KESÄ 2010 hoidot

miimii,on kyl tosi kurjaa et kokoajan tulee lisää mutkia matkaan,ihan kun näissä hoidoissa ja näitten pettymyksissä ei olis jo tarpeeks:| Mut voimia sinulle ja toivotaan et hoidot alkaa kuitenkin ennemmin kunn huomaatkaan=)

Evita,voi p*rse,kurjia uutisia sinultakin,mulla ei tosin ole mitään tietoa tosta kohdun ulkosesta,mut jospa kuitenkin olisi vielä toivoa???

Ja Eintel,jippijaijee,näinhän sen piti mennäkkin,onnea plussasta:heart:

Ja Despelle hurjasti onnea kyytiläisestä:heart:

Just kun meinasin jo vaipua eilen epätoivoon,niin mun toiveethan toteutukin,JES!!!

Nyt vaan täytys jaksaa uskoa niihin omiinkin onnistumisiin,ensin pakkasukkojen sulatukseen ensi viikolla ja sit viel hyviin uutisiin jatkossakin...Toisten onnistumisiin vaan on paljon helpompi uskoa kuin niihin omiin:rolleyes:

Mut eteenpäin vaan mennään ja jaksuja kaikille!
 
ONNEA EINTEL!!! =)=)=)



Nimimerkki.......Hoito...............Aik ataulu..............Testipva

Gabi77---------------1.IVF--------Punktio vko 42/43----

Shayna-------------2.ICSI --------Punktio vko 46--------

Eina-----------------1.IVF-------IVF-keskustelu 1.10----

barbapörrö13....2.IVF/ICSIn PAS----PAS vko 41--------

Sera2010----------1.IVF ---------Punktio vko 46---

desperate-------1.IVF/ICSIn 4.PAS----PAS 6.10-------19.10

Susu75...........3.ICSIn PAS---------lokakuu-----------

Elli82------------1.IVF------------loka-marraskuu------

Miimii-75----------1.IVF - 2.PAS-----PAS vko 43------

lakka83----------1.IVF----------Punktio vko 42----------

wilma32---------1.IVF---------kontrolliultra 18.10-------

Baby20xx-----kotipuuhat --------------------------------

evita-----------2.ICSI--------punktio 21.9-------------

Plussat

kielovanamo-------2.IUI-------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF----------------+ testattu 6.10.2010
 
Pitkästä aikaa taas linjoilla! Sori etten ole kauhiasti käynyt kommentoimassa! Mielessä olette kovasti olleet, mutta en ole oikein saanut näppiksestäni irti yhtään mitään tänne : / Ollut niin "tylsää ja odottavaa aikaa" omassa elämässä!

:flower: Ensinnä kovasti onnea Eintelille :heart:

miimii oli tuossa jokin aika sitten kirjoitellut että onko käynyt mielessä, että kenen alkioita sitä oikein siirrellään... Mä oon miettiny just tota että ihmisiähän ne vaan sielläkin on ja erehdyksiä sattuu! Eli mahdollistahan se olisi että... Parempi kun ei mieti :LOL:

Pienelle Tiikerille onnea sykkeestä :heart:

Evita :hug: Toivottavasti ei olis kyse kohdunulkoisesta!

Voi miimii Miksi ihmeessä sulla nyt pitää vastustaa kaikki oikein urakalla! :hug: Aivankuin ei olisi tässä lapsettomuudessa kestämistä ilman kaikkea ylimääräistäkin! On se niin väärin jos sun PAS siirtyy taas...

Desperatelle tsemppiä piinapäiviin!

Missähän se Gabin kp1:nen luuraa......

).( Viime viikon perjantaina kävin omalla polilla IVF-keskustelussa (ts. lähetettä hakemassa).. Se keskustelu meni hiukan niin ja näin. Kävin jo kerran ulkona lääkärin huoneesta keskustelun lomassa etten sanoisi mitään ikävää.. Lopulta keskustelu päättyi siihen että lääkäri sanoi minun vain tuhlaavan hänen aikaansa.. Ja minä lähdin kävelemään ovet paukkuen! (Tämä tälleen tiivistettynä) Lääkäri oli kuitenkin ennen minun poistumistani jo sanellut sen lähetteen, eli ei se varmaan jäänyt tuon vuoksi saamatta.

