Alessia
Mulla oli tänään käynti neuvolalääkärillä ja terveydenhoitajalla, ja kaikkea ikävää tuli enemmän kuin uskoisi. Sentään vauva on kunnossa! Asiat alkoi menee pieleen jo kotona, kun terveydenhoitaja soitti ja kysyi missä olen, kun aika on varattu 9.30. No, mulle oli sanottu että se on klo 10. Tuolla oli th vaihtunut, ja edellinen oli ryssinyt myös mun aikaisemman ajan (unohti KOKONAAN merkitä sen kalenteriinsa). Kaiken lisäksi tää uusi th vaihtaakin työpaikkaa jo kahden viikon kuluttua...
No, puolen tunnin sijaan oli siis 5 minuutin tapaaminen, sitten menin lääkärile. Se sanoi, että joudun synnytystapa-arvioon (vai mikä se on), ei näytä kovin lupaavalta että voisin synnyttää alakautta. Sitten selvisi, että olen käyttänyt sellaista lääkevoidetta, jota ei saisi käyttää raskaana (TEOREETTINEN riski aiheuttaa korvavaurioita). Ja kolmanneksi, mulla on hiivatulehdus! Niin, ja sf-mitta oli kummasti kohonnut. Eikä tässä vielä kaikki, painoakin oli jo 60 kg (lähtötilanne vähän yli 50 kg), että lääkärin mukaan mun on TÄYTYNYT lihota...
Plääh... Parempaa viikonloppua teille toivottaa Alessia rv 27+4
No, puolen tunnin sijaan oli siis 5 minuutin tapaaminen, sitten menin lääkärile. Se sanoi, että joudun synnytystapa-arvioon (vai mikä se on), ei näytä kovin lupaavalta että voisin synnyttää alakautta. Sitten selvisi, että olen käyttänyt sellaista lääkevoidetta, jota ei saisi käyttää raskaana (TEOREETTINEN riski aiheuttaa korvavaurioita). Ja kolmanneksi, mulla on hiivatulehdus! Niin, ja sf-mitta oli kummasti kohonnut. Eikä tässä vielä kaikki, painoakin oli jo 60 kg (lähtötilanne vähän yli 50 kg), että lääkärin mukaan mun on TÄYTYNYT lihota...
Plääh... Parempaa viikonloppua teille toivottaa Alessia rv 27+4