Minulle kuuluu vähän parempaa tämänpäiväisen ultran jälkeen. Lääkäri kertoi, että kolmesta follista kaksi on alkanut kypsyä, joten näihin se toivo nyt laitetaan. Lääkäri kertoi, että mieluiten tekisi punktion perjantaina, jolloin folleilla olisi vielä aikaa kypsyä, mutta nyt ei vain ole mahdollista Naikkarin remontin takia. Tämän takia punktiopäiväksi nyt määrättiin ylihuominen (äsken pistin pregnylin), joten täytyy vain yrittää toivoa, että follit ehtivät kypsyä. Lääkärin mukaan joskus pregnyl voi lopullisesti kypsyttää alkiot, joten toivon mukaan näin käy. En jotenkin jaksa uskoa enkä toivoakaan, että hedelmöittyminen ja jakautuminen onnistuisivat, kun kahdella ja mahdollisesti vielä epäkypsällä follilla lähdetään liikkeelle. Yritän kuitenkin toivoa ihmettä tai sitten jos siirtoon ei päästä, niin yrittää uskoa siihen, että tulevassa tokassa ivf:ssä on sitten parempi saalis, kun pystytään heti aloittamaan piikit tarpeeksi suurilla annoksilla. Täytyy myöntää, että vähän paremmalla fiiliksella kuitenkin punktioon menisin, jos olisi toivoa siitä, että tästä on hyötyä. Kuitenkin olen iloinen ja helpottunut, että saan ainakin mahdollisuuden jatkaa vielä hoitoa.
Hormonihirviö: Hieno juttu, että pääsette Pas:iin ja vielä top-alkiolla.
Miina ja Angelina: Meillä onkin sitten sama punktiopäivä eli ylihuominen. Minua oikeastaan enemmänkin jännitti vielä esim. viikko sitten, mutta nyt on niin paljon tapahtunut kaikkea (erityisesti jännitys päästäänkö punktioon ollenkaan), että jännitys punktiota kohtaan on ehtinyt unohtua. Luulenpa kyllä, että huomenna tähän aikaan voi olla jo jännitystä ilmassa.. Minulla on mies tulossa mukaan.