*Kesäkuun Keventäjät* Uudet tervetuloa mukaan!

Hieman päivityksiä minunkin osaltani. Olen nyt lopettanut karkit ja herkut, mutta muutosta ei ole vielä tullut, siis painoon. Tänään söin aamulla jogurtin, join lasillisen mehua ja söin 3 pientä palaa ruisleipää. Päivällä ajattelin syödä Hesburgerin kanasalaatin ja illalla ehkä pari ruisleipää ja mandariineja. Nyt en jouda sen pidempiä kirjoittelemaan, kun täytyy lähteä koneelta, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus ulkoilla enemmän kun on useampi vapaapäivä peräkkäin.
 
ehkä ensi kuussa
Anteeksi että tulen tänne vierailemaan, kun en ole (vielä) mukana. *nolo*

Mietin näihin ketjuihin osallistumista, ehkä sitten ensi kuussa. Minulla olisi vain kaksi kiloa maksimissaan pudotettavaa laiskan talven jälkeen, ja luulin että olisin liikunnalla ja kiloklubin avulla saanut pois jo ainakin kilon (aloitin huhtikuun lopussa). Tulos: 100 grammaa miinusta. :( Lisäsin ruokaa, koska ajattelin että olen säästöliekillä (suosituksia pienmmät määrät kaloreita), mutta parissa viikossa ei ole tapahtunut mitään. Paitsi näyttää että olisin lihonut puoli kiloa, mikä ei ole mahdollista, oletn erittäin tarkka ja rehellinen noissa syömisissä. No, ehkä se on vain lihasta. Mutta aika epätoivoiselta tuntuu, että 1,5 kk olen syönyt selkeästi vähemmän ja mitään ei tapahdu.

Teillä on tosi hienoja tuloksia, kateellisena katselen. :)
 
IHANAAPARASTAMAHTAVAA, paino vaan nousee. :stick:
Pitääkö tässä nyt syyttää helteitä vai sitä kun psykologi käski nostaa kalorimääriä? En kyllä vieläkään oo syöny tuhatta kilokaloria päivässä, eli vajeet on aika isot. Toisaalta en oo kyllä päässy liikkumaankaan kun jalat on kuolemassa rakkoihin ja haavoihin.

Tänään 72.4 kg
 
Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23941801:
IHANAAPARASTAMAHTAVAA, paino vaan nousee. :stick:
Pitääkö tässä nyt syyttää helteitä vai sitä kun psykologi käski nostaa kalorimääriä? En kyllä vieläkään oo syöny tuhatta kilokaloria päivässä, eli vajeet on aika isot. Toisaalta en oo kyllä päässy liikkumaankaan kun jalat on kuolemassa rakkoihin ja haavoihin.

Tänään 72.4 kg
helteet, menkat, maha jumitus. et sä millään voi lihoa tolla kalorimäärällä. et vaan voi. nostaisin edelleen kalorimäärää. ei toi oo tervellinen tapa laihduttaa, eikä toimi pidemmän päällekään.

mä sorruin taas puntaroimaan. johtuu varmaan tästä ketjusta. :LOL: tiistaista lähtenyt 1.1kg joten veikkaisin että mullakin ollut turvotusta (menoista) koska ei kukaan laihdu muutamassa päivässä yli kilon. pari viikkoa mennyt niin heikosti että kyllä se sitkeys on sittenkin tuottanut tulosta sanoisin. nyt on jo lähteny 18.7kg 20 viikossa. :heart:
 
"miiru"
Moikka, tulin vaan kurkistamaan miten teillä menee.. Hirmuisesti tsemppiä, kilo kerrallaan kohti tavoitetta. Minä olen nyt tavoitteessani, eli paino oli tänä aamuna 56 kg. Huhtikuun alussa se oli 66,7 kg, eli yli 10 kiloa on lähtenyt. Paino on nyt pysytellyt tuossa vähän aikaa, ja aika helpostikin, kun ei enää tee mieli mättää isoja annoksi tai herkkuja. Ei ole yhtään tehnyt edes jäätelöä mieli vielä.. Mutta karkkiikin söin eilen illalla pussin, joten herkutellakin pystyy..

