Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
Olen tämän kertonut aikaiseminkin samanmoisessa ketjussa,mutta kerron taas:

Oli tammikuu 2001 ja pappapuoleni oli OYS potilaana (syöpä) hänen nimensä oli Erkki. Erkki oli sotaaikana ollut aviossa äitini äidin kanssa ja tämä vaimo häneltä kuoli 1956..he olivat tosi rakastuneita.
Erkki oli Oys.ssa huonossa kunnossa ja lopetti saattohoidon aikana syömisen kunnes eräänä aamuna istui osastossa huoneensa tuolissa ja kerjösi hoitajilta ruokaa ja juttuseuraa ja oli näennäisesti elämänsä kunnossa.
Erkkiä sai jopa puhelimeen. Näihin mihinkään hän ei ollut kyennyt enää muutamaan viikkoon.
( NIIN HÄN SITÄ SANOTAAN ETTÄ TYYNTÄ MYRSKYN EDELLE, ELI ERKKI MENI PAREMMAKS ENNEN KUOLEMAANSA..)
Tuli hyvin menneeseen päivään ilta ja Erkki meni nukkumaan.
Hoitajien rapostilla oli kerrottu yövuorolaisille kuinka Erkillä on ollut hyvä päivä.
Kunnes:
Klo 02.00 oli yökköjen (2kpl) kierto ja he olivat Erkin huoneen jo käyneet, jossa erkki kuorsaten nukkui..eli kaikki ok, mutta
kierron lopulla osaston toisessa päässä jossa hoitajat olivat he havahtuivat huutoon "ERKKI ERKKI ERKKI !" ja kääntyivät katsomaan sinne Erkin huoneeseen päin jok aoli käytävän toisessa päässä ja huuto kuului taas, naisen ääni. Hoitajat ajattelivat jonkun potilaista heränneen ja huutelevan, mutta kaikki nukkuivat.
Paitsi Erkki. Erkki oli kuollut!
Erkkiä huusi hänen 1956 vuonna kuollut vaimo!

Hoitajat kertoivat tämän meille omaisille sairaalassa ja emme usko heidän valehtevan!<br><br>
 
  • Tykkää
Reactions: feger ja samperi
Tuossa yksi ilta esikko 2v, torkahti syliini, nousin pojan kanssa ylös ja olin menossa keittiöön, kun poika sylissäni osoitti sormellaan ja sanoi "mummi!", minä, että mitä hä?!
Kun laskin pojan hoitopöydälle vaihtaakseni vaippaa, poika osoitti olkani yli ja sanoi taas "mummi", silloin jo karvat nousi pystyyn :D
Kun otin taas pojan syliin lähteäkseni viemään poikaa nukkumaan, poika sanoi vielä "hei,hei mummi!" :whistle:

Nyt en ole täysin varman kumman mummin poika näki, miehen isomumminko, joka kuoli tässä talossa, vai kävikö äitini sitten morjestamassa, mene ja tiedä..
Mutta kyllä muistan tämän tapauksen ikuisesti :whistle:
 
Tällä meidän kylällä on vanha punainen hirsitalo, perushirteen on kaiverrettu vuosiluku 1929.
Talossa asui aikoinaan seppä ja puhutaan että hänen vaimonsa kuoli synnytykseen.
Näinä päivinäkin vielä kyläläiset ovat nähneet kumaraisen vanhan miehen kulkeva tiellä nyytti sylissä.
Toinen näky jonka monet ovat nähneet ovat kolme huvipäistä naista kulkemassa kirkkotalakselle päin.
Sepän talossa asustaa perhe kesäisin ja heistä osa on kuullut ääniä ja nähnyt nämä huvipäiset naiset.

Kävelylenkkini kulkee tämän talon ohi, ja usein myöhään illalla pimeälläkin kuljen talon ohi. Koskaan en ole kuitenkaan mitään nähnyt tai kuullut.
 
