kesäkuun IVF/ICSI/PAS

Voi kuinka mahtavaa! Onnea! =) :flower:

Itse kamppailen keskenmenopelon kanssa. Näin untakin, että raskaus meni kesken. :(
Tällä stressaamisella tuskin teen mitään hyvää raskaudelle, mutta en voi sille mitään. Ei ole kovin kummoisia raskaustuntemuksia tällä hetkellä, edes rinnat eivät enää arista. :/
 
:heart: :flower: Angelina!! :flower: :heart: Ihanaa! :hug:

Voihan se ollaa että vuoto liittyy asiaan ja kaikki kunnossa. Toivotaan ja uskotaan kovasti niin! Mutta soitapa klinikalle kuitenkin, niin saat varmuuden asiasta! Tsemppiä!
 
Oli pakko tulla kattoon mitä tapahtuu:)Angelina eikös just sun oireet ollut mun mielestä samalaisia kun minunkin? Tuhannesti onnea! :heart: :heart: Nyt otat tosi varovasti etkä riehkase ollenkaan ja kaikki nostelut jätät nostamatta niin tein minäkin ja vuoto loppui.
Haalistunut Samaa mieltä olen minäkin että ei stressi tee hyvää raskaudelle (mun porukat vissiin eroaa ja en nyt aio ressata sillä ..). Yritä nauttia!
Miina tee vaan se uusi testi ja voimia sulle epätietoisuuteen. Passin voi tehdä joko lääkkeellisesti kp1 aloitetaan zumenonit ja siirto kp 17 tienoilla (luget kp15) tai sitten norm kiertoon jossa pongataan ovis ja siitä 2 päivän kuluttua siirto ja luget. Riippuu onko säännöllinen kierto vai ei tuo lääkitys homma.
Onnea ja tsemppi :hug: piinaajille! =)
 
Tein juuri Clearbluen testin niin kuin Angelinakin. Plussaa paukahti!!! En meinaa millään tajuta että se oli plussa, mä olin ihan varma että se on miinusta.

Nyt en sitten muista pitikö Lugeja jatkaa 2 per päivä vai 3? Paperit on kotona ja mä reissussa. Pitää yrittää soittaa klinikalle.

ONNEA KAIKILLE JA MULLE KANS! :flower: :flower: :flower:

Jiksu :hug:
 
Soitin klinikalle ja sanoivat ettei veritestiä tarvi tehä. Jos oli plussa niin sit on plussa. Huoh..silti verenvuoto vaan jatkuu...tuli jo verta, kirkasta jonkin verran. Hohhoijaa. Ei tiedä iloitako vai mitä. Ultra olis sitten 18.7. Vasta sen jälkeen voin iloita jos sinne asti päästään. Mä jatkan lugeja 200mg 3x päivässä. Onnea Jiksulle :flower:
 
Tuolta toisesta ketjusta huhuilen ja onnittelen plussanneita!
Angelina, esikon alkuraskaudessa ravasin äitipolilla ja vuosin rv 10 asti, välillä tuli kirkasta vertakin. Sitten se vain loppui. Vuoto tuntui tietysti ihan hirveältä, mutta siitä selvittiin.

Mä sain sillon ohjeeksi ottaa rauhassa, mahdollisuuksien mukaan olla makuulla, ei puputouhuja. Ottiko ne klinikalla kantaa?
 
Onnea Angelinalle ja Jiksulle! Olen teidän puolesta onnellinen vaikka itte en päässyt junan kyytiin..... :'(
Nyt aion yrittää unohtaa kesän ajaksi tän koko touhun ja kerätä voimia. Teen kaikkia kivoja asioita. Elokuussa vissiin sitten tehdään lääkkeetön PAS. Palailen ehkä sitten..... tai sitten tuun vaan kertomaan iloisia uutisia seuraavan kerran... Nyt on pakko piristyä kun alkoi kesälomakin!!!!! B)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! On täällä melkoinen plussatuuli käynyt ja hyvä niin!

Voimia kaikille niille, joille iski tällä kerralla miinus. Toivoa kuitenkin on, kun ajattelee nyt vaikka tätä munkin tapausta: todella isoilla hormonimäärillä saatiin aikaan vain kaksi munasolua, joista vain toinen hedelmöittyi, eli yhden varassa mentiin ja näin hyvin kävi! En olisi ikinä uskonut...

Soitin omalle hoitajalle keskussairaalaan ja oli tosi kiva kun hänkin kuulosti niin vilpittömän iloiselta ja onnelliselta. Luget tosiaan jatkuu kolmesti päivässä... :whistle: No, mitäpä sitä ei kestäisi... ;)

On yhä tosi hämmentynyt olo, että mitä tässä nyt pitäisi sitten tehdä... jos vaikka kurkkaisi sinne plussanneiden puolelle...

=) Jiksu
 
Jiksu...en tiedä! Aika jännä! Missä olette hoidossa? Me ollaan Taysissa ja hoitaja sanoi että kahden ja puolen viikon päästä on sit eka ultra. Se olis sit rv6+6 jos sinne asti päästään. Ja siellä tosiaan katsotaan vain se että siellä tosiaan on jotain ja oikeassa paikassa. Nyt olis rv4+1. On niin sekava olo aina vaan! En jaksa uskoa. Johtuu tästä kummallisesta vuodosta. Onneksi sitä ei ole tullut paljon vaikka pitkin päivää on tullutkin. Yhtään ei ole ollut menkkakipuja nyt että toivon että tämä vuoto on normaalia alkuraskauden vuotoa.
Kiitokset kaikille onnitteluista! Kai mäkin voisin varovasti mennä odottajien puolelle vaikka en ole vielä varma...
 
