Heti alkuun onnea
pillipöllölle kihlauksesta!! :heart:
Uskonnosta on ollu puhetta. Me on kastettu lapset ja kastetaan tämä kolmaskin. Kuulutaan miehen kanssa molemmat kirkkoon, mutta siihen se meidän uskonnollisuus sitten jääkin. Jos lapset ei halua rippikouluun, niin se on meille ok, mut jotenkin tuo kaste kuitenkin halutaan, ei mulla mitään "järkevää" perustelua sille ole, mut kuitenkin
Se on mun mielestä ihan jokaisen oma asia, kastaako lapsensa vai pitääkö nimiäiset, ei pitäis kellään olla nokan koputtamista, mut eihän se aina niin mene.
birdcherry, toivottavasti asia teillä suttaantuu helposti
Sormustestin tein minäkin tuossa yksi ilta. Kiinalainen kalenteri ja sormustesti molemmat povaavat tyttöä. Kiinalainen kalenteri on molempien lasten kohdalla tähän mennessä pitänyt paikkansa, joten nähtäväksi jää tämän kolmannen kohdalla
Kumpaistakin meillä jo löytyy, joten ei suurempaa väliä ole
Mitään oloa mulla itellä ei vielä juurikaan ole. Esikoisesta oli vahva poikaolo alusta asti ja poika meille syntyikin. Toisesta tuli tyttöolo vasta ihan loppuraskaudesta, tosin jossain vaiheessa oli pakkomielle ostaa yksi vaaleanpunainen vaate (jota en kuitenkaan ostanut), joten liekö se kertonut tyttöolosta jo aiemmin? Ja tyttöhän meille siis syntyi
Nyt vielä tasapainoilen molempien välillä. Me ei olla kummastakaan haluttu tietää kumpi tulee, mutta nyt olen miettinyt, josko kysyisin rakenneultrassa. Mies ei haluaisi tietää, mutta hän ei ehkä pääse ultraan, niin sanoinkin, ettei jos ei tule, niin minähän kysyn
Eipä se siihen kummempia kommentoinut sitten
(.) Sain nyt sitten saikkua viikon verran, kun töissä nostellessa sattui aina alavatsaan. Lekuri oli kuitenkin jotenkin "outo", ja rivien välistä sai lukea, että jos VAIN sattuu, mutta ei supistele, niin töihin vain. Taisi pitkin hampain sen viikon kirjottaa, kun terkka oli musta sille aiemmin jo puhunut. Odotan niin kovasti, että meidän oma lääkäri palaa lomalta!!!!
FB:stä, itse kyllä olen siellä, mutta toivon minäkin, ettei tämä ketju kuihdu tästä. Itse ainakin käyn täällä kirjottelemassa tällasia pitkiä tarinoita
FB:n ryhmään ehkä sitten henk.kohtaisempaa, kun se on kuitenkin suljettu ryhmä, niin tietää, ettei asiat leviä.
Eiköhän tämä taas ollut tässä
Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille Masuille ja niiden Äideillekin
Bamse* ja Viuhti 15+2 :heart: