?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Onnea plussista! :flower:

Minä olen ollut aika taka-alalla, kun kyllästyin kyttäilemään itseäni. Tikuttelin aikani ja sitten lopetin, kun tuntui et se hailukin viiva heikkeni heikkenemistään. NYT sit onkin ollut monta päivää alavatsassa vihlontaa. Luulin jo menkkojen tekevän tuloaan, mutta ei, ilmeisesti onkin kyse ovulaatiosta?!? Nyt viimein on alkanut nimittäin lämpökin nousta. Ja TIETENKIN mies on kertaamassa juurikin näinä päivinä. Uskomatonta. Ensin ootellaan melkein pari kuukautta, että tulis ovulaatio, ja sit käy näin. Noh. Onneksi sain uuden työpaikan, niin on ainakin muuten elämä alkanut taas hymyilemään. Eikä se (kai) oliskaan sit nii kiva, et heti ilmoittaisi jäävänsä äippälomalle.....noh parin kuukauden päästä sitten uudestaan, argh. Ainakin alkaa olla tiedossa, että ovulaation yhteydessä on TODELLA voimakkaat tuntemukset. Mut siis tässä kuussa ilmeisesti oikeasti voin jännittää siltikin, josko ehkä mahdollisesti olisi kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä tärpännyt. Muuten taitaa mennä jännittelyt elokuulle...

Pitäisi varmaan vaihtaa kierron maksimipituudeksi esim. 65, joka varmaan menee rikki tässä kuussa... Mikä ihme kroppaa vaivaa...
 
Onneksi olkoon Kiivi, Ganja ja Ikuisuus. Hieno homma. Ei olla ihan maho pino :)

Hemmi: Minä sain tänään one step ovis testillä plussan, tai ainakin tasavahva. Ja trein myös sylkitestin, joka aamulla näytti pikkasen saniasmuodostelmaa, mutta nyt ei enää. Eli mä tein varmaan sen virheen, että liposin sitä liikaa? Niinkuin Ella ehdotti. Mutta siis oisko sulla ollu jo ovis sitten.
Minä olen ainakin superiloinen, että mulla nyt kolmatta kertaa normaalin pituinen kierto ja ovulaatio nyt. Eli tässä kierrossa on edes mahdollisuus kai raskautua, kun muut ollu mitä ollu, eikä ilmeisesti ollu oikeeseen aikaan häppeninkiä. Mutta nyt on. Ugh.

Plussataan kaikki pois täältä hillumasta.

Aurinkoisin terveisin; R

 
Kiitos neuvoista Ella ja Rauna.Otin heti neuvosta vaarin,ja tein uudestaan testin välttäen nuolemista =) tulos:vähän saniaiskuviota reunoilla.No,siitä innostuneena tein sitten vielä myöhemmin uudestaan,tulos:rakeita vain.No,aamulla uudestaan.En kyllä usko että mulla ovis ois jo menny,koska lämmöt niin alhaalla,mutta kaikkihan on mahdollista.No,toivottavasti ei,pupuiltu vain sunnuntaina ja olen niin päättänyt panostaa pupuiluihin oikeaan aikaan(oikeassa paikassa :) ) toivoisin että se ois nyt vasta tulossa ja pääsis oikein kunnolla tosi toimiin :LOL: ja tänään kellistän miehen,kun hän vain jo suvaitsis saapua kotiin :D
 
Kiitokset onnittelijoille =)

Tsemppiä vielä kaikille kuumeilijoille, ja muistakaahan naiset olla stressaamatta niin kyllä niitä plussia alkaa tipahtelemaan! Me kuumeiltiin koko kevät, mutta esikoinen valvotti ja kotona oli paljon tekemistä huoneiden järjestyksen vaihdon jäljiltä niin kai sitä sitten oli vähän ylikierroksilla. Heti kun tilanne rauhoittui niin plussa napsahti.. Joten nauttikaahan kesästä ja petipuuhista ja unohtakaa vauvan "tekeminen"! =)
 
Voiks ovistesti vahvistuu menkkoja kohti. Piruutttani oon alkanu nyt seuraa ovistesteillä et näyttäiskö raskauden ja eilen testastin hailakan haamun ja tänään (puoli tuntia rakossa olleesta pissasta tällaisen, ois varmaan ollu huomattavasti vahvempi jos ois ollu kauemmin rakossa..

 
Kiivi , Ikuisuus ja Ganja ISOSTI onnea ja paljon tarrasukkia!! :flower: :hug:

LillaMy83 jospa se onkin raskaus mikä vahvistaa, joku ainakin tällä puolella teki noita o-testejä raskautuneena ihan huvikseen :D

Ovistikuttelu alkaa huomenna =)
 
Wau, plussaropinaa! Onnea kovasti kaikille!

Mulla alkaa ovistikuttelu vasta su, ei siel vielä kuitenkaan mitään näy. Sitten mulla on vissiin joko joku tulehdus, tai luvassa jokin häiriökierto, kun mulla ei nyt tästä kuivasta kaudesta menkkojen ja oviksen välissä ole puhettakaan. Tai voiko menkkojen jälkeen tulla ihan normaalistikin muutaman päivän todella runsasta kirkasta vuotoa? Mitään kutinoita ei ole, eikä muutenkaan vaikuta mielestäni hiivalta. Onkohan mulla ollut näin aina, en muista. Mutta laitetaanpa tuohon kyhäämääni kiertokalenteriin ylös, niin ei tartte ens kuussa ihmetellä samaa. :D Ovis tuskin viel on, ei mitään tuntemuksia. Lämpöjä nyt en ole mitannut kuin kerran tässä kierrossa, nätisti ovat laskeneet. Ehkä huomenaamuna taas vois mittailla.

Tsemppistä Pikkumyy, jospa sullekin plussa plopsahtais!

Plop plop, muillekin! :)
 



Hippuli-81.................kp 55/65.......................yk3
moumou...................kp 51/29-31.......................yk6
Ella-83......................kp 35/32-35.......................yk7
sintsu78....................kp 27/30-33.......DPO 12.......yk5
LillaMy83...................kp 28/25-30.......DOP 6.......yk2
Minna77....................kp 18/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 14/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 14/37(-51)......................yk5
Hemmi.......................kp 14/28-31
Myrtle........................kp 10/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 9/28..............................yk3
Dreaming86..............kp 7/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 5/32..............................yk8
Bassets.....................kp /35




Taustalla

Lintsi85
Marta




Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 

Yhteistyössä