kesäkuun IVF/ICSI/PAS

Angelina: Tuoresiirrossa alkio on kaksi päiväinen eli siis 4-soluinen. Hyvä top-alkio sinulle on siirretty! Mun 7-soluinen on siis vielä 1 päivän sulatuksen jälkeen jakaantunut ja siksi on useampi solu kun sinulla. Solut tuplaantuu ensimmäisten vrk:n aikana ja sitten se nopeutuu (älä edes kysy miten nopeampaa jakautuminen oan :whistle: )ei ole tietoa.on.... Miksköhän mulle on annettu kaikki mahdolliset oireet... antaisin ilomielin jollekin nää menkkajuilimiset :headwall: En tiedä enää mitä ajatella tästä piiniksestä, kurjalta ja epätoivoiselta tuntuu :ashamed:
Onnea tytöille huomisiin siirtoihin!
 
Ollaan huomenna lähdössä suoraan taysista juhannuksen viettoon mökille, joten siksi jo nyt toivottelen hyvää juhannusta kaikille! :wave:

Palaillaan sitten pyhien jälkeen asiaan ja hyvää piinailua kaikille! Uskon että plussia vielä putoilee paljon! :heart:
 
Onnea Nampulalle siirtoon! Mulle sanottiin taysissa ettei tarvi sinne soitella ja kysellä tuloksia eikä nekään soita ellei sitten ole tullut jotain ongelmia. Joten ole huoleti. Sulla on sama kellonaika siirtoon kun mullakin. Tosin päästiin vasta 13.50. Siinä sit odoteltiin jalat ristissä :LOL: Pelkäsin jo että täyttyykö rakko ollenkaan kun saavuttiin perille niin ei ollut ollenkaan tunnetta että olisi pissahätä mut siinä odotellessa se sit täyttyi ja vauhdilla. Olin juonut ennen lähtöä aika paljon varuiksi ;)
 
Öö tein sitten äsken raskaustestin (apteekin aconin herkkyys10) Ja ja ja
PLUSSA tuli :D En oikein osaa uskoa todeksi, oon ihan ymmyrkäisenä näiden 5 ja puolen vuoden yrittämisien jälkeen. Laitoin miehelle viestin ja sekään ei oikein osannut sanoa mitään. Tulee kokoajan kirjoitusvirheitäkin joita pitää korjailla :LOL: kun ei äly oo ollenkaan mukana. Plussa viiva oli aika vaalea mutta pp9 vasta alkoi, ihan selvä plussa se nyt kuitenkin on....APUA! Maanantaina veritestiin, sitten vasta uskon jos sekin antaa pos vastauksen.
Mulla on ollut pissaa siirrossa vaan 'puolillaan' On ollut pakko päästääm enimmät pois kun matkaa kuitenkin siirto paikkaa on jonkin verran mutta helposti se sujui viimeksikin.
 
IHANAA hormonihirviö!!! :heart: ONNEA sylin täydeltä!

Hyvät juhannukset kaikille!!

Soitin äskön labraan ja molemmat murut olivat lähteneet jakautumaan, tosin hitaamman puoleisesti! Elikkä ehdottivat, että molemmat siirretään ja näin sitten saan kaksi salamatkustajaa tänään kyytiin. Täytyy lääkäriltä kysellä vielä tarkemmin alkioiden laadusta... ja raskausmahdollisuuksista...

Ukko kysyi, että jos onnaa niin tuleeks meiän lapsista sitten hitaita?


Pakko muuten kertoa, että kun makasin sairaalassa punktion jälkeen tippa linssissä niin ukko teki kaikkensa hauskuttaakseen minua (sitä jännitti ihan sikana) ... Sitten hoksas sängyn vivut... Mitäköhän tästä tapahtuu? Ennen kun ehdin mitään edes sanoa niin olin sängyn kanssa ihan kippurassa

Raukka meinas pyörtyä kun näki neulat! Varmistin, että se on istumassa tukevasti.. Teho-osasto ei todellakaan kuulu sen lempisarjoihin! :LOL:
 
Täältäkin tuhannet onnittelut! :heart: :heart: :heart:

Riksulle tsemppiä siirtoon!

Pelkään nyt itse että on hyperi, kun särky välillä siirtyy ylemmäs vatsaan. Ei kuitenkaan niin pahasti että haittaisi kotona oloa. Lepäillen on tämä päivä mennyt ja nyt toivon vaan että sitten saadaan kuitenkin kyytiläinen, turvotuksesta ja kivusta huolimatta. Onneksi muita oireita ei ole, niin josko se sitten menisi itsellään ohitse. Peukut siis kaikki pystyyn että saan kyytiläisen muutaman tunnin kuluttua! :heart:
 
Kiitos vaan mutta odotellaan nyt se maanantai =) Vauvaliimaa tässä kyllä tarvitaan!!!!
Nampula jos alkaa tuntua hartiapistosta ja hengitys vaikeutuu niin sitten sairaalaan. Mulla on ollut ihan vastaava olo siirtopäivänä ja ovat siirtäneet mutta laittaneet vielä viikoksi saikkua.
Riksu eiks noi 'äijät' olekkin välillä niin.... Mutta hyvä että tuli kuitenkin punktioon mukaan nimittäin viime kerralla mun vierus kaverin ukko meni ootteleen sinne odotus saliin.
Jaksamista piinailuun vaikka kuulunhan minäkin vielä piinaajiin kun pp9 menossa.
on vielä että alamahaa nippailee mutta turvotus on tiessään ( enää alamahaa vähän) ja siksi epäilinkin että kyllä tämä oli nyt tässä taas.....
 
