Kesäkuun 2008 odottajat

  • Viestiketjun aloittaja MinttuO
  • Ensimmäinen viesti
Nadele ejk
PiP: Onko sulla milloin neuvola? Kaksi kiloa on kuitenkin sen verran reippaasti, ja jos turvotustakin on, niin kannattaisi ehkä käydä raskausmyrkytyksen varalta testaamassa pissa.

Itseänikin tosin hirvittää tänään neuvolassa odottava punnitus. Saa nähdä, mitä hirveätä siellä vaaka näyttää. Mulle on nimittäin tullut suklaanhimo, ja katala lähikauppias jotenkin osasi vielä oikealla hetkellä pistää suklaalevyt hävyttömän halpaan tarjoukseen. :/
 
Lilybelle
Tsemppiä täältäkin Lynn-elle torstaille! Ymmärrettävästi pelottaa, mutta toivotaan että kaikki menee hyvin tällä kertaa. Ajatella, että meikäläisen pitää ehkä odottaa vielä yli kuukausi ennen kuin näkee vauvan.

Viime yö oli niin rasittava, että vannoin, että tämä lapsi jää viimeiseksi. Nyppii, kun ei saa syödä kunnolla närästyksen takia. Lisäksi vatsa painaa jatkuvasti ja jalat ja kädet puutuvat. Pakko yrittää keksiä itselleen tekemistä, muuten keskityn vain tähän tukalaan olotilaan.

Lilybelle ja vaavi 37+0
 
-Ama- ejk
Vihdoin ä-lomalla!

Kauheasti pitäisi kaikkea saada tehtyä, onneksi laskettuun aikaan on vielä yli kuukausi. Olen kyllä jo (nyt siis toista päivää pois töistä) ehtinyt tylsistyäkin, tai jotenkin ahdistaa olla kotona kun on niin tottunut että töihin mennään joka pvä ja viikonloputkin on mies kaverina. Tekemistä kyllä on, mutta en viitsi kauheasti rehkiä koko ajan kun selkä kipeytyy aika helposti.

Onko kaikki jo saaneet Kelalta äitiyspäivärahapäätöksen. Työnantaja onneksi maksaa 3 ekalta lomakuukaudelta tavallista palkkaa, joten ei tässä kiirettä periaatteessa ole, mutta kun luulen(tiedän) että ne tekee Kelassa päätöksen niin että joudun asiasta valittamaan ja valituksen kanssa menee varmaan Kelalla aika kauan käsitellä, niin haluaisin saada asioita eteenpäin.

-Ama- 35+2

 
-Ama- ejk
Onko kenelläkään muuten liitoskivut tuntuneet navan alapuolellavatsalla? Kun mulla oli eilen sellaista vatsakipua joka tuntui tuossa selkeästi alavatsalla eikä mitenkään nivusissa tai siinä häpyliitoksessa. Eikä tuntunut myöskään koko vatsassa tai selässä, kun tuli mieleen että voisiko olla supistus.

Ensisynnyttäjä ihmettelee...
 
Irina69
Kiitos tsempeistä kaikille,

Sain ajan äippäpolille vasta ensi maanantaille, kun torstai ei sopinut mulle itselleni neuvolalääkärin takia. Ei tuo alat ole onneksi vielä kovin korkea ja onneksi sappiarvot ei ole nousseet, ne kun nousee niin silloin on tilanne paljon vakavampi. Käyn perjantaina uudelleen labrassa ja tulokset tosiaan selviävät sitten maanantaina.

Pyysivät ottamaan yhteyttä päivystyspolille, jos kutina tästä pahenee tai vauvan liikkeet muuttuvat. Se vaan, että nyt on aika vaikea määritellä mikä kutina on maksa-arvoista ja mikä itikoiden puremista johtuvaa, kutina on öisin ihan helvetillistä, joten pariin yöhön en ole kunnolla nukkunut. Oon aina ollut allerginen hyttysenpistoille, mut tämä on kyllä ihan järkkyä, pistoja on vain vasemmassa kädessä ja jaloissa lähinnä nilkoissa ja pari pohkeissa, silti niitä on laskujeni mukaan vähintään 50-60 kpl:tta ja ovat tosi isoja paukamia. Joko itikat ovat agressiivisempia tänä vuonna tai sitten reagoin raskaana noihin pistoihin vielä normaalia herkemmin..

