Moikka! Ja kiitos kaikki ihanat tsempeistä!:heart: Elämä alkaa kai taas pikkuhiljaa voittaa...
Miimii: Vuoto alkoi heti ihan kunnolla, eli ei kiinnittymisvuotoa. Yleensä kyllä tuhruttelee päivää ennen, nyt ei mitään, ja sitten yhtäkkiä hanat auki! Ja viikon myöhässä, kun yleensä ovat melkein kellontarkat! Ainut pitempi kierto mulla on ollut just ennen ekaa inssiä, ni ajattelin sitte, et ehkä kierron venyminen johtui siitä, et jotenki jännittää sitä uutta hoitoo tai jotain... hiukan kyl harmittaa nyt, kun en testannut silloin ku normaali alkamispäivä oli, ni tietäis ees, että onko siel ees yrittäny tapahtuu mitää! Noh, nyt sit vaa jossittelut sikseen, ja kohti sitä ivf:ää pelonsekaisin tuntein...!:| Kiva että teillä on ruvennu hoidot pyöriin julkisellakin noin nopeesti, kovasti peukkuja sulle pas:iin
:heart:
Gabi: Hoitojen PITÄIS alkaa tässä kierrossa
Ja hoitajan mukaan punktio olis viikolla 46, että saa päivitellä sellasen mulle, kun ehit. Joo, mäkin oon jo luopunu toivosta luomuraskauden suhteen, ja odotinkin menkkoja nyt ihan "hyvällä mielellä", että päästäis alkaa hoidot, mut se ottaa päähän, että ovat VIIKON myöhässä, vaikkei normisti koskaan päivääkään! Ja sehän siinä justii on, että kun ainaki näillä tän hetkisillä tiedoilla luomuraskauden pitäis olla hyvinkin mahdollista, nii jotenki sitä aina vaan kuitenki toivoo...
Juuh, ja ailahtelevaista on täälläkin, ollaan ylpeitä siitä
Nonna78: Kiitos! <3 Ja joo, siis hoidot alkaa tässä kierrossa, mutta nyt en sitte tiedäkkään, alkaako sumut ollenkaan vai ei! Soitin tänää tyksiin, ja hoitaja sano ensimmäiseks, että Synarelaa ei saa täl hetkel Suomesta mistään!
:O Nyt sitten lääkäri miettii, että vaihdetaanko lääke joksikin muuksi, vai tehdäänkö lyhkäsellä kaavalla... mikä ei ookkaan kuulemma yhtään sen lyhkäsempi, punktio on jokatapauksessa viikolla 46! Siis täh?
Mä en ymmärrä taas yhtää mitää... mut nyt aattelin mennä sillä asenteella, et samapa tuo, kai ne tietää mitä tekee ja mä teen vaa niinku käsketään
Ja luulen, että mullakin helpottuu olo, kun hoidot vihdoin alkaa... ainakin selviää varmaan edes jotain lisää tästä tilanteesta! Toivotaan, että mulla onnistuu hoito yhtä hyvin, kuin sulla, antaa tosi paljon toivoa mullekkin teidän onnistuminen
Mites sinä ja masukit ootte voinu? :heart:
Lakka83: Mua myös pelottaa eka ivf hurjasti! Mua ei kylläkää niinkää pelota mitkää komplikaatiot ja hyperstimulaatiot sun muut, vaan ihan se, että onnistun itte sössimään jotain, unohdan vaikka pistää tai pistän liian vähän tms. Mutta koitetaan pärjäillä jotenkin :hug: Millos sulla punktio muuten on?
Ja samaa oon miettiny, että ennen punktiota ja sen jälkeen, miten kauan pitää olla "liikkumatta"? Ja mikä on sitten liian rajua liikuntaa? Mä kun vähän niinkun liikun työksenikin...
Tsemppihaleja ja aurinkoisia syyspäiviä kaikille! :hug: