Naistenpäivää tasapuolisesti kaikille!
Poikkalle superpaljon voimia ja puhelinlangat laulamaan lekurin suuntaan ton tekstin kanssa. Parempi varmistaa omalta hoitavalta taholta asiasisältö kun kysellä mielipiteitä netin välityksellä (vaikka kuinka lääkäri vastaisi). Teidän hoidosta vastaava ihminen on oikea ihminen kertomaan ja pitämään tiedon sellaisena, että maalikko sen ymmärtää.
Hyviä näkemyksia imetyksestä ja voi vaan odotella miten siinä sitten tulee tapahtumaan tai ei tule. Hirmu nopeasti nykynaiset tuntuu sitä lopettavan ja tiedä sitten johtuuko juuri noista pienistä ongelmista joiden takia vaan luovutetaan.. Ken tietää. Kohtapuolin sitä saa ite ihmetellä miten se homma sitten sujuu tai ei suju..
Neuvolassa käyty ja arvoja kehiin, sulkeissa rv 20+3 ja nyt siis rv24+3
paino +500kg/vko (+820g/vko), lähtöpainosta +9kg
RR 105/72 (109/69)
Pissa puhdas (puhdas),ketoaineet nyt koholla, juon aivan liian vähän
HB 114 (104) rautaa (obsidan) syöny tän kuukauden 1-2tbl/vko, vatsa ei kestä.
SF 20 (18) nyt jäänyt 0 käyrän alle kun viimeks oli yli
Vyötärön ympärys 91cm (85cm)
Syke 145 (139)
Liikkeet ++ (+)
Oon uumoillu supistusten määrästä juovani aika nihkeesti ja sen tuo pissa vaan vahvisti. Jonkun verran päänsärkyjä kanssa ollu ja sekin veden juonnin vähyys selittää. Ei muutakun vesipulloa kehiin tankkaamaan. Rautakuuri on nyt vetästävä ja laksatiivejä käytettävä hanakasti samaan aikaan.
Ruokalappuja oon alkanu ompelemaan ja samoin äitiyspakkauksen kopan päälystäminen on ajatuksissa. Oon kohkannu kyllä kaikki komerot läpi ja järjestelly tavarat, jotta uuden kaverin tavarat mahtuisivat kanssa jotenkin johonkin
Pinnasänky on ihan pakko pystyttää tässä tulevina viikkoina ei malta enään odottaa
Gracon turvakaukalo on autoon löytynyt tuttavalta lainaksi ja siihen sopivat matkarattaat vielä ostan toiselta tuttavalta.
Mun oloni ei sano tytöstä tai pojasta mitään. Mä odotan ajatuksissani vain vauvaa
vaikka jokin lupaus ultrasta saatiin sukupuolesta en osaa suhtautua siihen todellakaan totuutena, koska se voi olla juuri päinvastainen kun syntyy. Kyllä noissa aikaisemmissa ryhmissä on aina joku ilmoittanut saaneensa jonkun muun kuin on luvattu
Joten tätä foorumia kauempaa ei tarvii todella etsiä löytääkseen vastauksen onko sukupuoli aina oikein..
Viimeyönä näin unta, että olin ravintolassa hyvin hyvin humalassa. Kesken tanssimisen otin vatsasta kiinni ja sanoin ihmisille ympärillä, että mä olen raskaana ja on nyt lähdettävä kotiin. Olin hyvin epävarma unessa voiko raskaana olla humalassa vai ei... Erikoista, eikä mun todellakaan tee mieli lähteä ravintolaan tai ottaa edes alkoholipitoisia juomia.. Enemmän kaipaan 100% liikunnaniloa, miksi en näe siitä unta. Höh.