No saa tosiaan nähdä, mitä tuleman pitää, mulla on kuitenkin koko ajan ollut tunne, ettei tämä meidän neiti pysy masussa laskettuun aikaan asti. Itse asiassa mulla on kanssa ollut niin paljon kaikennäköistä vaivaa raskauden aikana, että odotan jo innolla synnytystä ja "normaalitilaan" pääsyä. Isäntä välillä ottaa esille, että eikös nyt kannattaisi melko pian tehdä toinen perään, niin sitten niistä olisi toisilleen seuraa. Oonkin sanonut, että tehdään vaan toinen, mutta vain jos sinä kannat sen. No, niin kauan tätäkin pientä on toivottu ja yritetty, että tuskinpa sieltä toinen noin vain tulisi (tai mun säkällä pamahdan saman tien uudestaan paksuksi).

Onnea Lynne torstaille, me kaikki ollaan varmasti hengessä mukana! Todennäköisyydet, että olet ensimmäinen synnyttäjä tässä ketjussa paranevat koko ajan, ellei joku tee vielä todellista yllätystä ja etuile sua:)

Irina ja Mirjami 35+0
 
Irina69
Ama: Kuulostaa kyllä tuo sinun kipusi supistukselta eikä liitoskivulta vai mitä mieltä ovat kokenemmat?

Mulla alkoi myös virallinen äippäloma eilen, enkä myöskään ole saanut vielä kelapäätöstä. Paperit on kyllä lähteneet työnantajalta kelalle jo varmaan 2 ja puol kuukautta sitten. En tajua mikä nillä maksaa, mutta onneksi tosiaan työnantaja maksaa ekan 3 kuukauden palkan..
 
Nadele
Mites te, kellä ei ole tullut päätöstä rahoista, onko äitiyspakkaus kuitenkin tullut? Mulla tuli se pakkaus tosi nopsasti, mutta vasta viime torstaiksi sain valmiiksi tuloselvityksen, joten mullakin voi varmaan rahapäätös kestää vielä vaikka kuinka.
 
Irina69
Juu, kyllä äitiyspakkaus tuli jo varmaan kuukausi sitten. Sitä ihmettelen, että mikä noissa mun papereissa oikein kestää, kun ei pitäisi olla mitään erikseen selvitettäviä asioita, sama työnantaja jo useamman vuoden ajan ja raha lasketaan edellisen verotuksen perusteella. No ehkä kelassa on ruuhkaa tai sitten mun paperit on unohtunut jonkun pöydälle.. Pitää kysellä perään, jos ei pian ala kuulumaan..
 
juulia78
Tervehdys kaikille!

KELA:n asioista, voitte käydä katsomassa tilannettanne kelan sivuilta omilla nettipankkitunnuksilla, sieltä ainakin mulla näkyi missä vaiheessa hakemus on. Itsellä kanssa se valitus teon alla päivärahapäätöksestä, toivon että saan aikaiseksi niin asiallista ja perusteltua tekstiä että menisi läpi, no saapi nähdä.

Lynn_e:lle että varmasti kerkeän niin onnea torstaille, voimia, jaksamisia ja kaikkea muuta! Hengessä ollaan täälläkin mukana.

Irinalle sanoisin että rakas ystäväni teki esikoistaan vuosia ja kun enimmäinen sitten tärppäsi niin toinen syntyi heti perään vuoden kuluessa. Ehkäisy jäi kuulemma kerran väliin, että kannattaa oikeesti tehdä se päätös haluaako heti kaveria esikoiselle vai ei. No vauvoja tähän maailmaan mahtuu ;)

Häpyliitoskivuista; itsellä niitä on ollut ja on edelleen. Varsinkin aamuisin kun herään ensimmäistä kertaa pissalla niin kivut liitoksessa ovat valtavat ja tuntuu että tilanne ei meinaa silloin ollenkaan rauhoittua. Päivän mittaan olo sitten rauhoittuu kunnes illalla taas makuulla kivut tuntuvat enemmän. Kivut kuitenkin tuntuvat pelkästään lantiolla ja luulen kyllä että ne ylemmällä toisilla olevat kivut ovat ihan supistuksia...

