Heippa tytöt :heart:
Kiitos kun valoitte taas muhun uskoa, on kyllä parempi fiilis kuin aamulla. Kävin jopa joogassa ja näin rakasta vanhaa ystävää, juteltiin oikein piiiiitkästi kaikesta. Nyt on niin lähelle zen-olo kuin tässä tilanteessa voi päästä =)
Muuten noista ovistesteistä, hmmmmm... onpas kumma jos ei ole toiminut. Mä käytin koko kevään niitä clearbluen digitaalisia ja ne toimi tosi hyvin. Alkuun testailin tunnollisemmin, ja 2 plussapäivää tuli, siitä kaks viikkoa niin alko menkat. Sitten siirryin varmistustestailuun tuntemusten mukaan ja plussa löytyi joka kuukausi. Eiks paketissa lue et on tosi tarkkoja? Niin on kyl väärä posi TOSI outoa, todellakin palautteen paikka! Kait väärä nega olis jotenkin todennäköisempi.
Desperate, mä liityn (toivottavasti) sun ja
Miimiin seuraan myöhäisempiin piinailijoihin =) Sitten jännätään yhdessä jos ja kun kaikki piinailemaan päästään =) Ja siis kyllähän me päästään!
Kielovanamo hirrrrmuisesti tsemppiä huomiseen inssiin!!! :hug: Tule heti kertomaan miten meni, me peukutetaan täällä kaikin voimin! Paljon innokkaita simppoja ja täydellinen follitilanne! Jes, sellainen teillä on huomenna luvassa =)
Miimii toi on oikeesti yllättävää että jugurtit ym toimii tabuja paremmin

Oon ihan äimänä! Mä oon niin kuvitellu että esim.Actimel ei ole muuta kuin tehokasta mainontaa! Täytynee muuttaa käsityksiä (ennakkoluuloja)

Kaikki keinot vaan kehiin että rauhoittuisi maha, tosta Vi-Siblinistä mäkin olen kuullut että olis hyvä.
Susu Siis WOW, aivan mahtavalta näyttää!!! Oon niin valtavan iloinen teidän huimasta alkiomäärästä että halkean :heart: Toivotaan että ne pienet siellä lähtee jakaantumaan ja saatte pakkaseenkin ihania ihmisenalkuja! Niitä tarvitaan kun haluatte sille tulevalle nyytille pikkusisaruksia

Teidän uutisista sai taas uskoa itsellekin!
Tsemppiä ja jaksuja kaikille kaikkeen mitä on meneillään :heart: Mä muuten kuulin varsin luotettavasta lähteestä, että täällä toisiaan tukevilla kaikilla mahtavilla tyypeillä onnistumisprossa hoidoissa huitelee 60-80 prossassa

Me vielä onnistutaan kaikki :heart: