Siis ei elämän kevät! Mä taidan kohta lopettaa vastailun näihin kommentteihinne, kun vastaanotto on tällainen, ei yhtään vähemmän hyökkäävästi voisi vastata? Suurimman osan ajasta olemme puhuneet täysin eri asiasta, ainakin osittain.
Mä puhuin alunperin siitä, että en pettäisi koskaan kumppania, jota rakastan, jos syynä olisi joku hetken himo, että haluaisin vähän käydä vieraissa tms. En edes ajatellut mitään väkivaltajuttuja jne. Mun mielestä ihminen on heikko, jos rakastaa puolisoaan ja heillä asiat hyvin, mutta pettää puolisoaan vain, koska hakee jotain jännitystä/vaihtelua avioelämään. Ja sanon myös heikoksi ihmistä, joka "ajautuu pettämään", eli ei haluaisi tehdä sitä, mutta ei ole itsehillintää jättää tekemättä.
Yhtälailla te luulette tietävänne mun elämästä niin paljon, että voitte sanoa, mitä mä tulen/en tule tekemään elämässäni...kuka sen voisi tietää
Joskus näin vain on että ovat yhdessä vaan kulissin vuoks lasten takia! En puhu itsestäni olen yh ollu jo useita vuosia ja miestä en enään ees kaipaa elämääni koska oon saanut niistä tarpeekseni. Voisikohan sanoa näin että miksi naiset rakastuvat aina renttuihin!
paremmin kuin minä itse? Sanon tämän vielä kerran, että jos olen aikuisena
vielä näillä ajatuksilla ja tunteilla täytetty, en KOSKAAN petä miestäni..eri juttu, jos päässä kilahtaa tai koko persoonallisuus muuttuu tmv.

Etteköhän ota mut nyt vähän liian vakavasti, asioiden pitäisi riidellä eikä ihmisten...