Aanna tsemppiä sinne tulosten odottelun kanssa :hug: Hyvä, että vauvalla oli kaikki kunnossa ja muutenkin kaikki ok supistuksista huolimatta.
Emby Tsemppiä kipeän selän kanssa! Kannattaahan toi ottaa neuvolassa puheeksi. Mulla meinaa lonkka kipuilla. Jos istuu pitkään tai kävelee pitkään, niin tuntuu inha kipu tuolla vasemmalla lonkassa ja välillä se säteilee reiteen asti. Mitä lie sekin...
Mupelolla ihana vauvamasu :heart:
miehen suhtautumisesta Ihanan innoissaanhan tuo on
Toissapäivänä kävi itse puhumaan, että pitäiskö tehdä toinen heti perään
Tosin tuo "tehdä" on aika kaukana meidän tilanteesta, kun ei tiedä monta keskenmenoa tulee taas välissä :| Tosin toivon, että lugesteron olis se salainen ase, joka tämän raskauden sai jatkumaan ja toivottavasti avittais seuraavissakin mahdollisissa raskauksissa. Synnytystä mies varmaan jännäilee vielä enemmän kuin minä. Miehelle teki jo pahaa katsella, kun mun murtunut ranne vedettiin takaisin paikalleen Itävallan laskureissun päätteeksi, joten vähän mietityttää, miten sitten synnytyksessä...
synnytykseen liittyen mitä muuten pk-seutulaiset olette mieltä:
kättäri vai NKL? Kumpi teidän mielestä parempi tai miksi valitsitte/valitsette jomman kumman? En osaa vieläkään päättää, kumpaan menisin sitten kun se aika on. NKL:stä ei ole mitään kokemusta, Kättäri taas ei oikein vakuuttanut niiden km-tutkimusten ja yhden päivystyspolikäynnin perusteella, jotka oon siellä vieraillut.
ON: Eilen neuvolassa kaikki ok. Papusen sydänääniä sai hetken etsiä, kun oli tunkenut itsensä taas ihan istukan taakse. Hullut jumpat sillä oli menossa, kun koko ajan kuului dopplerin kautta potkujen ja liikkeiden ääniä :heart: Tuli siis todistettua, että ne mitä kotidopplerilla olen epäillyt liikkeiden ääniksi, ovat niitä.
Hemppa tosiaan oli laskenut aika reippaastikin raskautta edeltävät tasosta (130) ja oli nyt vaan 109. Joten rautakuurille jouduttiin. Saas nähä mitä toi mun masu tykkää tosta raudasta (Obsidan), kun muutenkin meinaa olla kovalla : /
Sanmar + superpapunen 18+3
(luulin eilen olevani päivän pidemmällä kuin olinkaan
)