Mindey, kuulostaa tosi vähältä sun syöminen.... liikuntaan ja työhön kun vertaan.
Mä liikun nyt enemmän kuin ennen, mutta en ihan joka päivä. Kun ikää on 44v, ja aloittaa kuntokampanjan, niin pakkohan tän vanhan kropan on antaa levätä välillä. Syömiset ennallaan, eli syön mitä halua, normaalia ruokaa yleensä, mutta määrät on pienentyneet selvästi. Sain vatsalaukun "kutistettua" mukavasti, kun vanha vaiva hetkeksi palasi kiusaamaan. Vatsani siis on välillä ylivilkas, ja silloin jos syön vähänkin liikaa, niin on tosi hirveä olo. No, vaiva on ainakin nyt pois, mutta määrät on pieniä. Kyse mulla elämäntapamuutoksesta, ei laihdutuksesta itseisarvona. Toki haluan laihtua, mutta siten, että voin elää ja syödä normaalisti, eikä kilot tule "kuurin" loputtua takaisin.
En nyt muista, milloin viimeksi kirjasin tänne tulosta, mutta viikon saldo - 500 g. Toukokuussa tippui 3,2 kg (tai ihan huhtikuun lopulla aloitin) ja nyt kesäkuussa mennyt 2,8 kg. Todella tyytyväinen olen.
Nyt jo siis hyvinkin normaalipainossa, BMI 23,6, mutta matkaa tavoitteeseen vielä kymmenisen kiloa, suurin piirtein!