Keskustelussa minulle jäi hiukan epäselväksi (tietyistä syistä) että pitääkö minun olla nyt yhteydessä itse sinne väestöliittoon vai ottavatko he minuun yhteyttä.. Maanantaina oltiin yhteydessä sitten itse tuonne VL:lle ja kyseltiin heiltä miten kuvio menee. He lupasivat antaa meille ajan mahdollisimman pian (ei haittaa vaikkei lähete ole heille vielä saapunut, riittää että se tulee sitten joskus jälkijunassa). Eilen tuli sitten postissa kirje että ensikäynti sinne on 12.10, eli ensi viikon tiistaina!

Täällä siis alkaa taas tauon jälkeen tapahtumaan :) Toivottavasti päästäisiin aloittamaan hoidot samantien! Uskoisin että päästään...miksi se VL haluaisi niitä viivyttää, jos näin nopeaa halusivat tuon ensikäynninkin meille antaa! (Ja meille sanoivat että jonoja ei hoitoihin ole tällä hetkellä)
 
Eina: Kääk! Miten kukaan lääkäri voi sanoa mitään tollasta??!! Voi helvata! Onneks kuitenkin saitte lähetteen!

Eintelille
suuret onnittelut!

Miimii
ja evita::hug:

Ihan järkyttävä päänsärky ollu tänään, joten työpäivän jälkeen kykenin vaan kallistumaan sohvalle. Nyt oon 3 päivää pistäny Menopuria 225IU ja mahaa alkaa loistavasti taas turvottaa : / Tuo turvotus on kyl tosi kurjaa, mut kyllä sen kestää, kun tietää minkä vuoksi se tulee. Niin ja jos siitä jotain positiivista vielä seuraiskin, niin en panis vastaan yhtään =)
 
EI HEMMETTI MIIMII!! Me ei päästetä sua pois ja siksi , että jos oikeesti tilanne on niin toivoton ettei siirtoja tehtäsiin niin tarviit ihmisiä joille voit purkaa kaiken paskan ja pahan olon!!!!! Mua niin v...tuttaa sun puolesta ettet usko, miten lekuri voi perustella ettei ollenkaan tehtäs enään mitään siirtoja?? Olitteko ny siis kunnallisella? (sori menny taas ohi) sitte mars yksityiselle jos näin on ( ja siis jos saatte rahaa kasaan) koska en usko että kieltäytyvät siirroista jos yhtään on mahdollista niitä tehdä, ainakin jossain vaiheessa!! Toivottavasti luet ny viel tämän!! elä jätä yhen lekurin varaan tota hommaa koska niissäkin on ihan sikana eroja ja ammattiosaamisia!!!
lakka: tiiän ton tunteen turvotuksesta , mulla kans aina piikkien lomassa paidat senkun pitenee töissä ja kietoudun pitkiin villiksiin ettei tulis jo täs vaihees töis turhia kyselyjä..ny kans maha ihan sika turvoksissa pregnylista, klexanesta jne
Eina: ihan uskomatonta kohtelua sulle lekurissa, hyvä et pistit vastaan ja annoit paukkua:LOL:
Barban pakkasukoille pukut pystyssä!!!!!
 
Ei ne sanonu että ei ikinä, mutta tää tauti pitäis saada rauhalliseksi ensin. Ja sitähän ei kukaan voi ennustaa että kuinka monta kuukautta/vuotta siihen menee, ja sitten kun tulee se rauhallinen kausi, niin kuinka monta päivää/viikkoa se kestää sitten, ennenkuin tauti taas pahenee. Lääkäri vielä sanoi (itse neljän lapsen äitinä) että onneksi teillä nyt kuitenkin on tuo yksi lapsi jo, niin kyllä se taas oli kuin märkä rätti naamalle, ja omiin korviini se kuulosti suoralta tuomiolta että te ette todennäköisesti toista tule saamaan, piste.