Angelina: Ehkä se johtuu vaan siitä että meikkiksen lääkäri on kesälomalla? Ollaan Vaasan keskussairaalassa hoidossa, punktio + siirto oli Tays:ssa. Lekuri tulee sillä viikolla takaisin kun sain sen ultra-ajan. Pitäisiköhän käydä yksityisellä kurkkimassa ennen sitä...

Miten noi rv:t lasketaan ja mistä se lasketaan? Mulle ei sano noi rv+-jutut mitään... :ashamed:

Jiksu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jiksu:
Angelina: Ehkä se johtuu vaan siitä että meikkiksen lääkäri on kesälomalla? Ollaan Vaasan keskussairaalassa hoidossa, punktio + siirto oli Tays:ssa. Lekuri tulee sillä viikolla takaisin kun sain sen ultra-ajan. Pitäisiköhän käydä yksityisellä kurkkimassa ennen sitä...

Miten noi rv:t lasketaan ja mistä se lasketaan? Mulle ei sano noi rv+-jutut mitään... :ashamed:

Jiksu
Onnittelut plussasta!
Täältä voi laskea hedelmöittymisestä raskausviikot.
http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111
 
Heippa kaikille tasapuolisesti! Olen ollut kesälomareissussa ja netin ulottumattomissa, ja pakkohan tänne oli tulla kurkkaamaan uutiset!
Ja taas lisää plussia tähän kesäkuun pinoon =)
Onnittelut teille Angelina ja Jiksu! Taitaa tämä kesäkuun ketju olla kaikkien aikojen plussapino!!!!!
Tavataan tuolla Kuu-ukon aloittamassa plussaajien ketjussa!
 
Angelina:
sattumoisin tulin tätä palstaa lueskelemaan...ja kiinnitin vain huomiota tuohon sinun verenvuoto-juttuun. Minulle on tehty pas 05/06 ja rv 12-16 jouduin käymään tasaisin väliajoin sairaalassa verenvuodon takia. Viimeisellä kerralla verta tuli kuin olisi kahvikupillinen kaadettu...varmaa vuotokohtaa ei millään kerralla löydetty. Hoitona oli täydellinen lepo eli makasin sohvalla ja sängyssä 2vkon ajan. Loppuodotuksen ajan en kanniskellut juuri mitään eli kauppakassit vaan miehen kannettavaksi jne. Vuoto aiheutti minulle aivan mielettömän stressin...joka oli sitten jo osasyy pitkälle saikulle. Onneksi kaikki päättyi hienon palleron syntymään viime tammikuussa.
Koita levätä ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa mukana loppuun asti

:)
Ja paljon onnea kaikille plussanneille.
 
jeps1: Kiitos kannustuksesta. Mäkin niin toivoisin että kaikki on kunnossa. Yöllä vuoto lisääntyi taas ja oli kovat menkkakivut. Mulla olis vielä viikko töitä ja sit on kolme viikkoa lomaa. Saa sit levätä. Mietityttää vain tuo ensi viikko että pitäisikö jo alkaa lepäilemään. Pitää kai vaan ottaa töissä rauhallisesti. Menen kyllä varmaan ensi viikolla yksityiselle verikokeseen että saan tietää mitä arvot näyttää. Eka ultrahan on vasta 18.7. niin eihän sinne asti jaksa odottaa...
 
riksu: koska testaat? Mullakaan ei ollut mitään oireita ja tätä vuotoa tuli joten olin varma että nega tulee. Plussa se kuitenkin oli. Ei ole vieläkään mitään raskauteen liittyviä oireita. Tissit on ihan normaalit ja muutenkin normaali olo lukuunottamatta ikäviä vuotoja ja välillä jyllääviä menkkakipuja.
 
Hei, Kertokaa kokemuksia hoidon jälkeisestä kierrosta. Meille tehtiin edellisessä kierrossa ivf-hoito ja päättyi kuukautisiin jotka kestivät 10 päivää. Nyt on kuukautiset 6 päivää myöhässä. Ollaan menossa seuraavassa kierrossa pas- hoitoon ja nyt vaan toivoisin että kierto olisi normaali. Minkälainen kierto teillä muilla on ollut hoidon jälkeen?
 
Mulla ainakin just tou tuoresiirrosta alkava vuoto oli tosi runsas ja kivulias, seur oli pitkä kierto ja sitten taas lyhyt kierto. Sotkee pahanpäiväisesti nuo hormoonit kiertoa ja siksi tehtiinkin pas lääkkeelliseen kiertoon(5+1). Kolmessa punktiossa olen ollut ja kaikkien jälkeen n.5kk kierrot sekaisin. Kun sulla oli 10 päivän vuoto niin oletan että nyt parin päivän sisään alkaa vuoto. Onnea passiin!
 
Moikka kaikille!

Eilen oli vauhdikas päivä, kun olin Särkänniemessä sisarusteni muksujen kanssa. Ikää muksuilla 2, 4 ja 4 vuotta. Koitin kuitenkin ottaa rauhallisesti fyysisesti.

Hieman on sekava olotila, kun välillä vatsaa viiltelee tosi kovasti. Eilen illalla stoppasi koko homma, kun yhtäkkiä viilsi tosi kovaa. Sitten yöllä kävin vessassa ja tuntui kuin menkat olisi tulossa ja lujaa. Siis tosi lujaa. Menin sitten takaisin sänkyyn ja hetken makasin kippurassa ja sitten helpotti. Olin ihan varma että nyt kyytiläinen tulee pois. Nyt sitten olo taas ihan ok. Mutta itse olen vahvasti sitä mieltä että luget on oireiden aiheuttajia. Mutta elänpäs nyt päivän kerrallaan. :)
 

Yhteistyössä