Huomenna taasen neuvolaan, tulokset jo tiedän etukäteen, painon nousua varmasti taas tullut reippaasti...

Juulia + vaavi 37+6
 
lynn_e
PAINONNOUSU; 2kg/vko, no mä saan sen syömällä ihan helposti :D Olinkin aina ennen neuvoloita (enää siis en tosiaan mene) pari pvää kevyemmällä ruualla niin pari kiloo lähti heti pois, ja lopussa turvottaa niin kovin että hyvin voi paino nousta. Mutta ihan kertaluontoisesti, jos se nyt aina hyppii paino +2kg/vko niin sitten kyllä tutkimuksiin.

KIITOS kaikille tsempeistä. Huomaa että vähän stressaan jo; olen tänään siivonnut 6 tuntia täällä, 9 aikaan aamulla aloitin ja nyt vasta rauhoituin. Pesin pyykkiä monta koneellista, imuroin, luutusin lattiat, pyyhin pölyt, siivosin vaatekaapit, tein pullaa..Huhhuh, mitähän mä tekisin sitten huomenna?
 
angsteri
Ihana Lynn_e mikä energiapakkaus olet!! Torstai menee aivan varmasti hyvin! Mun tuttuni leikattiin tänään ja he saivat oman nyytin jo syliinsä. La heillä olisi ollut kesäkuun alussa. Mun pitäisi malttaa vielä muutama viikko....vaikeaa on...

Outoa, että Kelalla kestää noin kauan tehdä päätöksiä tai lähinnä se, että vaihtelua on noin reilusti paikkakunnittain. Mulla on kaikki jo selvää. Hain "tukia" tammikuussa ja helmikuun lopussa sain vastauksen/päätöksen kaikkiin äitiysavustuksiin.
 
Nadele ejk
Lynne_llä alkaa olla tikittävä aikapommi mahassa :) Mä kans sanon jo nyt onnea ja voimia, jos en huomenna muista!

Mulle tuli neuvolasta vähän hermostuttavia uutisia. Sf-mitta oli niin reilusti pompsahtanut, että sain lähetteen ultraan. Terkan mukaan vauva tuntuu käteenkin aika isolta, joten on mahdollista, että minäkin vielä synnytän käynnistyksellä ja kiilaan muutamien edelle. Tämä nyt kuitenkin olisi sitten kesäkuun loppupuolen asioita, kun viikkoja nyt vasta reilut 34.
Muuten asiat oli ihan hyvin. Pissa puhdas, paineet matalat, sykkeet hyvät ja painoakin tullut vain 250g/vko.
 
Irina69
Juulia: Näin olen kuullut, että nainen on hedelmällisimmillään heti synnytyksen jälkeen. Lisäksi meillä on perheessä ihan omakohtainen kokemus tästä, kun veljeni on syntynyt 11 kuukautta mun jälkeeni ja hänen syntymänsä osui vielä samalle vuodelle mun kanssani. Eli ei se imetys ole välttämättä kovin hyvä ehkäisykeino, joten on otettava muut konstit käyttöön:)
 
juulia78
Iltoja,

oli pakko kaivaa esille tuo meidän la lista kun tuntuu että yksi sun toinen jo enemmän ja vähemmän synnyttää. ELI jos nimi ei oo listassa niin lisää kiitos se, lista on joulukuulta mutta pitemmälle en enää jaksanut sivuja kaivaa kun muutama sivullinen on tullt kirjoittelua...