Nampula: Toivottavasti kaikki menee sinulla hyvin ja hyperiä ei pääse kehittymään! Lepäile rauhassa!

Hormonihirviö: Mä en antunu ukolle mahdollisuutta kieltäytyä! :) Ja älä luovu toivosta! Kyllä se plussa nyt saa pysyä! :heart:

ON: Kaksi pientä salamatkustajaa on nyt kyydissäni! Toinen alkio oli luokkaa 2 eli hyvä ja toinen luokkaa 3. Toinen ei olisi kestänyt pakastusta, joten pääsi mukaan kyytiin! Läkäri oli todella tyytyväinen. Ei ollut itse uskonut, että edes siirtoon päästäisiin.. Sanoi mahdollisuuksien olevan fifty-fifty Hymiö Hyvä ystäväni tarjoitui tulemaan mukaani... Mikä oli mielestäni ihanasti tehty! Parin viikon päästä on hänen häänsä ja silloin meidän testipäivä...

Olette korvaamattomia!! Nyt juhannuksen viettoon!
 
Onnea ja iso :hug: Hormonihirviölle :heart:
Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan.

Meidän plussajunaan on tullut paljon kyytiläisiä, mutta toki vielä on vaunuja vapaana.
Oikein mukavaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille piinaajille ja plussaajille :)

Perustetaankos odottajiin se Kesäkuun lapsettomuushoitojen PLUSSAAJAT ? =)
 
Olen ollut vähän aikaa poissa palstalta ja nyt oli pakko tulla kurkkaamaan tänne meidän iki-ihanalle kesäkuun piinistelijöiden palstalle.....ja mitä vielä....täällähän on ihan mahtavia uutisia!!!

Minähän olin jo 1.6 ennustamassa että tähän kesäkuun pinoon tehdään sitten oikeen plussa aalto , ja toteen kävi ;) ja vielä monta positiivista uutista varmasti tulossa =)

ONNEA HORMONIHIRVIÖ ja KUU-UKKO :flower:
Tämän parempia uutisia ei olisi voinut lukea! Lähetän täältä pari kiloa supervauvaliimaa molemmille että ne murut irtoaa sitten vasta helmikuun lopussa ;)

Itsellä on ollut ihmeellisen hyvä olo testipäivän jälkeen, välillä vähän pelottaa tää oireettomuus että onko siellä mitään elämää, ja jännityksellä odottelen ekaa ultraa tässä lähiaikoina, ehkä jo ensi viikolla!
Rinnat on edelleen kipeät ja raskaat, ja varsinkin aamuisin on revittävä väkipakolla itsensä ylös sängystä

Riksu82 : voi miten ihanaa kuulla että pääsit siirton ja pari salamatkustajaa sait kyytiin!
Ja kaikille muillekin piinistelijöille : Plussa junaan on vielä reilusti tilaa!!!!!

Tärppionnea ja rentoa Juhannusta kaikille!

Kitty +takiainen(set) ? rv 5+4
 
On tässä muutamana päivänä tuntunut vahvasti siltä että menkat alkaisi. Nyt vasta pp6 (kp22). Saa nähdä pääsenkö piinailussa testaamiseen asti.
Mutta paljon onnea kaikille plussanneille! Ja tärppionnea meille piinailijoille :heart: Hyvää Juhannusta!!
 
Angelina mulla on myös noita menkkamaisia oireita (mitä ei norm kierrossa kylläkään ole) Eikö aika kulukkin hitaasti ja siksihän mää tein testin niin pirun aikaisin kun hermot meni siihen odotteluun, mutta yritä sinä nyt vähän pidemmälle odottaa testausta kun on todella harvinaista että pos tulos näkyy noin aikaisin ja sulla on pregnyl taustalla joka voi näyttää pos tuloksen kai 10 päivääkin pistämisestä.
Riksulle onnea piinailuun ja vauvaliimaa tuplasti kyytiläisille? Miltä se nyt tuntuu olla ekaa kertaa 'raskaana'? =) Kyllähän se suupielet vetää ylöspäin eikös?
Kitty ja kuu-ukko kävin jo katsastamassa tota teidän odotuspuolen pinoa mutta en vielä uskaltanut mitään kirjoittaa kun haluan sen maanantain verikokenn tuloksen. Oli pakko tehdä tänään uusi testi ja se oli ihan pikkuisen tummempi kun eilinen =) En oikein uskonut plussaanneeni :headwall: Mutta vuotoa ei ole ja nyt on kp27 (mun kierto on 24-26).
On Huimaa pirusti, alaselkää kivistää/polttelee.
Tsemppihalit piinaajille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hormonihirviö:
piti kysyä ketkä jää jussiksi roikkumaan palstalle? Siis minä ainakin.... ei viitsitty lähtä minnekkään etteti tarvi selitellä juomattomuutta.

