takkupallo
yäääääk.. koko ajan on ihan pakko lukea.. :snotty: ja en saa varmasti nukuttua koko yönä... :saint: ää..
Itse asiassa aika monesti tulee se tunne. Oikein hyvin hoksas mitä tarkotitAlkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:48 Pia81 kirjoitti:onko kellekkään tullu sellasta et ihan kun olis eläny joskus sen hetken?tai siis sellanen tyhmä et aivan kuin olis niinku ollu siinä hetkessä aikasemmin ja kaikki mitää tekee tuntuu et tekee uudestaa..no en tiiä tajusko tosta selityksestä mitään mut kuitenkin itellä ollu tommosia tyhmiä hetkiä joskus..
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 00:09 nessu kirjoitti:... hahaa...
olin ennen pojan syntymää yötöissä ja tulin tossa viiden aikoina aamulla töistä, asutaan syrjäkylällä, just oli katuvalot syttyneet uudelleen ja (anteeks asuttiin sillon tossa parin kilsan päässä vanhassa talossa) en tiiä miks pelkäsin kuollakseni kävellä pimeän pihan läpi autolta kotiovelle n.20m.. oli noin -20c pakkasta ja pimeintä aikaa talvesta.. jäin kuunteleen kuitenkin monesti oven rakoon sitä ihanaa hiljaisuutta ja kirkasta tähtitaivasta!
sitten yhtäkkiä kuulin aivan selviä askelia narisevalla lumella, äkkiä ovi auki ja oven raosta kurkkimaan.. ei ketään näy mistään.. taas ne askeleet kuulu ja ihan likeltä...ei mitään.. aina vain ne askeleet kuulu kuin olisivat tulleet lähemmäksi ja sitten taas seisahtuivat.. pelkäsin aivan hitosti.. vasta pari kk sitten joku hullu lähti mua seuraan kaupungista 30km melkein kotia asti... taas kuulu askelia....
huhuilin varovasti että "kuka siellä"? ei mitään meni vähän aikaa ja taas ja sitten kuin olisi hinkattu johonkin... ajattelin että kuuluu autiotalosta toiselta puolen tietä, et siellä on varkaita,oli niitäkin liikuskellut... ei vastausta! huusin jo aika kovaakin! ei mitään askeleet vain kiihtyi... lämäsin oven tiukasti kiinni ja menin herättään miestäni ja paniikissa sille sopersin et siel on ulkona joku tirkistelijä.. ensin tirkisteltiin ikkunoista joka puolelle.. näky hyvin ku oli kuutamo.. ei mitään.. mies piti hulluna kunnes meni ite ulos kuunteleen.. rupes huutaan että kuka p%¤#&"% sielä on soitetaan poliisit! ei mitään askeleet vain kuului ja hinkkausta! ukko kävi käveleen tiellä halko kädes ja mulla kännykkä hätänumero valmiina... tuli ukko takaste nauraen ja virnistäen..
ne on ne naapurin lehmät avonavetas!!!
en oo ikänä pelänny niin kauhiasti! B)
de ja vu, ystävä de ja vu. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:48 Pia81 kirjoitti:onko kellekkään tullu sellasta et ihan kun olis eläny joskus sen hetken?tai siis sellanen tyhmä et aivan kuin olis niinku ollu siinä hetkessä aikasemmin ja kaikki mitää tekee tuntuu et tekee uudestaa..no en tiiä tajusko tosta selityksestä mitään mut kuitenkin itellä ollu tommosia tyhmiä hetkiä joskus..