?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Ella-83 Onnittelut tädin saapumisesta =)
Pidetään ensi kiertoon d :) b

Itse kanssa tätiä odottelen.Sen "viipyminen" saa aikaan kaikenlaisia kuvitelmia...Vatsassa kiertää ja öklöttää :LOL: Ja silti mä olen ihan varma et se tulee :ashamed: Ja kuitenki toivon et ei tulis...
Ja joka ilta ajattelen et nyt yöllä alkaa ku tuntuu et vatsaa turvottaa.
 
Rauna Usein kai ne poistuukin itsekseen. Nää mun säryt on melkein hävinneet. Olen ihan kysymysmerkkinä.

Menin eilen jo tilaamaan lekurinkin, mutta mitä mä sille nyt sanon, kun pahemmin ei enää tunnu. Tekis mieli perua koko homma. Ihan ihme juttu. Oviskivuiks mun mielestä vähän turhan kovia, kun eilen epäilin jo umppariakin! Lämmöistä en osaa sanoa mitään, ne jotenkin on sahanneet koko alkukierron 36,4 - 36,7, tänä aamuna taas tuo jälkimmäinen. Ovistesti oli eilen nega, mutta se mun pissani oli melkein vettä, niin en osaa siitäkään päätellä. Silminnähtävä viiva kuitenkin tuli. Pitää ostaa seuraavaks aamupissatestejä, en osaa päivällä näköjään pidätellä tarpeeks saati olla juomatta. Ihan ihme kierto taas, pitäis oikeesti lopettaa tää hysteerinen tarkkailu.
 


Hippuli-81.................kp 60/65............................yk3
moumou...................kp 56/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 32/30-33.......DPO 17....yk5
Laura-vm86...............kp 31/31-35.......................yk6
Minna77....................kp 23/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 19/30-37........DPO 7......yk5
Cladoceran...............kp 19/37(-51)......................yk5
Myrtle........................kp 15/28-29.......................yk6
Varanikki...................kp 14/28............................yk3
Dreaming86..............kp 12/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 10/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 2/25-30.........................yk3
Ella-83......................kp 2/32-35.......................yk8
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 
Ella-83 Pahoittelut tädistä, mutta samalla on varmaan kiva, ettei tartte elää epävarmuudessa ja pääsee heti uuteen kiertoon. Onnea ja plussatuulia tähän kiertoon nyt!

Myrtle, Rauna Kiva, ku piditte kisuista :) Ne on kyl suloisia!

Sintsu Tekö olitte saamassa pian koiranpennun? Siis, olisin kysymässä, että joko olette saaneet sen kotiin?

Mulla on eilisestä lähtien tuntuneet rinnat aroilta, mikä kyl meinaa, että täti on tulossa. Varmaan tulee viikonloppuun mennessä, kun synttärit sattuu oleen silloin. Että olisi kyl ikävin synttärilahja kyl :/
 
Minna77 Meille joo tuli perjantaina Englanninbulldoggi ,mut neiti on jo neljä(just täyttänyt).Miehen veli ei enää pystynyt sitä pitämään ku hänen vaimo tuli allergiseksi.Ihastuttava tapaus :heart: Ja lapset on olleet ihastuksissaan, tosin tuo meidän monsteri (siis nuorimmainen)Tuntuu välillä hiukan liikaa innostuvan eikä meinaa antaa koiran ollenkaa levätä. Hiukan itse mietin että kui se meille sopii mut hyvin näyttää viihtyvän.Ja mä olen kans aivan ihastunut siihen typyyn :D

Hitsi ku tekis mieli käydä ostaa uus testi :headwall: Ku en nyt oikeen osaa päättää et oottelisko vaan vai...Menee hermot...
 
Mä kävin kans hakee sellaisen s-marketin halpiksen.Siihen tuli jonkinlainen toinen haamuviiva mut en siitäkään viisastunut yhtään :( Aamulla testaan uusiks jos vaikka sitte näkyis jotain.Eiks noihin tuu aika helposti jtn viivanpaikkoja...?
 