Pakkohan mun on teidän kuulumisia käydä täällä kattelemassa, en pysty teitä tietenkään unohtamaan, mutta yritän nyt kuitenkin vähän pysytellä poissa välillä näistä kuvioista.
 
Voi Miimii! Toi kommentointi siitä, et on jo yksi lapsi on NIIIIIIN raivostuttavaa. Eiköhän se ole kuitenkin oikeus saada useampi lapsi, vaikka apuja siihen tarvitsisikin. Meillä myös 1 lapsi ja samanlaisia kommentteja kuulee aika usein - tosi v-mäistä! Toivotaan, et sun sairaus saadaan tasapainoon nopeasti niin pääsisitte jatkamaan hoitoja. Jaksuja sinne! <3
 
Voi Miimii!! :hug: Ethän nyt häipyis minnekkään kuitenkaa, meille tulee ikävä! Ja eihän sitä tiedä, vaikka sun sairaus olis jo piankin niin rauhallinen, että siirto voitais tehdä! Älä nyt vielä luovu toivosta, mää ainaki toivon sun puolesta sit kovin!! Jaksuja! :heart:
Eina: Toivottavasti pääsette nyt sit nopeesti alottaan hoidot, tsemppiä! :heart: Ja tosi törkeesti sanottu lääkäriltä!! Eiks ne siel sitä varte oo, et me "tuhlataan" niiden aikaa, kerpele!! Murr!! :mad:

Ja Lakka ja muut, joilla on yksi lapsi... hmm, niin kyllä mäkin varmaan sanoisin tollasessa tilanteessa ( ja sanon kyllä tässäkin tilanteessa ), että onneksi teillä on sentään yksi lapsi, tarkottamatta sillä yhtään mitään pahaa! Toki meillä kaikilla olis oikeus saada vaikka ja kuinkamonta lasta, ja teille kaikille toivon just niin paljon lapsia, kun ikinä vaan haluatte... mäkin halusin/ haluan vieläkin monta lasta, mut jotenkin se lasten lukumäärä on ajat sitten jo menettäny merkityksensä, ja mielessä pyörii vain ja ainoastaan yks ja sama ajatus... " voi kun olis lapsi, ihan sama miten monta, kun vaan olis!" Ja tosiaan, en tarkota tällä mitään pahaa, ja tiedän miten iso asia tää teille on, mutta ainakin teillä on lapsi jo! :hug:
 
Voi Miimii! Edellisten kirjoittajien tavoin koetan tsempata sua jaksamaan! Ehkä päättämäsi tauko palstailusta tekee sulle hyvää, eihän sitä tiedä. Mutta jos yhtään tuntuu siltä, niin tiedä se, että ME OLLAAN TÄÄLLÄ! Myös sua varten! Kuten desperate sanoi: sä tarvitset paikan, jossa purkaa pahaa oloasi! Jos se ei ole me täällä, niin toivottavasti joku muu! Mut jonkun paikan/ihmisen/ympäristön sä siihen tarvitset! Me jokainen tarvitaan - omien pahojen olojemme purkamiseen. Ja anteeks nyt vaan kaikille :) mutta mä ainakin käytän tätä palstaa ihan sumeilemattani hyväkseni siinä suhteessa :)

Ja yhdyn myös Seran sanoihin siitä yhdestä lapsesta. Me totaalilapsettomat emme voi tietää, mitä käytte läpi silloin kun sitä toista, kolmatta tai neljättä ei kuulu. Me ei voida ymmärtää sitä tuskaa, koska meillä ei ole edes sitä ensimmäistäkään. Ja ymmärtämättömänä (kuten joskus aikaisemmin jo taisin täällä puuskahtaakin) mulla ainakin välillä (=pahimpina hetkinä) nousee kiukku myös sekundaarilapsettomia kohtaan. Ja itse ajattelen myös juuri kuten Sera sanoi: mulle lasten lukumäärä on jo vuosia sitten menettänyt merkityksensä.

Mutta sulla on IHAN KAIKKI OIKEUS ja kohtuuskin maailmassa nyt itkeä, surra, vihata, ahdistua, pelätä ja katkeroitua!!! Lupaat kuitenkin meille, että sieltä noustaan vielä. Ja me nostetaan!!!