Mutta vielä: paljon tsemppiä kaikille, sillä jos minä laiska itsekuriton ruoto pystyn kiloja pudottamaan niin pystytte tekin, se on varma!

Hyvää kesänjatkoa. :) t. miiru
 
Sainpa nesteet lähtemään. Käveleskelin eilen (joo, tyhmää jalkojen kiduttamista) reilun tunnin. Oli tosi mukavaa kävellä ensin kaupungissa ja sitten myöhemmin vielä tuollasella metässä kulkevalla pyörätiellä ku aurinko paahto ihoa. :heart:

71 kg tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23942464:
helteet, menkat, maha jumitus. et sä millään voi lihoa tolla kalorimäärällä. et vaan voi. nostaisin edelleen kalorimäärää. ei toi oo tervellinen tapa laihduttaa, eikä toimi pidemmän päällekään.
Tiiän. Inhottaa vaan kun paino jumittaa.. ja järjettömänä karsii sitte syömisiä, ja koko keho menee toimintalakkoon.
Nostan kumminki koko ajan kalorimääriä.. tai ainaki kovasti yritän. :)

Mies kyllä huomaa painonputoamisen ja osaa aina sanoa että "voi ku sää olet pienentyny", "ootpa kyllä kaventunu" jne. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
:)
Täällä kanssa yksi joka maanantaina aloitti karppaamisen, alakarppi kait oon eli en ihan hirviän tiukalla kuurilla ole :) paino oli alussa sen 68-69 ja tavoitteena olisi alle 65 päästä.saas nähä mitä tapahtuu.

Nyt helteisen päivän viettoon
 
Toukokuussa tipahti: 7,2 kg (korjattu, joskus ilmoitin 7,3 kg)
Kesäkuun tavoite: 3-4 kg
Kesäkuussa keventynyt: 1,4kg
Paino pudonnut yhteensä: 8,6kg

Jes jes, oli se paino nyt tippunut! Ei kyllä siltä tunnu. :O Ja mulle ei kukaan ole kommentoinut laihtumista, ei kai se sitten näy. :D
 
Tönt
Toukokuussa tipahti: 7,2 kg (korjattu, joskus ilmoitin 7,3 kg)
Kesäkuun tavoite: 3-4 kg
Kesäkuussa keventynyt: 1,4kg
Paino pudonnut yhteensä: 8,6kg

Jes jes, oli se paino nyt tippunut! Ei kyllä siltä tunnu. :O Ja mulle ei kukaan ole kommentoinut laihtumista, ei kai se sitten näy. :D
vau, hienosti sait kiloja pois viime kuussa!! :flower: ja hyvin näyttää jatkuvankin! :)
paino on niin arka asia että kai ne sitten kommentoi kun itse ensin ottaa aiheen esille. :D
 
Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23948150:
Sainpa nesteet lähtemään. Käveleskelin eilen (joo, tyhmää jalkojen kiduttamista) reilun tunnin. Oli tosi mukavaa kävellä ensin kaupungissa ja sitten myöhemmin vielä tuollasella metässä kulkevalla pyörätiellä ku aurinko paahto ihoa. :heart:

71 kg tänään.


