Kesäkuiset 2025 ☀️

Neuvolan täti soitti tänään ja mun ensimmäinen käynti on 20.11. Kävin tänään verikokeessa varalta mittaamassa hcg:n, se oli nyt 1289. 🥹 Tämä siis siksi kun mulla jäi elokuussa menkat väliin, silloin tehdyt testit, myös hcg näytti negaa. Syyskuussa tuli normimenkat. Ensi viikolla täytyy käydä uudelleen, jotta voidaan todeta raskauden normaali etenemä. Ehkä täytyy vakavasti harkita sitten siellä varhaisultrassakin käymistä, sen verran kiinnostelisi se asia.
Kuinkas sulla oli noita viikkoja kuukautisista laskettuna? Mulla aika tosiaan jo 25.10. 😳 Meneepä ensikäynti inhottavan pitkälle sinulla. 😕 Taas itselläni ei olisi niin mitään kiirettä vielä neuvolaan.
 
Kuinkas sulla oli noita viikkoja kuukautisista laskettuna? Mulla aika tosiaan jo 25.10. 😳 Meneepä ensikäynti inhottavan pitkälle sinulla. 😕 Taas itselläni ei olisi niin mitään kiirettä vielä neuvolaan.
Niin menee 😕 mulla on nyt 5+2 kk laskettuna ja hCG:n perusteellakin. Alkuvkosta kun neuvolaan soitin sieltä sanottiin että 3-4 vkon päästä on eka käynti, mutta sehän menikin viiden viikon päähän. Varasin varhaisultran yksityiseltä 31.10., sillon on 7+2.
 

Yhteistyössä