Lynn_e...............30.05.08.........Toinen (esikoinen 10/06)
linnaeaborealis.....04.06.08.........Esikoinen
Juulia78.............04.06.08.........Toinen (esikoinen 09/01)
Thelma82...........05.06.08........Esikoinen
vaahteranlehti.....06.06.08.........Esikoinen (km 8/07, "km" 12/05)
mä-80...............06.06.08..........Toinen (esikoinen 03/06)
Iines 2..............06.6.08...........toinen (esikoinen 2004)
MinttuO.............06.06.08...........kolmas (eka 2004, toinen 2006)
Pretty in Pink.......7.6.08............Ensimmäinen
Lilybelle.............9.6.08...........Toinen (esikoinan 10/05)
Äittä74...............11.6.08.........Toinen (esikoinen 08/06)
Paksukainen........12.06.08.........Toinen (esikoinen 11/04)
Vieläkö yksi.........13.6.08..........neljäs (-96,-98,-01)
EmiliaX...............13.6.08.........kolmas( 2004 ja 2006)
Riksu81.................13.6.08...........esikoinen
Katzu................14.6.08...........esikoinen (km 12/2006)
Mörkö................18.6.08...........toinen (esikoinen 2006)
Kolkyt ja risat.......19.6.08..........toinen (esikoinen 10/2005)
Angsteri..............20.6.08..........esikoinen
Leenu1................22.6.08..........toinen (esikoinen 11/05)
-Ama-.................25.6.08...........esikoinen
Nadele..................29. tai 30.6...........esikoinen
Alessia................30.6.08...........esikoinen
 
äittä74
moi,

Mulla oli listassa vanha la, eli 11.6. joka rakenneultrassa vaihtui 20.6.08. Siirsin itteni listassa sinne, mut ei kyl mitään tietoa ole synnytyksestä vielä. Esikoinen tuli parisen viikkoa "myöhässä", mutta olen kuullut että siitäkään ei voi päätellä yhtään mitään, toinen voi tulla vaiks etuajassa.

Eipä ole oikein mitään kerrottavaa mulla, vointi on hyvä, mutta ressaan esikoisen takia aika paljon - eli miten hän asian ottaa ja millaista sitten on päivät kahden pienen kanssa...? lisäks en ole saanut pistettyä mitään vauvan tarvikkeita/vaatteita kuntoon kun tuon pojan kans menee kaikki päivät touhutessa ja isukki on aika paljon reissuissa. Pitänee vain jostain ottaa se aika.

Lynn_e:lle voimia ja tsemppiä synnytykseen!!

------------------------------------------------------

Lynn_e...............30.05.08.........Toinen (esikoinen 10/06)
linnaeaborealis.....04.06.08.........Esikoinen
Juulia78.............04.06.08.........Toinen (esikoinen 09/01)
Thelma82...........05.06.08........Esikoinen
vaahteranlehti.....06.06.08.........Esikoinen (km 8/07, "km" 12/05)
mä-80...............06.06.08..........Toinen (esikoinen 03/06)
Iines 2..............06.6.08...........toinen (esikoinen 2004)
MinttuO.............06.06.08...........kolmas (eka 2004, toinen 2006)
Pretty in Pink.......7.6.08............Ensimmäinen
Lilybelle.............9.6.08...........Toinen (esikoinan 10/05)
Paksukainen........12.06.08.........Toinen (esikoinen 11/04)
Vieläkö yksi.........13.6.08..........neljäs (-96,-98,-01)
EmiliaX...............13.6.08.........kolmas( 2004 ja 2006)
Riksu81.................13.6.08...........esikoinen
Katzu................14.6.08...........esikoinen (km 12/2006)
Mörkö................18.6.08...........toinen (esikoinen 2006)
Kolkyt ja risat.......19.6.08..........toinen (esikoinen 10/2005)
Angsteri..............20.6.08..........esikoinen
Äittä74...............20.6.08.........Toinen (esikoinen 08/06)
Leenu1................22.6.08..........toinen (esikoinen 11/05)
-Ama-.................25.6.08...........esikoinen
Nadele..................29. tai 30.6...........esikoinen
Alessia................30.6.08...........esikoinen
 
Pretty in Pink
Monivaivainen täällä!

Raportti: painoa reilu kaks kiloa viikossa, pissa puhdas, yläpaine noussut, kutinaa edelleen silloin tällöin ja sf-mitta pudonnut, vaikka vauva ei ole laskeutunut...

Siispä huomenna taas verikokeisiin (mä mikään neulatyyny ole) ja nyt pari päivää makuuasennossa, jos turvotus laskisi. Olen ollut niin menossa ja jalkeilla (siivousta, urheilua, paikasta toiseen lentämistä) että nyt kokeillaan josko turvotus laskisi levolla.

Sf-mitan laskeminen ahdistaa mua, varsinkin kun vauva on muutenkin kai suht pieni -nyt käsikopeloarvio 2,5 kg. Joillakin vauva voi painaa tuon kuulemma jo 32-viikolla, täällä menossa jo 37+3. Menen huomenna yksityiselle gynelle. Saan tarkemman painoarvion ja tilannetarkistuksen. Neuvolastakin uumoiltiin uusintalähetettä äippäpolille torstain uusintatarkistuksen jälkeen, mutta en aio odottaa vaan menen jo gynelle.Toivottavasti kaikki on hyvin, pelottaa.

Mitä lähemmäs synnytys tulee, sitä enemmän mua oikeastaan pelottaa. Ei siis kipu vaan se että selviääkö vauva synnytykseen asti ja synnytyksestä (ja onko se terve). Saatan öisin herätä ja sitten en uskalla nukkua ennen kuin tunnen vauvan liikkeet. Jos päivällä riekun ympäriinsä niin välillä iskee yhtäkkiä sellainen paniikki, että onko kaikki kunnossa ja sitten taas liikkeitä kytsimään. Eli ilmeisesti hermot alkaa pettämään... Sitten vielä kun tuon hepatoosi- ja raskausmyrkytys- alertin takia neuvolassa käskettiin seuraamaan liikkeitä, niin arvatkaa käynkö mä entistä hermoheikommaksi. Sanokaa nyt etten mä ole ainoa...


Ps: Lynnelle peukut pystyyn :)
Pps: Irina - tuo kutinajuttu on mullakin hankala. Vatsakutinasta olen varma että se liittyy raskauteen, mutta mulla on käsissä ja jaloissa jotain allergiamaisen näköistä näppylää, jotka kutiavat. Aiheuttaa hämmennystä.
 
angsteri
Pip, et ole ainoa! Mä olen myös alkanut jännittämään synnytystä ja myös sen kipuja. Entä jos mä en kestäkään? Jotenkin orpoa, kun ei ole mitään käsitystä synnytyskivuista ja kivuliaista supistuksista. Viimeksi neuvolassa multa koitettiin ottaa sydänäänet selinmakuulta (kuten yleensäkin), mutta Nuki ei jotenkin tykännyt asennosta ja jouduin jonkin verran kävelemään, sitten niitä koitettiin metsästää uudestaan seisoen -silloin löytyivät hyvin. Neuvolantäti sanoi, että ei tainnut Nuki pitää selinmakuusta ja yöisin mä saatan herätä siihen, että makaan selälläni, joten siitäkin voin repiä pienen stressin. Toivotaan nyt Pretty, että kaikki todellakin on kunnossa -mä uskon niin! Mutta silti on hyvä, että vaikeistakin asioista puhutaan ja että niitä tutkitaan! Voimia!

Huomenna on Lynnen päivä!! Muista nyt levätä ja rentoutua tänään! Huomenna illalla toimit jo tissinä ja levot voi olla vähäksi aikaa poissa. :)

Täällä rv 36+3

Lista on varmaan muuttunut sataan kertaan....päivitän tässä nyt itseni. Nyt kun ajattelee, niin voi olla, että olisi ollut fiksumpaa aloittaa kesäkuun odottajille joka kuukausi uusi ketju. No, nyt on turha enää rypistää :), loppusuoralla ollaan!