Omat murheet aina vaan venyvästä kierrosta kyllä pieneni laakista, kun luin tämän päivän viestit täältä. Nyt on menossa tjp8, eikä tosiaan edelleenkään minkäänlaista tuntumaa kuukautisten alkamisesta. Eipä niitä tosin koskaan ole, joten siitä ei sinänsä voi päätellä mitään.

tjp = terolutien jälkeinen päivä :)
 
Voi ei Miimii :hug: Ei voi olla totta! Mä niin toivon että saisit sen taudin kuriin ja pääsisit vielä jokin kaunis päivä siirtoon :heart: Ja muista, me tosiaankin ollaan täällä "kuuntelemassa" sun murheita ja purkautumista edelleen.. Anna tulla vaan ihan niin paljon kuin sinusta itsestäsi tuntuu! Ei olla sua kyllä yksin jättämässä!

lakka: Mua mietityttää juurikin tuo turvotus että minkähän verran sitä paisuu... Inhottava yrittää peitellä paisunutta mahaa ja se että muut ihmiset esim. töissä luulevat sen tarkoittavan aivan jotain muuta!

Sera: Jos me päästään heti aloittaan hoidot niin meillä menis piinailut ja punktiokin aikalailla samoihin :)

ON: Ei tullu vielä tänäänkään omalta polilta niitä tutkimustuloksia postitse joita ollaan pyydetty!!!! Saapa nähdä ehditäänkö saada ne ennen tiistain VL-käyntiä?!?! Sinne ne pitäisi olla mukana... En tiedä pitääkö meidän perua se aika jos ei ehditä tuloksia saada mukaan :( Hemmetin poli! Pitää soittaa sinne maanantaina ja kysellä ovatko laittaneet ne postiin, maanantaina niiden olisi pakko tipahtaa postilaatikkoon jos aikoo tiistaina mennä ensikäynnille! Jos eivät ole vielä niitä edes postiin saaneet laitettua, pitää mennä varmaan sieltä polilta niitä itse hakemaan! Argh... ko vaikeaa! :mad: Väestöliiton puolelta tämä homma toimii mielettömän hyvin ja oma poli on aivan persiistä ko ne aina vitkuttelee kaiken kanssa! :kieh:
 
Moi! Joo, olihan sitä vuotoa minulla viikon verran,ja yhtenä päivänä lorahti ihan kunnolla verta. Lääkäri sanoi että kohdun pohjasta näkyy valuvan, mutta kaikki on kunnossa muutoin. Eka neuvola ois ensi viikolla. Ainaista odottamista tää elämä :D

Koittakaahan pärjäillä hoitojen keskellä. Ei kannata lannistua vaikkei munasoluja olisikaan kovin montaa, koska laatu voi korvata sen määrän! (itseltänihän löytyivät ne huimat 2 kpl).

Nyt sitten vaan toivon, että raskaus menee hyvin loppuun saakka!

:hug:
 
Hei pitkästä aikaa rakkaat kanssasisaret!! Aika on mennyt kuin siivillä viimeiset viikot, töissä on ollut aivan tolkuton kiire, ja viikonloput olleet täynnä ohjelmaa. Olette kuitekin olleet mielessäni, ja pikaisesti olen käynyt lukemassa juttuja, mutta en ole ehtinyt kommentoida! Nyt lupaan ryhdistäytyä!! :ashamed:

Mä oon aika pihalla nyt kirjoituksista, joten en nyt vielä kommentoi, koitan päästä taas mukaan!

Pieni tiikeri ja Eintel ainakin oli plussanneet, suuret onnittelut!! =)

Miimii, sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillani olen sinun vastoinkäymisistä! :hug:

Shayna ja muut olitte jossain vaiheessa keskustelleet "sitku" ajattelusta, ja myönnän syyllistyneeni samaan..! Elämä on tässä ja nyt, ei sitten kun.. Minulla on mennyt tässä kohta 3 vuotta ajatellessa että "sitten kun olen äitiyslomalla" tai " jos kuitenkin sitten kohta jään äitiyslomalle".. on ollut todella rankkaa huomata että vuodet vierii ja työtehtävät vaihtuu ja siltikin en edelleenkään ole ollut äitiyslomalla.. itse asiassa viime viikolla yksi työkaveri (mies) kysyi muutaman oluen jälkeen tiimipäivällä että koskas Susu jää mammalomalle?? Arvatkaa oliko vaikea siinä sekunninsadasosassa koota itsensä ja vastata jotain järkevää.. Sain sanottua jotain epämääräistä mihin myös naispuolinen kollega sanoi että ei se aina ole niin yksinkertaista.. taisi mies tajuta iskeneensä arkaan kohtaan.. =(

Kielovanamo, kiitos kun kaipailit!! =) mitenkä sinulla on edennyt, toivottavasti kaikki hyvin?

Meillä on ollut hiljaista sen takia että mun kierto venähti ICSI:n jälkeen taas, tällä kertaa 38 pv. Vihdoin keskiiviikkona vuoto alkoi, ja sain aloittaa Zumenonit. Nyt sitten ultra 21.10 ja pakkasukkojen sulatus aloitetaan 25.10. Tarkoitus on sulattaa kaikki 6 alkiota, ja tehdä pitkä viljely. Katsotaan että onko alkioista yksikään niin vahva että jakautuisi kunnolla.. (tosin epäilen että yksikään noista ei selviä, joten eipä ole ihan kauheita toiveitakaan).

Ajatukset on jo mahdollisessa lahjasoluhoidossa, ja sitä varten pitää aloittaa (taas) tolkuton laihdutuskuuri. Mulla stressi ja masennus ilmenee syömishäiriönä = olen saanut kerätty tässä loppukesän ja syksyn aikana taas 10 kg takaisin... prkl! :headwall: (kun painoa on ennestäänkin jo liikaa). Tiedän koko ajan että en saisi syödä, ja silti kädet vie suuhun kamaa vaikka pää huutaa että EI! No, aloitan varmaan taas VLCD kuurin, se on mulla ainoa tapa saada laihdutus alkuun.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Miimii ja Gabi olette ihan oikeutettuja olemaan kateellisa, katkeria tms meille, joilla on jo yks tai useampia lapsia. Just puhuin miehenkin kanssa et onneks tää epäonnistumine tuli vasta nyt tokakerralla eikä silloin kun ensimmästä yhteistä lasta tehtiin. Varmasti tää pettymys on nyt helpompi kestää. Ja kyllä mä muistan olla onnellinen ja kiitollinen tuosta meidän yksivuotiaasta neitokaisesta. Mutta edelleen toivon meille vielä yhteistä toista lasta, ja välillä mietin jo sitäkin että kyllähän tämä meidän ainoa yhteinen lapsi jäisi sitten aika yksin, kun meistä joskus aika jättää, niin ois kiva että hänelläkin olisi yksi sisar, joka olisi sitten aikanaan samassa asemassa hänen kanssaan. Kun mekään ei ihan nuoria enää olla, mä 37 ja mies 40.

Täällä nyt siis vaan odotellaan ja oikeastaan toivotaan vuodon alkavan, jotta voidaan sitten suunnitella seuraavan hoidon ajanohtaa. Itse olemme ajatelleen aikaisintaan tammikuuta. Ja pelko siitä kohdunulkoisen raskauden mahdollisuudesta kasvaa ja että jouduttaisiin jotain sytostaatti piikkejä pistelee, jotka sitten taas asettaisivat uusia aikarajoituksia, et milloin edes voisi uudestaan lähteä yrittämään.
 
Miimii, en mäkään oikein muuta osaa kuin halata ja toivoa sulle voimia :hug: Hyvä että saat nyt kuitenkin hoitoa tuohon sairauteen ja me täällä jaksetaan uskoa, että saat niin paljon apua, että lapsettomuushoidot tulee ajankohtaiseksi nopeammin kuin uskallat toivoakaan! Mutta siihen asti pidät oikein tosi hyvää huolta itestäs päästä varpaisiin.