äitini oli pienenä tyttönä sanonut mummolleen että hä nkuolee kesäkuussa (ei tietenkään vuotta) ja oli päivänkin sanonut... mamma sitten kuoli kesäkuussa vain pari päivää ennen "määräaikaa"
 
minä olin kerran ratsastamassa veljeni kanssa, ratsastimme pimeää metsätietä jonka yli meni valaistu kuntopolku. olimme juuri tulossa tähän "risteys" kohtaan, matkaa siihen oli jotain 200m. kuntopolun valoista juuri ne kaksi jotka olivat lähinpänä tätä risteystä olivat sammuneet ja eikä ne seuraavat valot valaisseet siihen. minä olin katsovinaan kun matkaa oli enää 100m risteykseen että keskellä tietä seisoo koira... :eek: ajattelin että no kyllä kai tuollainen isoja hevosia säikähtää ja menee pois, mutta samalla ihmettelin että miten miten hevosemme ei reagoi siihen niinku yleensä koiraa kohdatessa... veljeni karjaisi että varo koira kun olimme jo 10m päästä tästä "koirasta" silloin tajusin että se ei ole ainakaa oikea koira... käänsimme hevoset ja lähdimme niin nopeasti pois paikalta kuin se vaan on mahdollista :/ :/ sitten kun olimme laukanneet kotiin (matkaa oli jtn 800m) aloimme epäileen että kyllä sen täytyi olla jokin juurakko mikä meitä vaan säikäytti ja ajattelimme että käydään vielä siellä sitä valaistua kuntopolkua pitkin... pääsimme perille niin molemmat lamput oli syttynyt ja paikka oli ihan "puhdas" ei jälkiä koirasta eikä mistää muustakaan juurakosta :whistle: kyllä sitä sitten vähin äänin kaikottiin paikalta ja varottiin sitä paikkaa pimeällä.. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 07:51 Punaposki kirjoitti:
Olen tämän kertonut aikaiseminkin samanmoisessa ketjussa,mutta kerron taas:

Oli tammikuu 2001 ja pappapuoleni oli OYS potilaana (syöpä) hänen nimensä oli Erkki. Erkki oli sotaaikana ollut aviossa äitini äidin kanssa ja tämä vaimo häneltä kuoli 1956..he olivat tosi rakastuneita.
Erkki oli Oys.ssa huonossa kunnossa ja lopetti saattohoidon aikana syömisen kunnes eräänä aamuna istui osastossa huoneensa tuolissa ja kerjösi hoitajilta ruokaa ja juttuseuraa ja oli näennäisesti elämänsä kunnossa.
Erkkiä sai jopa puhelimeen. Näihin mihinkään hän ei ollut kyennyt enää muutamaan viikkoon.
( NIIN HÄN SITÄ SANOTAAN ETTÄ TYYNTÄ MYRSKYN EDELLE, ELI ERKKI MENI PAREMMAKS ENNEN KUOLEMAANSA..)
Tuli hyvin menneeseen päivään ilta ja Erkki meni nukkumaan.
Hoitajien rapostilla oli kerrottu yövuorolaisille kuinka Erkillä on ollut hyvä päivä.
Kunnes:
Klo 02.00 oli yökköjen (2kpl) kierto ja he olivat Erkin huoneen jo käyneet, jossa erkki kuorsaten nukkui..eli kaikki ok, mutta
kierron lopulla osaston toisessa päässä jossa hoitajat olivat he havahtuivat huutoon "ERKKI ERKKI ERKKI !" ja kääntyivät katsomaan sinne Erkin huoneeseen päin jok aoli käytävän toisessa päässä ja huuto kuului taas, naisen ääni. Hoitajat ajattelivat jonkun potilaista heränneen ja huutelevan, mutta kaikki nukkuivat.
Paitsi Erkki. Erkki oli kuollut!
Erkkiä huusi hänen 1956 vuonna kuollut vaimo!

Hoitajat kertoivat tämän meille omaisille sairaalassa ja emme usko heidän valehtevan!
Huh. :eek: Mulla OLI tässä lämmin mutta koko tarinan lukemisen aikana oli karvat pystyssä ja olin ihan jäässä HRRRRR :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 07:56 minsku74 kirjoitti:
Tuossa yksi ilta esikko 2v, torkahti syliini, nousin pojan kanssa ylös ja olin menossa keittiöön, kun poika sylissäni osoitti sormellaan ja sanoi "mummi!", minä, että mitä hä?!
Kun laskin pojan hoitopöydälle vaihtaakseni vaippaa, poika osoitti olkani yli ja sanoi taas "mummi", silloin jo karvat nousi pystyyn :D
Kun otin taas pojan syliin lähteäkseni viemään poikaa nukkumaan, poika sanoi vielä "hei,hei mummi!" :whistle:

Nyt en ole täysin varman kumman mummin poika näki, miehen isomumminko, joka kuoli tässä talossa, vai kävikö äitini sitten morjestamassa, mene ja tiedä..
Mutta kyllä muistan tämän tapauksen ikuisesti :whistle:
No HUH taas kerran. Lapset ja koirat on niin viattomia ja avoimia että ne aistii asioita meitä skeptikkoja paremmin. Tai no, eh kuka nyt on skeptinen ja kuka ei :whistle:
 
Vanhempani lähtivät eräänä syysviikonloppuna pappaa (äidinisä) katsomaan maalle. Papalla oli eturauhassyövän viimeiset vaiheet menossa, saattohoitoa yms. Pihaan ajaessaan he huomasivat ulko-oven olevan raollaan ja päättelivät, että pappa oli sen käynyt aamusella avaamassa heitä varten. He kävivät sisälle, makuuhuoneessa kuului olevan radio auki. Äiti marssi tupaan jääkaapille ruokia hyllyyn laittamaan. Siinä kyykistellessään hänelle sitten tuli jotenkin outo, pakottava tarve vilkaista selän taakse kammarin ovelle. No, se ovi oli auki ja siinä kynnyksellä seisoi korkeakorkea utuinen hahmo, päälaki hipoi katonrajaa. Ja se ei hievahtanutkaan. Äiti räpytteli silmiään epäuskoisena ja samassa se hahmo olikin jo poissa. Äiti jätti ruuat sikseen ja ajatteli heti tarkistaa kammarin puolelle. Radio siellä pauhasi ja pappa oli sängyssään kuolleena.
Olikohan se utuinen hahmo papan enkeli? :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 10:52 Mimmim kirjoitti:
Vanhempani lähtivät eräänä syysviikonloppuna pappaa (äidinisä) katsomaan maalle. Papalla oli eturauhassyövän viimeiset vaiheet menossa, saattohoitoa yms. Pihaan ajaessaan he huomasivat ulko-oven olevan raollaan ja päättelivät, että pappa oli sen käynyt aamusella avaamassa heitä varten. He kävivät sisälle, makuuhuoneessa kuului olevan radio auki. Äiti marssi tupaan jääkaapille ruokia hyllyyn laittamaan. Siinä kyykistellessään hänelle sitten tuli jotenkin outo, pakottava tarve vilkaista selän taakse kammarin ovelle. No, se ovi oli auki ja siinä kynnyksellä seisoi korkeakorkea utuinen hahmo, päälaki hipoi katonrajaa. Ja se ei hievahtanutkaan. Äiti räpytteli silmiään epäuskoisena ja samassa se hahmo olikin jo poissa. Äiti jätti ruuat sikseen ja ajatteli heti tarkistaa kammarin puolelle. Radio siellä pauhasi ja pappa oli sängyssään kuolleena.
Olikohan se utuinen hahmo papan enkeli? :'(
Ohho, taas oon jäässä :\|
 
Lapsekas81
jestas,lueskelin näitä juttuja.Päivänvalossakin sitten pelästyin älytömästi pojan muumi-foliopalloa joka tuolta katonrajasta aina välillä hyökkäilee niskaan.Huih...
 
oon muuten kuullut et lapset näkee enkeleitä ennen ku kuolevat... mut tuttava perheen poika (olikohan 15) sanoi äitillensä: "äiti mie nään enkelin", sen jälkeen oli menny tajuttomaksi, eikä enää herännyt, kuoli seuraavana aamuna aivokasvaimeen
 
LiekkiMieli
Minulla on tuhkakuppi mysteeri, tapahtui vuonna- 98
Mulla oli ja on edelleen sellainen malboron musta tuhkis, josta oli lohjennut reunasta palanen.. siihen aina sit kavereitten kanssa tumpattiin tupakka ennen kuin se siihen kuppiin laitettiin. Sit kerran vaan huomattiin että sitä lohkeamaa ei enää ole, kuppi on ihan ehjä :/ Vieläkin asia vaivaa, miten se on mahdollista, kun se EI VOI OLLA mahdollista. Mutta asialla on niin monta todistajaa, että en voi edes hulluuden piikkiin laittaa.. :D
ja ps. en tarvi tuhkista enää, en polta ;)
 
