Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Ei ole yliluonnollisia juttuja, ihmiset ei vaan ymmärrä niitä :)
et kertonut mitä ne on! Kerro ne niin että joku voi todistaa väittämises!
Miks on ja miks ei! Tiedän itse mutta ei todisteita! jotka kumoaa kaikki väittämät?
voin uskoa että jussina on taika voimia? kuka lähtee mukaan jos laitettas vedon lyönti pystyyn! Todista se minkä näit! Itse voin lyödä sen puolesta että voitan että ei niitä ole! ja kortit on hyvät!
 
hrrrrrrr...
Olin siskoni kanssa pari vuotta sitten kävelemässä kotiin kaupasta. Kotiin mentäessä piti kävellä sillan yli koska siinä alla oli junarata. Sillalta näki hyvin ne junien liikenne valot. Ne oli punaiset eli ei pitäisi tulla junaa vastakkaisesta suunnasta. Yhtäkkiä alkoi kuulumaan junan ääntä ja katsottiin sinne päin. Juuri sieltä mistä ei pitäisi tulla junaa, tulikin juna. Ajateltiin siskon kanssa että liikennevaloissa on häikkää. Se juna tuli kaukaa mutta heti nähtiin ettei veturissa ole KETÄÄN, kuitenkin vaunuissa oli valot ja matkustajia. Yhtäkkiä huomattiin että toisestakin suunnasta tulee juna. Se silta on pitkä ja oltiin sen keskellä suoraan junaradan yllä ja kuultiin kun ne junat "tyyttäsi" eli se toinen juna näki sen oudon junan. Ajateltiin että nyt räjähtää kun junat törmää ja lähdettiin juoksemaan pois sillalta. Katsottiin taakse ja nähtiin kun ne törmäs. Mutta se aavejuna meni sen toisen läpi ja katosi. Tajuttiin että siinä kohdalla on joskus voinut sattua onnettomuus.
 
"anonyymi"
..ja uskon myös yliluonnolliseen..Sen verran pakko sanoo,että ne ei ole kummituksia vaan henkiä.. Niitä tässä kotona ollu useastikkin,enkä mä osaa edes niitä "pelätä" koska eivät ikinä ole aiheuttanu mulle syytä pelätä. Viimesin vierailija ollu useamman kerran sama,tarkkailee taustalta mua.Tulee tunne,että aivan ku kävis vain kurkkaamassa mitä mulle kuuluu ja kuinka jakselen.Tämä alkoi sen jälkeen,kun rakas ystäväni kuoli.Hän oli mulle äärettömän tärkeä ja rakas.

Sängystä on tumma hahmo noussu vierestä(tuolloin olen ollu yksin sängyssä),jälkopäässä(peiton päällä) istunu joku.
Kerran olen nähny todella selvästi hengen,muulloin ne on ollu vain vilahduksia tummista ja vaaleista hahmoista.Kuitenkin niin,että siitä on erottanu onko mies vai nainen.
 
"anonyymi"
Miksi te hyvät ihmiset että tallenna näitä "yliluonnollisia" kokemuksia kuvaamalla ja äänittämällä? Saisitte isot rahat jos pystyisitte todistamaan "yliluonnollisen" todeksi.
Miks pitäis? En mä iltasin istu tallennus vehkeet sohvalla ja odota,että jos nyt joku sattus ottamaan yhteyttä,nuo kun tulee aivan täysin yllättäen ja siin vaiheessa ei käy edes mielessäkään rueta tallenteleen mitään.Oon aina ensimäisenä kuulostellu millä asialla ollaan.. Joskus sattunu saamaan kuvaan jotain,(esim.ton hengen jonka olen nähny selvästi)mutta ikinä en ole tarkotuksella kuvia ottanu.
Mä oon aika varovainen ite näitten juttujen kans,siis etten näistä aivan joka paikassa huutele.Siitä syystä,että yleensä tälleen yleisellä keskustelu foorumilla on aina joku,joka tulee huuteleen tyyliin hullu sä olet ja ei voi olla mikään totta. Siksipä mä jaan suurimman osan kokemuksistani vain sellaisten seurassa,jotka uskoo ja kokenut myös näitä asioita.

Nää on mielenkiintosia juttuja ja oon ollu näistä kiinnostunu niin kauan ku muistan.
 