Tein aamulla uusiks sen ja taas siihen tuli kaks viivaa.Toinen ihan haaleista haalin ja melkein hävisi kun testi "kuivui" Tiedä sitten onko viivanpaikka vai mikä.
Ajattelin hakee apteekista uudentestin.Mikäköhän olis paras vaihtoehto ku meidän apteekissa on mun mielestä vaan apteekin oma, prediktor ja se clearblue? Mikäköhän olis herkin ?
 
Sintsu herkimmästä en tiedä, mutta apteekin oma on aina antanut mulle oikean tuloksen, ei haamuja jne. Pidän peukkuja sulle ja Lauralle d =) b

O.navaton taas digitesterillä ovisnega. Valkkaria tulee kuin kusta konsanaan, anteeksi roisi ilmaisu :ashamed: Ei mitään tietoa edelleenkään että menikö se jo vai ei :LOL: Pupuilu jatkuu illalla, eilen oli PAKKO pitää taukoa koko päivä :whistle:
 
Mulle vois kai laittaa dpo 2, tosin jotenkin tuntuu, ettei tässä kierrossa taas tapahtunut oikeasti mitään. Taitaa mennä nyt tuon lyhyemmän kierron mukaan, kun ovis oli noin aikaisin, jos se nyt edes oli. Mutta maanantaina oli kuitenkin ne kovimmat kivut ja lämmöt viimeisen kerran alimmillaan. Limoja ei tullut kuin alkukierrosta, sit ne loppui kuin seinään. Testi oli su lähes tasavahva, eilenkin vielä jonkinlainen selvä viiva kyllä tuli. En tiedä.

Oon kyl aika varma, et täs mun kropassani on jotain pahemman luokan vikaa, ei tollaset oviskivut voi olla normaaleja. Googlettelin eilen vähän, ja nyt pelkään jo endoa. Hip hei. Puolesta puhuis kysta, järkyttävät menkkakivut, jotka alkaa jo reilua viikkoa ennen menkkoja, ja nyt nää oviskivut. Niin ja tietysti, etten ole 15kk aikana raskautunut.
 
Sintsu varovaiset onnittelut! :flower:

Varanikki sulla on näköjään sama meno kun meikällä, että ovis on mutta ei kuitenkaan ole. Eli tuntemuksia on, mutta testit negaa ja lämmöt alhaalla... :/ Joka toinen päivä tahti on kuitenkin päällä. =)

Myrtle tänäänkö sulla oli se lääkäri? Tuu sit kertoo, mitä selvis. Parempi selvittää kun googletella ja pelätä pahinta... Peukut pystyssä, että selviäis parhain päin.
 
sintsu78:
Mulle tuli täysin sama tulos tänään! En mie sitä kyllä plussaks vielä usko. Eli tuli tosi tosi haalee haamu viiva joka hävis n. 10 minuutissa. Miehän haamuilin tuossa toissa kierrossa kanssa http://kaksplus.fi/keskustelu/t1371213 ja eihän siitä mitään tullu :(, joten ei nyt jaksa innostua yhtään haamusta...
 
mutta se on tietysti positiivista et tuollon oon aika myöhään vasta haamua saanu ja mulla tänään vasta kp 32.
Tarkistin muuten kiertopäivätkin tuossa eilen.
On ollu 30, 35, 29, 50(tällön haamuilin) ja 31, et tuosta sit miettii virallista kiertopäivää :LOL:
 
Cladoceran No itse asiassa mä peruin sen tänpäiväisen lekurin, kun se oli mies ja yleislääkäri, niin ei se olis kuitenkaan mitään tiennyt, enkä mä halunnut miehelle mennä selittämään naistenvaivoistani, ja pelkäsin, et jos se kuitenkin tahtois tehdä sisätutkimuksen. Tyhmää joo, mut mä nyt maanantaiks sain naislääkärin, jolta sitten lähete gynelle. Jotka varmaan on kaikki lomalla elokuuhun asti, hip hei.. Ja sit jos se lähete on julkiselle puolelle,niin siinähän sitten vasta kestääkin. Mutta ainakin saan asioita eteenpäin. Varmaankin.
 