Tiiän. Inhottaa vaan kun paino jumittaa.. ja järjettömänä karsii sitte syömisiä, ja koko keho menee toimintalakkoon.
Nostan kumminki koko ajan kalorimääriä.. tai ainaki kovasti yritän. :)

Mies kyllä huomaa painonputoamisen ja osaa aina sanoa että "voi ku sää olet pienentyny", "ootpa kyllä kaventunu" jne. :heart:
metsässä käveleminen on parasta liikuntaa mitä tiedän. harmi ettei täällä hirveesti metsäpolkuja oo. tai ei ainakaan lähellä.

kyllä se kummasti motivoi kun joku kehuu. vielä ku oppisi ottaa niitä kehuja vastaan. mä alan aina selittää ettää jooo tää on nyt vielä tää alku..tai jotain muuta mussutusta. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23948258:
vau, hienosti sait kiloja pois viime kuussa!! :flower: ja hyvin näyttää jatkuvankin! :)
paino on niin arka asia että kai ne sitten kommentoi kun itse ensin ottaa aiheen esille. :D
Ihan kivasti tippui toukokuussa, toivon mukaan ei nyt jatkossa ihan yhtä vauhdikkaasti, eikä siltä kyllä näytäkään. :) Painoa en ole täällä kehdannut julkaista, mutta sanotaanko nyt niin, että enää -4kg, niin olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen, jee! :D
 
Ehkä se mies on oppinu kommentoimaan kun ite aina hehkutan että "Kattokku mie olen pienentyny! Hoksaakko?! Minun maha on pienentyny!! Mie olen laihtunu kilon!" :D

Mettässä käveleminen on mulle kyllä parasta terapiaa. Voitan samalla pelkoja (pelkään järettömästi hämähäkkejä ja muita ötököitä) kun meen jonnekki missä törmään inhoihin juttuihin. Ja toisaalta se ei oo niin vaikeaa, kun tie on kumminki asvalttia.
Eihän se silloin kyllä mettää ole, mutta tarpeeks lähellä. :D

Empuuu, mulla on 5 kiloa normaalipainoon, kai me ne kilot tässä karistetaan? ;)
Ajattelin asettaa uudeksi tavotepainoksi 66 kg kun pääsen seittemäänkymmeneen. Se on mulle riittävä palkinto.

Tervetuloa mukaan Kyy! :)
 
Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23948408:
Ehkä se mies on oppinu kommentoimaan kun ite aina hehkutan että "Kattokku mie olen pienentyny! Hoksaakko?! Minun maha on pienentyny!! Mie olen laihtunu kilon!" :D

Mettässä käveleminen on mulle kyllä parasta terapiaa. Voitan samalla pelkoja (pelkään järettömästi hämähäkkejä ja muita ötököitä) kun meen jonnekki missä törmään inhoihin juttuihin. Ja toisaalta se ei oo niin vaikeaa, kun tie on kumminki asvalttia.
Eihän se silloin kyllä mettää ole, mutta tarpeeks lähellä. :D

Empuuu, mulla on 5 kiloa normaalipainoon, kai me ne kilot tässä karistetaan? ;)
Ajattelin asettaa uudeksi tavotepainoksi 66 kg kun pääsen seittemäänkymmeneen. Se on mulle riittävä palkinto.

Tervetuloa mukaan Kyy! :)
metsässä kun kävelee niin ei huomaankaan kun tulee niitä kilometrejä. tylsää kävellä asfalttimatkoja kun on vaan suoraa tietää. maastossakin saa ihan eritavalla liikuntaakin. eikä tuu nilkat kipeeks. :D

mulla on vielä reilusti matkaa normaalipainoon. kyllä jossain vaiheessa voin kertoa lähtö- ja nykypainoa. en oo vaan siinä pisteessä vielä. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23948408:
Empuuu, mulla on 5 kiloa normaalipainoon, kai me ne kilot tässä karistetaan? ;)
Ajattelin asettaa uudeksi tavotepainoksi 66 kg kun pääsen seittemäänkymmeneen. Se on mulle riittävä palkinto.
Ehdottomasti karistetaan! Ja mielellään vähän lisääkin. :D

Hyppää mukaan vaan Kyy! :) Ei täälläkään kovin puheliasta sakkia aina ole, taitaa ihmiset olla muualla kuin koneen äärellä näillä säillä. Niin ja käyhän jotkut töissäkin, se meinaa unohtua, itse kun hoidan vielä lasta kotona. :D
 
"pinkki"
[QUOTE="pinkki";23893866]Mukana ollaan! Bmi käväisi toukokuun alussa 23.03, tänään 21.86. Tavoite alle 21, mielellään 20.[/QUOTE]

Pikkuisen taas paino laskenut, nyt bmi 21.68. Kiloissa lähes neljä tippunut... vielä aion tiputtaa 2-4kg. Olen saanut painoa alas pitämällä päivittäiset kalorit noin tuhannessa, yleensä syön n. 1200kcal. En tee raskasta työtä niin peruskulutus ei ole kovin korkea, tällä kalorimäärällä tuloksia tulee joten aion jatkaa näillä kaloreilla.
 
Toss Foo
Huomenta nuoret!

Viime viikolla jäi helleturvotusta kiertämään ja sitä paikkasin sitten syömällä tavallista tukevammin :D No mutta onneksi suunta sentään edes vähän menee alaspäin, olen jo BMI:n mukaan hyvikin normaalipainossa eli nyt tämä tahti on hidastunut vähän tuskastuttavaksikin. Ehkäpä tässä vielä jotain saa kuitenkin kesäkuussakin aikaan?

Olikos meitä muita maanantain mittaajia, viikon tuloksia ja muutenvaankuulumisia odotellessa..

Huhtikuussa humahti -4kg
Toukokuussa tipahti -3½kg
Kesäkuun kevennystavoite -3kg: tähän mennessä -0,4 kg..
 
Mulla on vaan noussut paino pari sataa grammaa viime päivien aikana, mutta yllätyksekseni oon huomannut, että ne housut, jotka on olleet mulle aivan liian pienet tippuu päältä. Harmi, koska ne on tosi kivat.

Ja ostin jopa 2 kokoa normaalia pienemmän paidan toissapäivänä, ja se sopii mulle! Lisäksi kolesteroliarvot on laskeneet normaalille tasolle, marraskuussa ne oli vielä aika huonolla tolalla.

Nyt oon menossa Lappiin kesäksi (erotaan miehen kanssa..) niin siellä tulee varmasti syötyä äitin rasvasia ruokia, mutta toisaalta siellä ehkä pystyn kans liikkumaan enempi, ehkä jopa harjottelemaan juoksemista. Tämän erohelvetin ajan saatan kyllä sortua lohturuokaan, toisaalta ois mahtavaa jos pystyisin kanavoimaan sen haluksi liikkua.

edit. Enkä tiiä onko siellä porukoilla vaakaa, joten punnitsemiset saattaa jäädä minun osalta. Ahdistaa jo valmiiksi se, että en pääse välttämättä seuraamaan painoa ja mitä jos vaan paisun takasin vanhoihin mittoihin tai alan karsia syömisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Pehmee ja pyöree
Voiko tänne loikata ihan "harmaakin" mukaan? Mietin rekisteröitymistä vielä hetken mut jos aloittelen harmaana =) Paino oli tänä aamun tasan 76kg ja ylimääräistä on ainaki 15kg. Voisin ottaa kuun loppuun mennessä tavoitteen, että 2-3 kg pois? Ainaki =)
 
Voi perse.... Synttärit juhlittu ja koko viikko meni enemmän tai vähemmän päin sitä ihteään.... No, kaks kiloa tullu lisää kesäkuun aikana :O :ashamed: Tänään menny hyvin taas mutta katotaan perjantaina josko alkais taas putoomaan paino... Kiinteyttämään pitäis alkaa, ei enää painon pudotus riitä.

Mitenkä tota vatsan seutua muuten sais kiinteytettyä ku vatsalihastreenillä.. Sillain tehokkaasti vai onko toi ainoo keino? :D
 

Yhteistyössä