkatkin antaa odottaa noin...

Laura-vm86 Paljon onnea!!! :flower: :flower: Minustakin tuo onihan selvä onnistunut testi ja plussa! Siksi laitoin sut jo heti plussanneisiin...
 
en mä pysty pitää itteä näkymättömänä taustalla,aina jotain asiaa :D
Onnea Laura :flower: :heart:
Tänään kp20/28 ja edelleen tuhruttaa,ihan minimaalisesti,eli vain pyyhkiessä(ei edes joka kerta)ja housuissa ei mitään.OMITUISTA!Ja tämä jo kolmas tuhru pv.Mulla ei ikinä oo tällasta ollu ja ei ikinä myöskään menkat oo alkanu näin aikasin.Apua hei,mitä tää on?!
Ihanat jussit kaikille =)
 

Yhteistyössä