Voi kuule.. mie olen tänään syöny aamupalaks jo yli 1000kcal. :ashamed: Mutta saa nähä, että tekeekö sitte myöhemmin enää mieli edes syyä. Tänään on kumminki vielä mahollisesti juominkeja. Kerrankos sitä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24056585:Loistavasti sanottu! tuli just tarpeeseen. :hug: :flower:
mä meinaan sorruin eilen..söin muutama pala pizzaa..:ashamed: järjellä ajateltu ei ollu niiiin iso paha..mutta kun se morkkis painaa päällä. :headwall: että nyt meni viikon hyvä työ hukkaan. vaa'alle en viittinyt edes mennä tänään. vedän tiukemman päivän tänään niin ehkä kroppa antaa mulle anteeksi..
ja mukavaa lenkkeilyy sinne poluille opastuksella! mäkin oon miettiny että pitäis oppia juoksemaan. olisi tehokkaampaa kuin kävely..en oo ikinä oikein tykännyt juoksemisesta mutta kai siihen voi oppia.
Juoksemisen opettelu on mullaki eessä. Netistä löytää aika helpolla kai jotain juoksukouluja, niin ei telo itteään heti kättelyssä. En varmaan tykkää miekään, mutta kai siihen tosiaan oppii.