Mörkö 22+0
Musta taas tuntuu, että tää raskaus on vaikuttanut ulkonäköön nimenomaan myönteisesti (paitsi tietysti katastrofipäivinä, jolloin mikään ei onnistu). Hiuksia ei tarvitsisi varmaan pestä enää ollenkaan kun eivät rasvoitu. Kerran viikossa olen huvikseni hiuksia pessyt >ennen raskautta pesin päivittäin. Lisäksi ei tarvitse ihmetellä makkaravatsaa kun se näyttääkin vain kivasti pyöreältä. Välillä tulee kyllä mietittyä sitä miltä näytän tämän raskauden jälkeen -eikä se mielikuva ole kovinkaan hehkeä...
Mulla on opinnäytetyö tekemättä. Se on yksi syy siihen, että aloitan äitiyslomani vähän aikaisemmin. Pidän sitten esikoista päiväkodissa ja pakerran työn kanssa. Täytyy pitää sormet ristissä ja toivoa, että olen hyvässä kunnossa raskauden loppuun asti...
Eilen ompelin tulokkaalle pinnasänkyyn katosta, tyynyliinoja+pussilakanoita ja pinnasuojusta. Tekisi jo mieli kyhätä sänky pystyyn, mutta on vissiin paras odottaa edes siihen että jään äitiyslomalle. Höh. Tein niistä nyt sitten varmuuden vuoksi vihreät, vaikka onkin tosi poikaolo...
Työt kutsuvat. Jatketaan!
Mulla on opinnäytetyö tekemättä. Se on yksi syy siihen, että aloitan äitiyslomani vähän aikaisemmin. Pidän sitten esikoista päiväkodissa ja pakerran työn kanssa. Täytyy pitää sormet ristissä ja toivoa, että olen hyvässä kunnossa raskauden loppuun asti...
Eilen ompelin tulokkaalle pinnasänkyyn katosta, tyynyliinoja+pussilakanoita ja pinnasuojusta. Tekisi jo mieli kyhätä sänky pystyyn, mutta on vissiin paras odottaa edes siihen että jään äitiyslomalle. Höh. Tein niistä nyt sitten varmuuden vuoksi vihreät, vaikka onkin tosi poikaolo...
Työt kutsuvat. Jatketaan!