"mievaan"
Mä luulen ainakin tuntevani erilaisia asioita. Jätän asioita tekemättä jos on huono fiilis.
Esim :
- miehen kanssa tullaan H&M:stä ulos sellaisista liukuovista, just ennen kun ovet avautuu mä käännyn takaisin koska haluan kuitenkin katsoa yhtä paitaa uudellaan, samalla kun käännymme tippuu iso jäälohkare katolta siihen liukuovien eteen.
- jätin luokkaretken väliin kun aamulla oli henkisesti paha olla, linja-auto jolla olisin mennyt ajoi ojaan ja luokkatoverini loukkaantuivat.
-kun ukkini kuoli, kuoleman jälkeen mummolassa astiat vaihtoivat paikkaa ja kattila löytyi aina hellalta ( ukki oli kova tekemään keittoa )
-isomummoni kuoleman jälkeen hän on käynyt unissani toteamassa, että USKO ( hän oli siis vahva ortodoksi ja mä puhdas ateisti joka aina ollut uskontoja vastaan)
- koko raskauden ajan tunsin että saan erityislapsen, vaikka testit oli kaikki puhtaat
-näitä on vaikka millä mitalla, kaikkea en edes muista
-näen myös paljon enneunia, esim. äitini oli isossa sydänleikkauksessa, kun sydän petti...näin siis tuon unessa ja asia tapahtui viikon sisällä unesta.
-mä tunnen ihmisen auran..jotkut ihmiset antaa minulle energiaa jotkut taas vie...esim olin nykyisessä työpaikassa vain vuoden mutta väsyin henkisesti aivan loppuun, nyt tiedän miksi. Viikonlopun aikana kun en työkaveriani tavannut "elvyin" taas omaan olotilaan ja työviikon aikana uuvuin taas loppuun.
 
"Vieras"
Olin kerran "pitämässä taloa pystyssä" kun talon väki oli muualla. Pimeänpelkoisena ja karmivan hyvän mielikuvituksen omaavana pitkin hampain siihen suostuin. Talo oli iso kaksikerroksinen omakotitalo vähän syrjemmässä joten kaikenlaista ehti mieleen.
Pari päivää pystyin olemaan ja sulkemaan kaikki paukkeet ja natinat mielestäni. Pidin ovia lukittuna myös päivisin ja pihalla käydessäni otin avaimet mukaan. Talon väki piti ovia aina lukitsematta mutta itse en uskaltanut. Illalla sitten vielä kävin varmuuden vuoksi kaikki ovet läpi ja tarkistin että valot on pois jne., kuten joka ilta.
Aamulla heräsin alakerrasta kuulin vaimeasti että radio on päällä yläkerrassa. Ja kun kuljin alakerran oven ohi huomasin sen olevan raollaan. Suljin oven joka naksahti lukkoon. Mietin että tämä ei voi olla mahdollista sillä todella joka ilta tarkistin kaikki ovet, aivan varmasti!!! Sitten menin yläkertaan jossa todella oli radio päällä, mutta paikassa josta se ei voi kuulua alakertaan. Suljin radion ja kun käännyin näin että parvekkeen ovi oli aivan kokonaan auki, eikä parveke johda muualle kuin parvekkeelle.
Sillä sekunnilla sydän pysähtyi sillä vaikka jollain käsittämättömällä tavalla yksi näistä asioista olisi jotenkin epähuomiossa jäänyt auki/päälle niin ei missään nimessä kaikki! Sen verran pelkäsin iltaisin etten missään MISSÄÄN tapauksessa olisi voinut unohtaa lukita kahta ovea.
Jos nyt olisi murtovaras ollut niin mitä varten olisi laittanut radion päälle? Mitään ei ollut talosta hävinnyt. Minä tosin "otin loparit" sinä päivänä. En mistään hinnasta dnää koskaan mene yksin tuohon taloon!!!
 
"..."
Tuttavani kertoi nähneensä lapsena äitinsä huoneensa ovella. Oli ensin ihmetellyt että miksi oli avannut oven ja katsonut sisään. Tarkemmin katsoessaan oli huomannut äidillään olleen pirun sarvet ja kasvot jotenkin vääristyneet, mutta tuttu yöpuku ja äitinsä aina pitämä villatakki päällä. Hetken olivat katsoneet toisiaan kunnes tuttavani oli varovasti kuiskannut "äiti?". Tämän jälkeen oli tämä "olento" poistunut laittaen huoneen oven kiinni. Tämän jälkeen oli alkanut huhuilemaan äitiään uudestaan ja varovasti mennyt katsomaan vanhempiensa huoneeseen. Äitinsä oli täydessä unessa, samassa yöpaidassa.
 