Täällä ollaan, tosin osan juhannuksesta töissä.

Laitoin meille oman pinon Kesäkuun lapsettomuushoitojen PLUSSAAJAT. Hyppäkää pinoon, niin vaihdellaan kuulumisia :heart:
 
Joo taitaa olla peli menetetty... pientä vuotoa pyyhkiessä ja mahaa kouristelee. Pas...a tsäkä taas kerran mulla, mikään ei mene koskaan normin mukaan. :ashamed: menen nyt sitten kuitenkin sinne veritestiin maanantaina niin tietää missä vaiheessa se alkio lopetti pelittämästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hormonihirviö:
Joo taitaa olla peli menetetty... pientä vuotoa pyyhkiessä ja mahaa kouristelee. Pas...a tsäkä taas kerran mulla, mikään ei mene koskaan normin mukaan. :ashamed: menen nyt sitten kuitenkin sinne veritestiin maanantaina niin tietää missä vaiheessa se alkio lopetti pelittämästä.
No voi ei!
Toivottavasti tuo vuoto ei kuitenkaan merkkaa mitään. Johan noissa lippusissa ja lappusissakin luki, että pieni vuoto on normaalia.
Täällä pidän peukut pystyssä, jotta siellä kuitenkin kyytiläinen on matkassa mukana ja voi hyvin. b =) d
 
Mahaa kouristeli vähän eilen aina kun nousin seisomaan ja vuotoa ei tullut edes pikkarisuojaan asti. Laitoin yöksi oikean siteen jos en vaikka herää vuotoon ja ei sieltä mitään ollut tullut, HUH! Tämä vuoto sai alkunsa kun nousin badenbadenista sillain hajareisin ylös siis jalat oli eripuolilla tuolia ja silloin kirpsahti kohdun tienoilla. Mutta jos se tollasesta kesken menee niin menköön hitto vie, kait sitä normaalia elämää pitää pystyä elämään? Vuoto on muuten nyt ruskeaa..
Mites teillä ukot vietti jussia? Meillä veti itekseen kännit alakerrassa kun minä lähdin ylös nukkumaan ennen 22.oo :LOL: Toivottavasti on kankkunen, näytti juoneen korista aikas monta kaljaa.
Haalistunut: Ei meillä lue missään lapuissa että vuotoa voi esiintyä. Voitko kertoa mitä siellä tarkalleen lukee. Mulle viimeisin icsi tehty helmikuussa ja ihan samalaisilta ne laput näytti kun 2 vuotta sitten aloitettiin ivf-hoidot. Ja kiitos tsemeistä =) ne on kultaakin kalliimpia :heart:
 
Se oli muistaakseni Lugesteronin ohjeessa ja se meni suunnilleen näin:
"Tee raskaustesti sovittuna päivänä, jos testi on positiivinen, jatka Lugesteronin käyttöä, jos negatiivinen lopeta käyttö.
Jos on vähäistä vuotoa, tee testi kuitenkin ja jos se on positiivinen, jatka Lugesteronin käyttöä, vähäinen vuoto on normaalia."
En muista tarkalleen, kun kerkesin näköjään heittää sen ohjeen menemään...
 
Hormonihirviö: Toivottavasti vuoto nyt lakkaisi! Täällä jännätään sun puolesta ja pidetään peukkuja!

ON: Täällä yritetään pitää jalat maassa ja olla toivomatta liikoja etten tippuisi korkealta.. Saas nähdä kuinka siinä onnistun.

Kuinka rauhallisesti olette ottaneet alkion siirron jälkeen? Lääkäri ei mitään erikseen maininnut.. Papereissahan lukee, että muutama päivä... Tekis mieli lähteä lenkille :)
 
Riksu jättäisin juoksulenkit väliin mutta toiset käy jopa hiihtämässä piiniksellä... tiedä sitten. Koiran kans oon kävelylenkillä käynyt mutta muuten en rehkinyt. Norm. kotiaskareita jne pihahommia olen hommaillut. Punktion jälkeisen piiniksen oon ollut tosi rauhassa.
ON vuoto on loppunut ja kävin ostaan raskaustestin joka ei ole niin herkkä ja testaan kunhan tässä jaksan. Oon varmaan kun kuumilla hiilillä huomena kun odotan veritestin tulosta, sen pitäisi olla yli 50 (pp13).
 

Yhteistyössä