?KESÄKUUN KOHISIJAT?



Hippuli-81.................kp 51/33-45.......................yk3
moumou...................kp 47/29-31.......................yk6
ikuisuus....................kp 31/28............................yk2
Ella-83......................kp 31/32-35.......................yk7
Dreaming86..............kp 31/27-29.......................yk3
marrr.........................kp 31/28-30.......................yk7
sintsu78....................kp 23/30-33.......DPO 8.......yk5
Ganja........................kp 28/25-32.......DPO 6.......yk5
LillaMy83...................kp 23/25-30.......DOP 3.......yk2
high5........................kp 22/28
Minna77....................kp 14/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 10/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 10/37(-51)......................yk5
Hemmi.......................kp 10/28-31
Myrtle........................kp 6/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 5/28..............................yk3
Bassets.....................kp /35



Taustalla

Lintsi85
Marta



Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
 
Täälläpä hiljaista.

Täälläkin puutarha ja oika pitää kiireisenä. Onneksi tänään oli jo hieman lämpimämpi. Ei tarvi kattoo kukkiaan lumisateessa :)

Mielialat heittelee nytten tosi rajusti. Tämä puoli vuotta yrittäminen on varmaan joku kriisipiste, kun jotenki aivan meinaan luovuttaa. Mutta en syt siis oikeesti tietenkään, mutta välillä tuntuu, että miten sitä jaksaa kohta taas pettyy. Toisaalta taas se usko ja toivo raottaa siellä sitä verhoa, että jos tässä kierrossa.
Mutta minäkin siis tilannut repullisen ovis testejä, niin pääsen minäkin ihmettelemään viivoja.

Sunnuntai tereveisin: R
 
Rauna: Mä kävin ton kriisin kans tossa reilu viikko sitten kun luulin tädin tulevan, siis olin siitä aivan varma yöllä kun oli kierto täynnä. 2h mietin yöllä tätä kaikkea ja olin ihan tuskissani, oli siis yk6 menossa. Iski tavallaan sellainen epätoivo ja yritin tsempata itseäni ja miettiä missä on vika ja miksi näin käy. Hetken sain nukuttua, heräsin ja mittasin lämmöt, ne oli ihmeen koholla, tein "raivolla" raskaustestin, kaikki tai ei mitään, mut nyt tämä epätietoisuus loppuu. Testissä oli 2viivaa, mut en kyllä siltikään vielä ollut missään taivaissa, aika realistisesti suhtauduin, et vuoto kuitenkin vielä alkaa. Mutta nyt on yksi etappi saavutettu, on mahdollista tulla raskaaksi, vaikka kesken menisikin.
Odotellaan kuinka käy.. :/
 
Täälläpäs on ollut hiljaista tänään.. Millos meinasitte testailla? Saatais vaikka se kohisijoiden eka plussa. Täällä olo huono sen puoleen että on sellainen olo et tulen kipeeks. Aamulla siis lämmöt alhaalla mut sen jälkeen tuli kylmä, kuuma, kylmä ja oli äkkiä yli 37 ja sit on ollu koko päivän ja väsyttää ja haluttais vaan nukkua ku aivastelenki koko ajan. Eli varmaan flunssa tulossa :( Huomenna vika lomapäivä ja sit alkaa 9 tunnin työpäivät niin saa ajatuksia muualle.
 


Hippuli-81.................kp 52/33-45.......................yk3
moumou...................kp 48/29-31.......................yk6
ikuisuus....................kp 32/28............................yk2
Ella-83......................kp 32/32-35.......................yk7
Dreaming86..............kp 32/27-29.......................yk3
sintsu78....................kp 24/30-33.......DPO 9.......yk5
Ganja........................kp 29/25-32.......DPO 7.......yk5
LillaMy83...................kp 25/25-30.......DOP 4.......yk2
high5........................kp 23/28
Minna77....................kp 15/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 11/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 11/37(-51)......................yk5
Hemmi.......................kp 11/28-31
Myrtle........................kp 7/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 6/28..............................yk3
marrr.........................kp 2/32..............................yk8
Bassets.....................kp /35



Taustalla

Lintsi85
Marta



Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
 
Rauna Voimia :hug: :hug: Ei ole helppoa tämä kuumeilu. Samat ajatukset täälläkin, ja vaikka epätoivo ja turhautuminen yllättää aina välillä (säännöllisesti :| ), niin mulla on ajanmyötä jonkun verta helpottanut. Täksi kierroksi, lämpimät plussatuulet!!!!!