"vieras"
Sinä yönä kun ukkini kuoli näin unta, jossa ajoin ukin kanssa autossa pakoon muutamaa miestä, jotka yrittivät saada ukin kiinni. Ukki jätti minut kyydistä "oman turvallisuuteni vuoksi" vaikka yritin väittää vastaan ja jatkoi matkaa yksin. Heräsin tästä unesta neljältä aamuyöllä, katsoin kelloa herätessäni, pyörin sängyssä jonkin aikaa ja nukahdin uudestaan. Aamulla äitini soitti, että ukki on kuollut neljältä aamuyöllä.

Mummi kertoi myös jälkikäteen, että hän oli herännyt kyseisenä yönä neljältä ja tiennyt, että ukki on kuollut. (ukki oli siis tuolloin sairaalassa, ja mummi nukkui kotonaan) Kotona ollut ukin kello oli myös pysähtynyt kuolinaikaan.
 
[QUOTE="...";26676366]Tuttavani kertoi nähneensä lapsena äitinsä huoneensa ovella. Oli ensin ihmetellyt että miksi oli avannut oven ja katsonut sisään. Tarkemmin katsoessaan oli huomannut äidillään olleen pirun sarvet ja kasvot jotenkin vääristyneet, mutta tuttu yöpuku ja äitinsä aina pitämä villatakki päällä. Hetken olivat katsoneet toisiaan kunnes tuttavani oli varovasti kuiskannut "äiti?". Tämän jälkeen oli tämä "olento" poistunut laittaen huoneen oven kiinni. Tämän jälkeen oli alkanut huhuilemaan äitiään uudestaan ja varovasti mennyt katsomaan vanhempiensa huoneeseen. Äitinsä oli täydessä unessa, samassa yöpaidassa.[/QUOTE]

no yäääk ! :O
 
Välillä on ollu nuita deja vu- ilmiöitä, ei ehkä pelottavaa vaan enemmänkin outoa.

Tästä on useempi vuosi jo, varmaan 9- 10 vuotta, olin silloin viellä sinkku ja asuin yksin.
Sisko tuli käymään viikonloppuna, laitettiin kynttilöitä palamaan ja sammutettiin valot, telkkari oli päällä.
Äkkiä alkoi iso ja painava puinen kattolamppu heilua ja pyöriä aika vinhaa vauhtia, vähän aikaa
uskallettiin kahtoo sitä,aika äkkiä laitettiin valot päälle ja sammutettiin kynttilät, silloin loppui
lampun pyöriminen. Outoa, vähän pelottavaa mutta ei välttämättä mitään yliluonollista.

Samassa asunnossa oon kerran kuullut kahvilusikat kilisevän kupissa pesualtaassa ja veden
lorisevan, ihan ku kuppi olis huuhdeltu tai vettä valutettu päälle.

Etiäisen oon joskus nähny.

Äiti on nähnyt hahmon kulkevan isän perässä kotiin, hahmo oli näyttänyt isän isältä.
Hän on myös nähnyt anoppinsa kiikkutuolin kiikuvan yksinään kuoleman jälkeen.

Nuorena äiti näki olemattoman hautajaissaatueen tiellä, oli katsonut ikkunasta, samalla
oli tuntenut kosketuksen olkapäässä, parin päivän päästä tuli ilmoitus naapurin kuolemasta.
 
--
En usko haamuihin tai henkiin, enkä ole koskaan sellaista kokenut, mutta mieleeni on jäänyt tapaus kun olin 6-vuotias ja veljeni kaveri tuli kylään. Tämä poika kävi meillä todella usein ja oli melkein kuin talon omaa väkeä. Tällä vierailukerralla minulla oli todella outo olo, ilmapiiri tuntui todella painostavalta. Seuraavana päivänä tämä poika kuoli auto-onnettomuudessa.
Vieläkin tulee ikävä kun tätä ihmistä ajattelee, tapauksesta on jo 15 vuotta.
 

Yhteistyössä