?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Cladoceran Hih, täytyy yrittää....

Muuten, Varanikki, haluatko sä jatkaa tuota päivittämistä? Tietty voi, jos haluat. Sitä vaan, että jos et välitä jatkaa, tai ei kukaan mukaan, mä voin jatkaa taas.
 
Oman navan päivitystä: Aamulla lämmöt koholla jopa 37.2 :D Toivotaan et nyt pysyykin koholla. Eilinen selkäkipu ja vattajuilinta hävinny täysin. Ja ovis testiin selkee nega. Joten voinen uskoa et ovis oli eilen ja tänään dpo 1 :) Nyt kai se alkaa jännin vaihe sitten...
 
Hyvähyvä LillaMy, nyt sitten parin viikon piina.

täällä tosiaan kp 8/37(-51) ja elämä tuntuu ihan tylsältä, kun pitää vaan odottaa, eikä oo mitään piinailtavaa. Toivottavasti kierto hiukan lyhentyis, jotta pääsis kohta taas piinavaiheeseen. Joka-toinen-päivä -tahti on aloitettu, jottei varmana missais mitään. :LOL:

Lämpöisiä plussatuulia kalseasta kelistä huolimatta. Ja hyvää ympäristöpäivää!
 
Mikä on muute luotettavin tapa mitata se aamulämpö? Aloin vaan ihmetellä ku joka aamu oon mitannu suusta ja lämpö on ollu kielen alta siis se alle 36.0 ja tänään taas sängyssä mittasin sen 37.2. Samaan aikaan kainalolämpö on kuitenkin vaan vähä päälle 36.4. Mut eikäs mun kannata verrata siihen mistä lämpö aikaisemmin mitattu. Joo myönnän olen neuroottinen ihminen :LOL:

Täytyy muuten kertoa viime yöltä hauska juttu :) mieheni tuppaa kävelemään ja puhumaan tosi paljon unissaan ja viime yönä sitten heräsin siihen että mieheni herätti mut ja alkoi lämmitellä pupustelua varten, ja mä huomasin kyl heti et se teki sen unissaan :D Eli mieheni taitaa ottaa tosissaan nää omat hommansa, kun ei nukkuessakaan viitti pitää taukoa :LOL:
 
Huomenta.
Tein testin ja nega oli.Ens viikolla sitte katsellaan uudestaan.
Jos mä nyt kuitenki uskaltaisin siellä mökillä vähän jotain juopotella B)

LillaMy :LOL: Luulis et nyt jo sitte tärppää ku unissaanki vauvaa teette =)
 
LillaMy juu suusta kielen alta mäkin mittaan. Ja ennen ku nousee sängystä. Kainalomittaus on epätarkka. Samoin lämpö heittää heti, jos on jo ehtinyt nousta ylös.

Sintsu pahoittelut negasta... Pääset kuitenkin hiukan juopottelemaan, joten otettakoon se positiivisena asiana. Hauskaa mökkiviikonloppua!
 
Argh, eilisen oli netti poikki :headwall: Täälläpäin Suomea oli sähkötkin koko päivän pois, että silleen...

Minna77 jos päivitän nyt ja sinä sitten jatkelet taas, mulla tais tulla noita virheitä kamalan paljon... :ashamed: Tai jos minä olisin sinun tuuraaja :D
 


***Perjantai 5.6.2009***
Hippuli-81.................kp 49/33-45.......................yk3
moumou...................kp 45/29-31.......................yk6
Sero..........................kp 35/25-35......................yk6
ikuisuus....................kp 29/28............................yk2
Ella-83......................kp 29/32-35.......................yk7
Dreaming86..............kp 29/27-29.......................yk3
marrr.........................kp 29/28-30.......................yk7
Ganja........................kp 26/25-32.......DPO4.......yk5
LillaMy83...................kp 21/25-30.......DOP1.......yk2
sintsu78....................kp 21/30-33.......DPO6.......yk5
Minna77....................kp 11/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 8/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 8/37-42(-51)..................yk5
Hemmi.......................kp 8/28-31
Myrtle........................kp 4/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 3/28..............................yk3
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta...............17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh...........................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.....................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3


 
Muutaman päivän ollu tuntemuksia vatsassa, juilintaa, ja repivää kipua kun yskin tai käännyn nopeesti. Mulla nyt siis kp 20/28. Välillä on etovaa oloa ja kuopuksen vaipan vaihto pistää yökkäilemään.. Juu ja eilisestä olen palellu kamalasti. Yölläkin vaikka on paksu peitto niin piti pyytää että mies ottaa kainaloon ja lämmittää.. Mukavaahan se oli. Musta tuntuu että mua taitaa paleltaa ensi yönäkin :p
 
ikuisuus :hug:

Varanikki Tarkoititko, että mä jatkan huomisesta, ja sä voit tarvittaessa tuurata mua? Eihän tuo ole mun homma eli jos haluat jatkaa niin jatka vain ihmeessä :heart: Jos haluat pitää taukoa, niin voin jatkaa.
 
Oonkohan mä kauheen negatiivinen ihminen ku tilasin repullisen ovistestejä :D No ajatus oli et tilasin clearbluen raskaustestin ja sit ajattelin tilata samalla paketin ovistestejäkin kun kerta aloin tilaamaan. Säilyyhän ne sitten pikkukakkoseen :whistle: Mun pitää varmaan miehelle antaa noi raskaustestit mitkä tilasin ja sanoa ettei o lupaa antaa niitä mulle ennen viikon päästä sunnuntaita :LOL:
 
eilisen pienen ruskean vuodon jälkeen ei ole ollut enään mitn vuotoa.. eli loppu kun seinään... yleensä jos tommosta pientä vuotoa on niin sitä tulee edes pari päivää vielä.... kiinnittyminenkään tuskin näin aikaisin on...
 