Ja muillekin teille, kp:iä lähestyvät ja yliaikaiset, plussatuulia!!!!

Onko ketään testaajia tälle viikolle??
 
Mulla kanssa samoja tuskailuja kun Raunalla. Mua vaan ahdistaa etukäteen testaaminen kun se pettymys sitten on niin valtava. Eikä mitään oireita oikeestaan ole. Aina sitä vaan vertailee edellisiin raskauksiin, niissä mulla on tullu oireet jo muutaman päivän ennen plussaa.. Ja nyt ei oikeestaan mitään. Tai jotain on, mutta ne on niin lieviä että musta tuntuu että mä vaan kuvittelen epätoivoissani ne. Näin kävi viime kierrossa ja edellisessäkin.
Minna77 Mä kai ainakin tällä viikolla testaan. Viikonloppuun taitaa mennä, jos rohkenen.. Mä ajattelin että testaan vasta sitten kun menkat on reilusti myöhässä, mutta en taida niin kauan odotella. Saa nähdä miten rohkeaksi sitä vielä heittäytyy :D
 
Mulle vois muuten vaihtaa kp 25 ku tavasin tässä mun kalenteria niin tajusin sit, kun viimes kp 1 oli 15.5. Täällä ei muuta maininnan arvoista. lämmöt edelleen koholla 36.9 ja menkkajuilinta kadonnut. Tänään vika lomapäivä eli tiedossa ikkunan pesua ja siivousta :/ Onneks heinäkuussa isännän kaa yhteinen lomaviikko vielä. Ja onneks kohta juhannus niin pääsee kans siirtää ajatuksia muualle!
 
Testit kyllä vähän polttelee mutta pysyn niistä nyt kaukana, koska ihan pian olisi tätipäivät kuiteskin. Kuiteskin kp 27 viimeksi negan sain niin turhaa täs testailee. Se tässä vaa on että kun menen huomen gynelle papaan ja sit ottavat ehkä koepalan, nii sit sen takia ois vuotoa 2-3 päivää, niin voi sit vaikeuttaa tädin huomaamista.. No toivottavasti ois pelkkä papa nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Testit kyllä vähän polttelee mutta pysyn niistä nyt kaukana, koska ihan pian olisi tätipäivät kuiteskin. Kuiteskin kp 27 viimeksi negan sain niin turhaa täs testailee. Se tässä vaa on että kun menen huomen gynelle papaan ja sit ottavat ehkä koepalan, nii sit sen takia ois vuotoa 2-3 päivää, niin voi sit vaikeuttaa tädin huomaamista.. No toivottavasti ois pelkkä papa nyt.
Ella, olkos sulla oireita? Sillä vaan kun sinä tunnut tuntevan itsesi niin hyvin.. :)
 
Heippa

Kiitokset, tytöt, tsempeistä. Tänään jo parempi päivä. Olen päättänyt palata talvella töihin ja hakea uuteen paikkaan ja fiilikset hyvät. En voi enää olla kotona ja odottaa plussaa. Tulee kun on tullakseen.
Tänään tuli tosin ovis testit ja heti testaamaan. Juuri pissä jäähtymässä. En tiä onko ok kellonaika, mutta tää onkin kokeilutesti.

Nauttikaa sadepäivistä vaikka vaakatasossa.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Ella, olkos sulla oireita? Sillä vaan kun sinä tunnut tuntevan itsesi niin hyvin.. :)
Muualle kirjottelinkin, että epäilen et tää oli ovuloimaton kierto, lämmötkin vaan perustasolla. Yritystä ovikseen ois ollu useammin limoista yms päätellen mut ilmeisesti ei vaan itse ovista tullut. Oireita ei ole minkäänlaisia, ei myöskään tädin suuntaan.
 
