Ja pah sanon minä!! Täälä sitä ollaan kotona! :headwall: Oli eri lääkäri, tosi mukava kylläki ei siinä mitää, mutta laitto kotio ja ei antanu edes uutta aikaa.. Neuvolaseuranta ja kotio odottaa luonnollista käynnistymistä. Muutosta sen verran, että kohdun suu sormelle auki! Jee, edes jotai on tapahtunu..Mutta ei sillä viä kuuhun mennä!
Luonnollinen käynnistyminen on tietty paras ja sitä toivoin, mutta silti petyin jotenki tosi kovaa.. Ottaa ny sitte joo selvää, oli niin tai näin nii väärinpäin!
Kätilö neuvolas vähä ihmetteli ku mä soittelin ens viikoks aikaa, ku, oli just koneelta lukenu viime viikon polikäynnin tekstejä, nii lääkäri kirjottanu "jos kohdun suulla kypsymistä/muutosta niin lähdetään käynnistelemään..". Ja, sitte tiistaina jos/kun meen neuvolaan ni se saa jo kumminki laittaa lähetteen yliaikaskontrolliin/käynnistykseen! Että, olishan se voinu jo sen uuden ajan antaa sinne suosista.
Ny on ollu pinna Pikkusen Kiriällä, mut saa varmaa sulkee johonki pehmustettuu pyöreesee huoneeseen kahdeks viikkoo! :stick: Voi isäntä raukkaa!
No, käytii ostamas juhannukseks pihvit ja muut ruokavärkit, eli loppu viikko menee herkutelles ja levätes.
Urakoin tos uuniin pari kinkkulootaa ja aion pakastaa ne "pahan päivän varalle". Pääsee sitte vauvan kans edes välillä helpommalla, ku tosiaan toi isäntä kyllä polttaa vetenki pohjaan! Vielä ku jaksais väsätä lihapullia
ja jotai soosia jemmaan.. Ja vaikka makaroonilootaa..
Embylle iso voimahalaus! :heart: ..mulla ei oo mitää fiksuja neuvoja, ku todennäkösesti painin kohta ihan samojen asioiden kans.. mutta, mä kans arvostan sitä, että sä sanot asiat niin ku ne on. Ja, kaikki tunteet on sallittuja, ja ei se todellakaan oo mitää ruusuilla tanssimista niinku usein annetaan ymmärtää.
jkoo Uskon, että ei oo enää mitää hätää ja poriin voi turvallisin mielin mennä, koska asia on tiedossa ja hoidossa! :hug: Ymmärrän kyllä todella, että asia vaivaa! Kattelin tota etusivuu, että siinä oli, ööö,
Renu ja
Rintintin (meniköhän nimet oikeen..) joilla ajat kans 10.6 ja poris.. Onkohan siä vauvat jo syntyny, vai mikä on tilanne?? : / Mua aiva hirvittää ajatella koko asiaa, hyi olokohon..! :'(
Pikkumyy87 ja Tirriäänen 39+5