Minna jatka sä vaan, mää en taida jaksaa..

Kamalan surkea olo :( Väsyttää ja ketuttaa tämä täti... Just semmoinen "syvä" vaihe menossa, tiiättekö, kun vähä kaikki näyttää menevän vikaan.. :( Kun edes aika kuluisi äkkiä tuonne kp 10 seutuville... *huoh* Jospa uni auttaisi vähän.. Öitä :wave:

Ikuisuus, tiedän tunteen :hug:
 



Hippuli-81.................kp 50/33-45.......................yk3
moumou...................kp 46/29-31.......................yk6
ikuisuus....................kp 30/28............................yk2
Ella-83......................kp 30/32-35.......................yk7
Dreaming86..............kp 30/27-29.......................yk3
marrr.........................kp 30/28-30.......................yk7
Ganja........................kp 27/25-32.......DPO5.......yk5
LillaMy83...................kp 22/25-30.......DOP2.......yk2
sintsu78....................kp 22/30-33.......DPO7.......yk5
high5........................kp 21/28
Minna77....................kp 13/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 9/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 9/37(-51)......................yk5
Hemmi.......................kp 9/28-31
Myrtle........................kp 5/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 4/28..............................yk3
Bassets.....................kp /35



Taustalla

Lintsi85
Marta



Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6

 
Minna: Mulle vois vaikka lisätä tonne tietoihin että plussa on tullut 29.5.. etten siellä kummittele isoilla kp:llä ;)
Täällä mä silti pyörin katsomassa mitä tapahtuu ja lueskelemassa, vielä ei uskalla ihan fiilistellä raskaudesta. Oon ikuinen ja pahanlaatuinen pessimisti ;)
 
Sero Oi, onnittelut!!!! Ja vahvat tarrasukat pienelle!! Mulla on tainnut mennä ohi.... :ashamed:

Varanikki :hug: :hug: ja voimia! Ei ole helppoa tämä vauvakuumeilu. Ajanmyötä se kuitenkin helpottuu, jonkun verta....

:wave: Onko ketään r-testaamassa nyt viikonloppuna?? On niin monia, joilla on kp:t täynnä. Plussatuulia!!!! :whistle: :whistle:
 
Vasta kp neljä :headwall: Paistais edes aurinko niin vois kuluttaa aikaa tuolla pihan puolella |O Kamalan hidas neiti aika nyt, mut ootahan vaan kun on onnellisesti raskaana, niin ne viikot vasta nopeita ovatkin :whistle:

Sero, en uskaltanut päivitellä sulle plussaa, kun et itse sitä pyytänyt vielä :D Olisinpa sohlannut senkin kumminkin..
 
Ganja Mullakin oli sama viime kierrossa. Juuri samojen DPO:ien aikana tuli tuhrua. Aina tämä kroppa jotenkin yllättää. :/ Toivottavasti sulla olisi sitä itteensä eli kiinnittymistä!!

Varanikki Muuten, kiitos paljon avusta päivittämisessä :heart: :flower:
 
Varanikki: Juu, mä taisin tuolla kirjoitellakkin ettei vielä laiteta plussaa mulle.. nyt vasta kun on täti yli viikon myöhässä, uskaltaa edes laittaa plussanneisiin. Onhan se plussa, vaikka kesken menisikin :)

Minna: Hyvä etten liikaa ole täällä sitten hehkuttanut plussaa jos on sulta mennyt ohi ;) Tuntuu jotenkin ikävältä laitella tänne testikuvia, kun muilla vielä kova yritys. Vaikka itsekin 6kk täällä pyörin sitä odottamassa, ettei ihan yk1 tärpännyt. Se vähän edes "oikeuttaa" hehkuttamaan.. omasta mielestäni :)
 
Minna77 juu siis mul ei tullu kun pieni läntti ruskeeta suhtlimaista... jos on tolleen tosiaan tullu niin sitä on tullu paljon enemmän ja pari päivää ainakin... noh saa nyt nähdä mistä johtuu kroppa kans temppuillu paljon tänävuonna.... kuinkas nopeesti muuten kiinnittymisestä voi testailla?
 
joku tuolla oli laittanut näin: Alle 5 katsotaan negatiiviseksi. Joskus, joilla poikkeustapauksilla saattaa arvo olla alle 10 ja silti tarkoittaa negaa. Mutta yleensä elimistössä on aina jonkin verran sitä hcg:tä VAIKKA sitä ei silleen pitäisikään olla, siksi se 5 on yleensä raja. Voihan se olla et olet raskaana mutta vasta niin alussa et ei ole noussut vielä, mutta se tarkoittaisi käytännössä sitä et alkio on kiinnittynyt eilen tai tänään. Hcg lähtee kiinnittymisen jälkeen tuplaantumaan joka toinen päivä joten nopeesti se nousee jo yli viiden.
 
Täällä lämmöt laskenu tänä aamuna 36.3 :( olo ihan sellainen et täti kaahaa pihaan ensi viikolla, tissit kipeet, ahmituttaa ja turvottaa. Selkä ei o kipee onneks vielä eikä mahaakaan kauheesti juili. Eilen oli tullu päivän aikana valkkaria jos ruskeeta tuhrua ihan hieman :(
 

Yhteistyössä