Lynn_e...............30.05.08.........Toinen (esikoinen 10/06)
linnaeaborealis.....04.06.08.........Esikoinen
Juulia78.............04.06.08.........Toinen (esikoinen 09/01)
Thelma82...........05.06.08........Esikoinen
vaahteranlehti.....06.06.08.........Esikoinen (km 8/07, "km" 12/05)
mä-80...............06.06.08..........Toinen (esikoinen 03/06)
Iines 2..............06.6.08...........toinen (esikoinen 2004)
MinttuO.............06.06.08...........kolmas (eka 2004, toinen 2006)
Pretty in Pink.......7.6.08............Ensimmäinen
Lilybelle.............9.6.08...........Toinen (esikoinan 10/05)
Paksukainen........12.06.08.........Toinen (esikoinen 11/04)
Vieläkö yksi.........13.6.08..........neljäs (-96,-98,-01)
EmiliaX...............13.6.08.........kolmas( 2004 ja 2006)
Riksu81.................13.6.08...........esikoinen
Katzu................14.6.08...........esikoinen (km 12/2006)
Angsteri..............15.6.08..........esikoinen
Mörkö................18.6.08...........toinen (esikoinen 2006)
Kolkyt ja risat.......19.6.08..........toinen (esikoinen 10/2005)
Äittä74...............20.6.08.........Toinen (esikoinen 08/06)
Leenu1................22.6.08..........toinen (esikoinen 11/05)
-Ama-.................25.6.08...........esikoinen
Nadele..................29. tai 30.6...........esikoinen
Alessia................30.6.08...........esikoinen
 
lynn_e 38+5
Suuri kiitos teille jokaiselle tsempeistä, ihan herkistyy täällä *snif*
Huomenna tosiaan ollaan matkalla tähän aikaan sairaalaan, minulla on aika äitipolille 8:20 jossa ensin tarkastetaan vauvan asentoa yms muuta juttua. Sieltä sitten saan lähetteen osastolle jossa aletaan synnytystä käynnistämään ilmeisemmin kalvojen puhkaisulla.

Jotenkin tuntuu että tämä on nopeasti ohi sillä kohdunsuuta on vihlonut reilummin ja napakoita supistuksia ollut kiitettävästi, toivottavasti ovat edistäneet tilannetta.

JAKSAMISIA jokaiselle tänne!

Palaillaan toivottavasti jo loppuviikosta sen pienen nyytin kera!
 
Katzu
Lynn_e...............30.05.08.........Toinen (esikoinen 10/06)
linnaeaborealis.....04.06.08.........Esikoinen
Juulia78.............04.06.08.........Toinen (esikoinen 09/01)
Thelma82...........05.06.08........Esikoinen
vaahteranlehti.....06.06.08.........Esikoinen (km 8/07, "km" 12/05)
mä-80...............06.06.08..........Toinen (esikoinen 03/06)
Iines 2..............06.6.08...........toinen (esikoinen 2004)
MinttuO.............06.06.08...........kolmas (eka 2004, toinen 2006)
Pretty in Pink.......7.6.08............Ensimmäinen
Lilybelle.............9.6.08...........Toinen (esikoinan 10/05)
Paksukainen........12.06.08.........Toinen (esikoinen 11/04)
Vieläkö yksi.........13.6.08..........neljäs (-96,-98,-01)
EmiliaX...............13.6.08.........kolmas( 2004 ja 2006)
Riksu81.................13.6.08...........esikoinen
Katzu................13.6.08...........esikoinen (km 12/2006)
Angsteri..............15.6.08..........esikoinen
Mörkö................18.6.08...........toinen (esikoinen 2006)
Kolkyt ja risat.......19.6.08..........toinen (esikoinen 10/2005)
Äittä74...............20.6.08.........Toinen (esikoinen 08/06)
Leenu1................22.6.08..........toinen (esikoinen 11/05)
-Ama-.................25.6.08...........esikoinen
Nadele..................29. tai 30.6...........esikoinen
Alessia................30.6.08...........esikoinen

Niinhän se olisi ollut järkevää aloitella uudella ketjulla säännöllisesti, mutta siitähän tuli kauhea riita :)

Nyt PIP malttaa oikeasti levätä!!!!

Ja sitten vain Lynnen uutisia odotellessa :)
 
MinttuO ejk
KIva kun lista on kaivettu esiin...voidaan perään lisätä synnyttäneet...sitä mukaa kun niitä tulee...

