Empäs ole joutanut tänne edes lueskelemaan ja nyt sitten kahlasinkin ketjun läpi piiiiiitkältä ajalta ja nyt en sit enää muista enää puoliakaan mitä luin
kovasti on ollut näemmä keskustelua syömisestä ja mä kun en juuri kalaa syö saatika homejuustoa ym. niin mua vaan on mietityttäny että mitähän ihmettä mä syön jouluna kun mun jouluruokiin on aina kuulunut vain maksalaatikko ja kinkku
maksalaatikko lienee kiellettyjen listalla?
tulee vähä köyhä joulu vetää pelkkää kinkkua
meillä tuo nt oli 0,88 ja se riski hommeli 1:24000
kätilö kovasti kehu että kaikki löytyy mitä pitääkin ja ei nähnyt mitään poikkeevaa...mitä nyt tuossa voi vielä nähdä
mun täytyy varmaan pikkuhiljaa alkaa uskomaan että kyllä tää maha on ulos pullahtanu
niin komeita kuvia teillä täälä on
kätilökin sano että on kohtu kallistunut eteenpäin ja saikin ultrassa paremmat kuvat vatsapeitteiden läpi
mieskin alkanu kehuun että mulla on pömppis
ja pusun antaa joka ilta masulle
tähän asti kun ei ole oikeen ottanu millää tavalla puheeks tai huomioon koko mahaa.
kait siinä on takana maaliskuinen keskenmeno että pelänny sitä ja onko välttämättä vieläkään tajunnu koko juttua
ehkäpä sitten kun liikkeet alkaa tuntua niin selvästi että mieskin voi ne tuntea
oon tosin ajatellut hommata tuollaisen dopplerin josko sitä kautta tulis sit miehellekkin selkeemmäks kun kuulee sydänäänet...hän kun ei töiltään kerkee mukaa neuvolaa.
mulla on nyt tän viikon aikana kovasti sattunu ylävattaan...mistähän mahtaa johtua, muilla kokemusta?
ei oo mitää närästystä ja tulee useesti juur sillon kun touhuan paljon ja ressiä pukkaa.
tyttö/poika olosta sen verran että kiinalainen syntymäkalenteri kertoo että meille tulee poika ja sormus että tyttö
ja jossain vaiheessa mulla oli tosi vahva poika olo mutta se vaihtuu samaan tahtiin kun ajattelenkin asiaa
matte ja pirpana 15+0