Mä mietin, että onkohan tuon sekundaarisen lapsettomuuden kohdalla eri tilanne (tunnetasolla) sellasilla, joilla jo ekan lapsen kohdalla elettiin lapsettomuuden tuskaa ja sellasella, jolla sekundaarinen lapsettomuus tulee enempi yllätyksenä.

Susu, ihana oli susta kuulla ja että suunta on selkeesti eteenpäin! Rohkea ja varmasti hyvä ratkaisu tuo pitkä viljely, siinähän kuitenkin näkee pidemmälle, että miten alkiot lähtee jakautumaan. Niin kovasti peukutan, että kaikki menisi hyvin!!
Ja kiitos kysymästä, omasta olostani en todellakaan voi valittaa. Kaikki vaikuttaa hyvälle ja haluan uskoa, että niin onkin ja sissi sinnittelee kohdussa sinne pitkälle kevääseen. Seuraava ultra on marraskuun alussa, joten reilu kolme viikkoa täytyy tässä odotella seuraavia varmoja tietoja siitä, että kaikki on hyvin.

Evita, kylläpäs teitäkin nyt piinataan.. Huhhuh.. Tsemppiä!

Tällä hetkellä taitaa Desperate piinailla ihan itekseen? Tsemppiä sulle!!! Ja pian toivottavasti muitakin piinailijoita sitten tänne ilmestyy. Barbapörrö taitaa olla seuraava? peukutan sulle! Gabin menkkoja odotellaan!! Ja Einan tulevaa suunnittelukäyntiä! Entä Shayna, mitä sulle kuuluu? Ilmeisesti oot pystyny keskittymään muihinkin asioihin elämässä, joka on kyllä kunnioitettava ja hieno asia. Hali sullekin :)

Elän vahvasti teidän vaiheissa mukana ja pidän sormet ja varmaat ristissä ja peukalot taivasta kohti, että plussalista pitenee ja pitenee ja pitenee. Iso halaus :hug:
 
Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta nyt sillä ei ole enää mitään väliäkään. Valvottiin, itkettiin ja puhuttiin koko viime yö. Mieheni haluaa aikalisän. Mä olen elänyt jossain pilvessä viimeiset kuukaudet tajuamatta miehini sairauden vakavuutta tai siis seurauksia. Sairaus ei ole uusinut, mutta hän tarvitsee aikaa opetella elämään uutta elämää - yksin?

Mut voi poistaa listalta, ja toivottavasti joku muu jaksaa päivittää listaa jatkossa. Todennäköisesti tuntuu liian kipeältä käydä täällä katsomassa teidän kuulumisia. Tämä tilanne ja hoito, jonka piti alkaa on lähes kopio siitä edellisestä, joka meillä sairauden takia jouduttiin jättämään kesken 3,5 vuotta sitten.
 
Gabi,olen niin pahoillani teidän puolesta,melkein itku tuli itsellenikin:'(
Suuren suuri halaus sinulle ja toivotaan,että aikalisä auttaa ja kuitenkin vielä jatkatte tätä polkua yhdessä:hug:

Kiitos Kielovanamo,huomenna siis ultraan ja sit katsellaan miten pakkasukoille käy...
 
