miimii,on kyl tosi kurjaa et kokoajan tulee lisää mutkia matkaan,ihan kun näissä hoidoissa ja näitten pettymyksissä ei olis jo tarpeeks:| Mut voimia sinulle ja toivotaan et hoidot alkaa kuitenkin ennemmin kunn huomaatkaan=)
Evita,voi p*rse,kurjia uutisia sinultakin,mulla ei tosin ole mitään tietoa tosta kohdun ulkosesta,mut jospa kuitenkin olisi vielä toivoa???
Ja Eintel,jippijaijee,näinhän sen piti mennäkkin,onnea plussasta:heart:
Ja Despelle hurjasti onnea kyytiläisestä:heart:
Just kun meinasin jo vaipua eilen epätoivoon,niin mun toiveethan toteutukin,JES!!!
Nyt vaan täytys jaksaa uskoa niihin omiinkin onnistumisiin,ensin pakkasukkojen sulatukseen ensi viikolla ja sit viel hyviin uutisiin jatkossakin...Toisten onnistumisiin vaan on paljon helpompi uskoa kuin niihin omiin
Mut eteenpäin vaan mennään ja jaksuja kaikille!
Evita,voi p*rse,kurjia uutisia sinultakin,mulla ei tosin ole mitään tietoa tosta kohdun ulkosesta,mut jospa kuitenkin olisi vielä toivoa???
Ja Eintel,jippijaijee,näinhän sen piti mennäkkin,onnea plussasta:heart:
Ja Despelle hurjasti onnea kyytiläisestä:heart:
Just kun meinasin jo vaipua eilen epätoivoon,niin mun toiveethan toteutukin,JES!!!
Nyt vaan täytys jaksaa uskoa niihin omiinkin onnistumisiin,ensin pakkasukkojen sulatukseen ensi viikolla ja sit viel hyviin uutisiin jatkossakin...Toisten onnistumisiin vaan on paljon helpompi uskoa kuin niihin omiin
Mut eteenpäin vaan mennään ja jaksuja kaikille!