LionMum
Tuossa yks kuva, joka on otettu mein mökiltä pari vuotta sitten. Kuvassa pitäisi olla vain ja ainoastaan mein muksujen... Kuka lienee kurkistaa oikeasta yläkulmasta... :x

Kuva on otettu kamerakännyllä eikä sitä ole manipuloitu.

http://taranne.50webs.com/kummitus.jpg <br><br>
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:14 LionMum kirjoitti:
Tuossa yks kuva, joka on otettu mein mökiltä pari vuotta sitten. Kuvassa pitäisi olla vain ja ainoastaan mein muksujen... Kuka lienee kurkistaa oikeasta yläkulmasta... :x

Kuva on otettu kamerakännyllä eikä sitä ole manipuloitu.

http://taranne.50webs.com/kummitus.jpg
En mie pääse mitään näkemään...
 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:16 miä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:14 LionMum kirjoitti:
Tuossa yks kuva, joka on otettu mein mökiltä pari vuotta sitten. Kuvassa pitäisi olla vain ja ainoastaan mein muksujen... Kuka lienee kurkistaa oikeasta yläkulmasta... :x

Kuva on otettu kamerakännyllä eikä sitä ole manipuloitu.

http://taranne.50webs.com/kummitus.jpg
En mie pääse mitään näkemään...
Koita päivittää sivua...
 
Lumirinsessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:21 LionMum kirjoitti:
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg

No löytyskö tuolta paremmin...
Hui :eek:

-Isäni kuoli vuosi ennen tätä tapahtumaa. Olimme vanhempieni luona ja pojumme 3v kaiveli laatikoita. Hän löysi isälleni kuuluvan vanhan kellon,joka oli pysähtynyt siihen aikaan, kun isäni kuoli.

-Tyttömme sanoi unissaan neljä vuotiaana '' 6.8 '' tämän hän toisti monta kertaa ja oli pelokkaan näköinen. Kuukauden kuluttua kun koitti päivä 6.8, mieheni äiti eli tyttären mummo kuoli.
Tän mä muistan aina :/

 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:32 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:21 LionMum kirjoitti:
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg

No löytyskö tuolta paremmin...
Hyi saakeli \|O :eek: hyi hyi saakeli, en osaa muuta sanoa. Ihan hirveen näkönen otus :(
Näinpä. Arvaa onko iho kananlihalla aina kun tuota kuvaa kattelee ja muistelee kuvaustilannetta. Kyseessä on muuten tosi vanha talo, jostain 1900-luvun alusta. :x
 
-Tumpula-
Ei mulla ole mitään isompia kokemuksia... Mun isäpuoli on käynyt mun luona kuolemansa jälkeen. Aina kun on ollut erityisen vaikea hetki, isäpuoli on tullut lohduttamaan. Niistä tapaamisista on joka kerta jäänyt sellainen rauhallinen olo, että hänellä on nyt kaikki hyvin ja hyvä olla. :)
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:34 LionMum kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:32 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:21 LionMum kirjoitti:
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg

No löytyskö tuolta paremmin...
Hyi saakeli \|O :eek: hyi hyi saakeli, en osaa muuta sanoa. Ihan hirveen näkönen otus :(
Näinpä. Arvaa onko iho kananlihalla aina kun tuota kuvaa kattelee ja muistelee kuvaustilannetta. Kyseessä on muuten tosi vanha talo, jostain 1900-luvun alusta. :x
Hienostihan siinä valo heijastuu oven pinnasta...
 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:37 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:34 LionMum kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:32 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:21 LionMum kirjoitti:
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg

No löytyskö tuolta paremmin...
Hyi saakeli \|O :eek: hyi hyi saakeli, en osaa muuta sanoa. Ihan hirveen näkönen otus :(
Näinpä. Arvaa onko iho kananlihalla aina kun tuota kuvaa kattelee ja muistelee kuvaustilannetta. Kyseessä on muuten tosi vanha talo, jostain 1900-luvun alusta. :x
Hienostihan siinä valo heijastuu oven pinnasta...
Ehkä, voi ollakin, ken tietäis. Mutta näyttää ihan jonkuu naamalta.
 

Yhteistyössä