Voi Gabi,vaikea löytää sanoja ees sulle kertomaan miten pahoillani olen myöskin teidän puolesta!!Saako kysyä mikä miehelläsi on/ ollut? Toivotaan, että tilanne nyt vielä muuttuu ja pääsette tosiaan vielä jatkamaan.
Tuntuu niin pahalta, että muutenkin meillä kaikilla on vaikeeta niin miksi pitää tulla vielä ylimäärästä tuskaa kaiken lisäksi kuten Gabilla ja Miimiillä.Ei tässä porukassa nyt näin pitänyt oikeesti käydä.Alkaa oikeesti pelottamaan et mitä seuraavax ja kenelle!!
Mä oon sitä mieltä ettei ketään poistettas listalta koska se tuntuu niin lopulliselta ja toivoa kuitenkin varmaan on? että tuutte vielä takaisin.mitä muut on mieltä!!?? Ite en osaa listaa päivittää ainakaan oon ihan käsi tietsikka hommissa mutta Gabi voi siis LAINATA listaansa jollekin sillä aikaa kun on pois;)
Me ei päästetä teitä!! Tää porukka on jotenkii niin muokkautunu et mun mielestä tänne pitää saada tulla purkamaan kaikkea mahollista koska se jeesaa!!
Kielo:Ihanaa että jaksat olla täällä meitä zemppaamassa ja sori kun en oo muistanu tai tajunnu kai jotenkii kysä sunkin vointia ja fiiliksiä!!! Oon kyllä aidosti ilonen sun puolestas!!
ON:eek:on ollu aikas hissukseen joo, ei oo oireita oikeen suuntaan eikä toiseen, mahaa juilii niinku aina ennenkin ja oikeestaan ihan normi olotila täs kierron vaiheessa.Mulla pitäs menkat alkaa ens pe ni teen varmaan sillon testinkin!! Sitä ennen koitan pysyy coolisti:LOL::LOL:
Susu:kivaa kuulla sustakin pitkästä aikaa:hug:
 
jos yhtään tuntuu siltä, niin tiedä se, että ME OLLAAN TÄÄLLÄ! Myös sua varten! Kuten desperate sanoi: sä tarvitset paikan, jossa purkaa pahaa oloasi! Jos se ei ole me täällä, niin toivottavasti joku muu! Mut jonkun paikan/ihmisen/ympäristön sä siihen tarvitset! Me jokainen tarvitaan - omien pahojen olojemme purkamiseen. Ja anteeks nyt vaan kaikille mutta mä ainakin käytän tätä palstaa ihan sumeilemattani hyväkseni siinä suhteessa

Tää oli Gabi sun textiä ja nyt kun sulla on vaikeeta ja Miimii samoin niin todellakin käyttäkää tätä palstaa kaiken sonnan purkamiseen, koska meitä varten ei tarttee sensuroida fiiliksiä vaan antaa paukkua täysillä.
 
Miimii ja Gabi: voi kunpa voisimme täällä tehdä jotain auttaaksemme! Pahalta tuntuu lukea huonoja uutisianne, ja suru on varmasti syvä. Molemmilla kun on myös terveysongelmia (omia tai miehen) mukana kuviossa, ei uskalla edes kehottaa mihinkään yrityksiin - vain jaksamista osaan toivotella, ja yhtyä tietty edellisiin: jos vain vähänkään siltä tuntuu, tänne saa tietysti aina palata tunteita tuulettamaan.
 
Miimii, Gabi :hug: :heart: Löytäisimpä oikeat sanat, jotka lohduttaisivat. Me ollaan täällä. Minäkin, vaikka toistaiseksi olenkin ollut hiljaa. Olette tärkeitä ja mä toivon sydämestäni että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Oma suru tuntuu valtavalta mustalta möykyltä ja silti en osaa kuvitella mitä joudutte kokemaan ja käymään läpi. Olo tuntuu niin nöyrältä pieneltä elämän edessä. Voisimpa auttaa enemmän.
 
Gabi, en todellakaan tiedä, miten osaisi lohduttaa.. jotenkin toivon, että josko teidän keskustelu viime yönä olis avannu sellasia lukkoja sun miehen ajatuksissa ja teidän välillä, että tää olisi tavallaan uuden alku teille molemmille ja tarkoitan teille yhdessä. Kun on saanut avattua sydämensä ja kerrottua epävarmuutensa ja pelkonsa, niin silloin löytäisikin sen todellisen yhteyden ja tahdon mennä eteenpäin. Mä todella sydämestäni sitä teille toivon!! Oot puhunut sun miehestä jotenkin ihan hurjan kauniisti. Uskon siihen, että monesti siihen kaikista parhaimpaan joutuu kulkemaan tosi kivistä tietä, jossa välillä tuntuu, että kaikki toivo ja kaikki mahdollisuudet on kertakaikkiaan menetetty, mutta just sillä hetkellä, kun on kaikkein pimeintä, voikin alkaa hiipiä ympärille jotain hyvin kaunista.
 

Yhteistyössä