Ah ihanuus, helle & turvotus
No mutta, väliaikaista kaikki on vaan... Nautin nyt TÄYSILLÄ kesästä ja ensi viikolla ilmeisesti turvotuskin laskee yhdessä lämpötilan kanssa
.
Tervetuloa vaan uusille, pidetäänhän keskustelu vilkkaana niin pysyy totuus mielessä, eikö? Oma punnituspäiväni on maanantai, mutta joka päivä käyn täällä kyllä lukemassa mitä muille kuuluu - ja välillä pitää toki itsekin kommentoida jotain!
Akaatti aloitti herkkulakon, hienoa! Minä olen myös (jo sen pari kuukautta) ollut ostelulakossa, jätin myös kahvista ja teestä sokerin pois, ja nyt ei tee (/ ole tehnyt enää moneen viikkoon) mieli mitään herkkuja. Keksipakettikin kuivettuisi kaapissa, ellei mies veisi töihin aina muutamaa keksiä silloin tällöin.. Ihme meidän taloudessa, minä kotona päivät pitkät ja herkut säilyvät!
Kaunishäntäinen orava: oletko saanut vuorokausikaloreitasi nousemaan? Elimistösi käy nyt säästöliekillä eikä laihtumista siksi tapahdu, anna ihmeessä kropallesi ulkopuolista energiaa että pääset taas eteenpäin. Tsemppiä vaikeaan askeleeseen!
Minulla on tosi positiivinen olo, no tietysti kun lähes kymppikilo on keventymistä tapahtunut tässä kevään mittaan. Vaikka painoa vielä onkin pudotettavaksi, olen jo todella tyytyväinen tähänkin tilanteeseen ja nautin sekä kesävaatteista että ihmisten seurassa olemisesta ihan eri tavalla kuin kevättalvella (ja silloin sai olla toppatakin alla piilossa). Hyvä minä!
Tsemppiä kovasti kaikille kesäkuun keventäjille,
heinä- ja elokuu siellä odottelevat "uusia" meitä!
Iloisin mielin uuteen aamuun,
tv. Toss Foo