Niin ja kun mulla ei enää sellaisia kipuja ole ollut, niin ihan hyvin voin hetken odottaa. Juhannuksena vedän kyllä sellaset v*tutusperseet ja poltan askin tupakkaa, kun olen tässä niin monta kuukautta himmaillut ja elänyt kunnolla, eikä siitä ole paskaakaan hyötyä, niin enpähän jaksa enää välittää.

 
Laura-vm86 Joo en minäkään tuota vielä plussaksi usko.Käyn ostaa apteekista huomiseksi testinJos sitte koittais sellaista Apteekin omaa ku siitä on kuulluut aika paljon hyvää ja varmaksi kehuttu...Mut kyllähän me se kunnon plussa saadaan d:)b

Olis vaan ihan kiva tietää ennen ku lähdetään to reissuun ,ku sitte voi seuraavaksi testailla vasta yli viikonpäästä...siis jos täti ei yllätä :LOL:
Ja kiva jussina miehen sukulaiseten kans.Kaikki siellä katsoo jos en juo mitään ja tulee varmasti kyselee vauva uutisia.Ku he tietävät että yritetään.Mä en jaksais niille mitään selitellä.Et on menkat myöhässä mut ei tiietä mistään mitään :headwall:
 
Meillei oo onneks tuota ongelmaa kun joutuu vissiin koton oleen juhannuksen (kaupungissa :headwall: ), kun mies on nyt kuudettä päivää sairaalassa ja ehkä huomenna kotio jos on kaikki ok.
Mie haluisin clearbluen testin mut lähiapteekissa ei oo, tiiän et keskustassa olis mut en sinne haluu lähtee autolla...
 
Myrtle, mulla oli viime kierrossa kovat kivut ja mietin umpparia yms mut muutaman tunnun pahimman kivun jälkeen helpotti. Ja mut nyt ultrattiin viikko sitten ja rakkulaiset munikset oli, kipu saatto siihen liittyä. Nyt taas mulla jomottaa samasta paikasta kun menkat alkoivat.

Nyt tuntuu, etä vauvakuume on hiipunut, on lasten kanssa ollu muutama päivä tahtojen taistoa ja olin ihan poikki, nii totesin ettei tässä jaksas vauvaa, edes kilttiä tapausta, hoitaa.
 
Tääl on ollu järkyttävä yö takana :ashamed: Menkat alko eilen kunnolla ja kivut oli sen mukaiset. Illalla oksensin ja oli maha sekaisin (voi johtua eilen syömästä ruuasta, koska se teki pahan olon) ja kuume nousi 38.5. Valvoin koko yön ku koski mahaan ja aamuyöstä olo alko helpottaa.. Nyt ei enää kuumetta onneks, mut töihin en kyllä tänään kyenny. Epäilen et toi korotettu voltaren annos tekee tepposet koska mun menkoista tuli järkyn kivuliaat sen jälkeen :'(
 
Ella, sun viime kierron kertomukset mulla tulikin mieleen nyt näiden omien kummallisuuksien myötä. Ihme kipuja, väärässä kohtaa valkkaria, lämmöt heittää vähän miten sattuu. No nyt on sentään tissitkin jo kipeet, että jotain kaiketi on tapahtunut. Vois kuvitella. Lämmöt oli ma 36,4, ti 36,7 ja tänään ke 36,8, eli selvä nousu, ja mulla pitäis vielä sinne 37 nousta. Mutta eipä auta arvailla, ehkä mä ens viikolla olen jo viisaampi. Pelottaa kyl ihan sikana. Mies onneks sanoi, ettei haittaa, adoptoidaan sitten joku kiinalainen. Miten osaakin ihminen ottaa asiat noin rennosti...

Kauhulla jo ajattelen kaikkia tähystyksiä ja varjoaineita ja leikkauksia.. Ja sitten niitä uutisia, että oikeasti en ehkä koskaan voi omaa lasta saada. Turha panikoida etukäteen, mutta minkäs teet.
 

Yhteistyössä