Tänään sylkiovistestissä saniaismaista muodostelmaa,eli ilmeisesti ovis lähestyy.jei :D osaisko joku viisaampi kertoa,että jos ei vaikka ovuloikkaan niin testissähän ei kaiken järjen mukaan pitäis mitään näkyä?olenko oikeassa?Siis esim tavalliset pisuovistestit,eli tuleeko siihen viivoja jos ei jostain syystä ovuloikkaan?Ja sitten vielä jos joku sylkiovistestin käyttäjä osais kertoa kuinka monta päivää ennen ovista testi näyttää noita "saniaisia",ja entä sitten oviksen jälkeen?kiitos ja hei =)
 
Sylkiovistesti reagoi kohonneeseen estrogeenin määrään, ja se alkaa näyttämään hedelmällistä muutamaa päivää ennemmin huippua, kun taas pissaovistesti näyttää sen LH-huipunn. päivää ennen ovista. Silti vaikka testit näyttäs hedelmällistä/positiivista, ei itse ovulaatiota satavarmasti tapahdu, mutta puitteet siihen olisi. Oviksen voi varmasti todeta vasta jälkeenpäin jos aamulämmöt jäävät korkeammalle tasolle.

Oma kokemus ilmeisesti ovuloimattoman kierron aikana on se, että on neljästi ollut "hedelmällinen aika" täs kierrossa sylkitestin ja ihan ovislimojenkin perusteella. Mutta lämmöt tosissaan pysyttele eperustasolla vaikka pari nousua tulikin, mutta ei jäänyt koholle.

Mutta jos kierto pelaa normaalisti, uskoisin että testeihin voi luottaa. Omalla kohdalla kun kierrot ovat heitelleet 32-46 päivän välillä, suhtaudun varauksella. Varsinkin sen jälkeen kun yhessä kierrossa tikutin vahvan ovisplussan kp 17 mutta kp 21 otettu verikoe näytti, ettei ovista ollut siihen mennessä tapahtunut.. Gyne sillon sanoikin että se, että saa ovisplussan ei tarkoita varmana ovista mutta kertoo kuitenkin, että hormonitoimintaa on.

Sylkiovistesti voi näyttää hedelmällisen jakson alkamisen jo 3 päivää ennen ovista ja oviksen jälkeen näyttää vielä hedelmällistä pari päivää. Sillähän tuota muualla maailmassa markkinoidaan myös hedelmällisyystestinä ehkäisykäyttöön jos ei voi/halua hormoneja käyttää.
 
Täällä ollaan reissusta palattu.Oli ihanaa mökkeillä vaikka olikin hirmu kylmä.Mulla meni jotenki ihan ohi ne raskaus fiilikset :| Ja nyt olen jo miettiny et millon pitää taas harrastaa seksii ;) ja näin loma aikaan mietityttää et ollaanko miehenkans edes samassa paikassa sillon...Luultavasti kuitenki olen lasten kanssa palannu leiriltä just kotiin...

Mut toivotaan nyt kuitenki ettei se täti tänne löydä.Mä olen kyllästyny jo ihan siihen kaveriin :ashamed:
 


Hippuli-81.................kp 53/33-45.......................yk3
moumou...................kp 49/29-31.......................yk6
ikuisuus....................kp 33/28............................yk2
Ella-83......................kp 33/32-35.......................yk7
sintsu78....................kp 25/30-33.......DPO 10.......yk5
Ganja........................kp 30/25-32.......DPO 8.......yk5
LillaMy83...................kp 26/25-30.......DOP 5.......yk2
high5........................kp 24/28
Minna77....................kp 16/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 12/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 12/37(-51)......................yk5
Hemmi.......................kp 12/28-31
Myrtle........................kp 8/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 7/28..............................yk3
Dreaming86..............kp 5/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 3/32..............................yk8
Bassets.....................kp /35



Taustalla

Lintsi85
Marta



Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
 
Pikainen :wave: täältä! Halit tädin yllättämille.

Oma napa; ei mitään, ovista odotellessa... Kyhäsin itselleni kalenterin kiertopäiville, merkkailen ylös vähän lämpöjä ja oireita, niin ei tarvitse sitten joka kuukausi ihmetellä kummia limoja, nipistyksiä ja tissikipuja.
 

Yhteistyössä