Dreamer: Mukava kuulla, että sinulla punktio meni sujuvasti ja onnea tuloksesta!!
Helmi: Minullakin on menopur käytössä. Olin tänään ivf-hoitajan luona piikittelyharjoituksissa, ja hän oli jo valmiiksi ottanut puregon-ruiskut kehiin, kun tämä taitaa olla niin paljon yleisempi lääke. Minulla on ainakin nyt alussa 150iu, joten kahta ampullia sekoittelen veteen.
Tuulia: Jaksamista ja toivottavasti pääkipu on hellittänyt.
Kävin tänään nollaultrassa, joka kesti tosi vähän aikaa, kun kaikki näytti olevan kunnossa. Olen tottunut siihen, että ultra kestää pitkään ja lääkäri huokailee tilannetta, mutta nyt procren on tehnyt tehtävänsä ja kuivattanut endoa. Viiden päivän päästä on verikoe ja reilun viikon päästä ultra. Minulla on tosiaan eka ivf menossa, joten tähän liittyy ylimääräistä jännitystä. Olen jo etukäteen vähän surkutellut sitä, että minulla ei varmaan tule kovin isoa saalista, kun endon takia toinen munasarja on poistettu ja toisestakin on leikattu pois 3cm. No, täytyy yrittää miettiä tätä vaihe kerrallaan.. Minulla on punktio tulossa parin viikon päästä. Onkohan meitä enää montaakaan siinä vaiheessa (aika monella taitaa olla punktiot jo aiemmin..)<br><br>