kesäkuun IVF/ICSI/PAS

Kertokaa mulle, mitä mieltä olette, voisinko jo lopettaa luget? Hoitaja sanoi ettei ilman lupaa saa lopettaa mutta kun arvot syöksyi noin paljon laskuun...voi onko vaan pakko jatkaa maanantaihin asti :headwall: Inhottaa jos laittaa elimistöön ylimääräisiä hormoneja ja vielä ihan turhan takia!

Angelina: Kyllä mun mielestä luget voi lopettaa kun nyt se on selvä keskenmeno joka hoitaa itse itsensä ulos. Ihmeen positiivinen olet =) mutta toisaalta tuo epätietoisuudessa oleminen on kyllä kurjaa että ehkä mielummin saa sitten huonoja uutisiakin kun jatkuvaa epätietoisuutta..... No niin voimia syksyn yritykseen!
Haalistunut siksi kyselin tosta tuoresiirrosta kun mullahan oli pas ja siinä vasta rv 9 saa lopettaa luget.
Siirrytäänpä nyt kokonaan tonne odotus puolelle =) sinnehän me kuulutaan

Itse ainakin jätin luget pois heti ensimmäisenä vuotopäivänä, sillä vuoto oli runsas ja kirkasta verta. Soitin silloin klinikalle jos olisin voinut ottaa jotain muuta särkylääkettä kuin panadolia. Lupasivat että voin ottaa yhden buranan, sillä alkio on kiinnittynyt jos on kiinnittyäkseen... Mutta päätin kuitenkin olla panadol linjalla ja kärsiä kivuista...

Joten ole vaan "tuhma" ;)

Riksu! Mulla ollut ihan samaa. Eilen oli kovasti kipu vasemmalla. Nyt tänään on sitten juilinutkin koko ala vatsaa. Joten nyt taas parempi mieli, josko matkalainen olisikin oikeassa paikassa. Toivotaan kovasti! :heart:

Yhteistyössä