Lynn_elle tsempit vielä kerran ja palailehan sitten vauvauutisten kera!!
=)

Tänne ei ihmeitä...kassia eilen pakkasin mutta vielä en joutaisi synnyttämään. Toivotaan että ryyni haluaa ulos vasta kesäkuun puolella.!!

Kieltämättä helpompaa olisi ollut aloittaa uusi ketju aina välillä mutta menihän tämä näinkin...

MinttuO rv 37+5
 
-Ama- ejk
Lynn_e...............30.05.08.........Toinen (esikoinen 10/06)
linnaeaborealis.....04.06.08.........Esikoinen
Juulia78.............04.06.08.........Toinen (esikoinen 09/01)
Thelma82...........05.06.08........Esikoinen
vaahteranlehti.....06.06.08.........Esikoinen (km 8/07, "km" 12/05)
mä-80...............06.06.08..........Toinen (esikoinen 03/06)
Iines 2..............06.6.08...........toinen (esikoinen 2004)
MinttuO.............06.06.08...........kolmas (eka 2004, toinen 2006)
Pretty in Pink.......7.6.08............Ensimmäinen
Lilybelle.............9.6.08...........Toinen (esikoinan 10/05)
Paksukainen........12.06.08.........Toinen (esikoinen 11/04)
Vieläkö yksi.........13.6.08..........neljäs (-96,-98,-01)
EmiliaX...............13.6.08.........kolmas( 2004 ja 2006)
Riksu81.................13.6.08...........esikoinen
Katzu................13.6.08...........esikoinen (km 12/2006)
Angsteri..............15.6.08..........esikoinen
Mörkö................18.6.08...........toinen (esikoinen 2006)
Kolkyt ja risat.......19.6.08..........toinen (esikoinen 10/2005)
Äittä74...............20.6.08.........Toinen (esikoinen 08/06)
Leenu1................22.6.08..........toinen (esikoinen 11/05)
-Ama-.................22.6.08...........esikoinen
Nadele..................29. tai 30.6...........esikoinen
Alessia................30.6.08...........esikoinen

Päivitin listaan vain muuttuneen lasketun aikani.

Lynn_elle voimia ja onnea synnytykseen! Ihan uskomatonta kyllä että tämä ketju alkaa jo jakautua, vastahan me plussailtiin...

-Ama- 35+3
 
Thelma82 ejk
Lynne:lle onnea ja tsemppiä synnytykseen! :)

Viikko vielä pitäis ootella ja sitten vauva syntyy! Kerkeeköhän joku mun ja Lynnen välissä synnyttään. Sitä jännäillessä;)

Thelma82 rv 37+6
 
Nadele ejk
Lynn_e...............30.05.08.........Toinen (esikoinen 10/06)
linnaeaborealis.....04.06.08.........Esikoinen
Juulia78.............04.06.08.........Toinen (esikoinen 09/01)
Thelma82...........05.06.08........Esikoinen
vaahteranlehti.....06.06.08.........Esikoinen (km 8/07, "km" 12/05)
mä-80...............06.06.08..........Toinen (esikoinen 03/06)
Iines 2..............06.6.08...........toinen (esikoinen 2004)
MinttuO.............06.06.08...........kolmas (eka 2004, toinen 2006)
Pretty in Pink.......7.6.08............Ensimmäinen
Lilybelle.............9.6.08...........Toinen (esikoinan 10/05)
Paksukainen........12.06.08.........Toinen (esikoinen 11/04)
Vieläkö yksi.........13.6.08..........neljäs (-96,-98,-01)
EmiliaX...............13.6.08.........kolmas( 2004 ja 2006)
Riksu81.................13.6.08...........esikoinen
Katzu................13.6.08...........esikoinen (km 12/2006)
Angsteri..............15.6.08..........esikoinen
Mörkö................18.6.08...........toinen (esikoinen 2006)
Kolkyt ja risat.......19.6.08..........toinen (esikoinen 10/2005)
Äittä74...............20.6.08.........Toinen (esikoinen 08/06)
Leenu1................22.6.08..........toinen (esikoinen 11/05)
-Ama-.................22.6.08...........esikoinen
Nadele..................28.6...........esikoinen
Alessia................30.6.08...........esikoinen
 

Yhteistyössä