Minäkään en oikein keksi mitään sellaista syytä, mikä olisi oikeutettu, mutta luulen, ettei kaikki pettäminen ole varsinaisesti päätöksen tulos, että päättäisi, että nyt minä petän. Ei se tee siitä vähemmän väärää kuitenkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä petin aikanaan mun kihlattua, joka hakkas mua. Kuten monet väkivaltaisessa suhteessa olevat naiset, en kyennyt lähtemään suhteesta. Sit tapasin lasteni isän, jonka kanssa aloitin suhteen ollessani vielä yhdessä tän edellisen kanssa. En nyt tiedä onko toi hyvä syy, mut se pelasti mut monelta pahalta..Ja sen ansiosta mulla on mun ihanat lapset :heart:
No sua mä kyllä ymmärrän jotenkin :hug: parempi kuitenkin olis ollu vaan lopettaa suhde, mutta en viitsi enempää neuvoa, kun en tiedä kokonaistilannetta.
Siis ei h.... :headwall: Eli jos tietäisit kokonaistilanteen niin sulta tosiaan löytyis neuvot tähänkin??!! Sä oot suurin piirtein viime vuonna oppinu kuivaks ja sulla on pokkaa neuvoilla muita!!? Uskomaton.
No se on toi ikä, toi ikä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä petin aikanaan mun kihlattua, joka hakkas mua. Kuten monet väkivaltaisessa suhteessa olevat naiset, en kyennyt lähtemään suhteesta. Sit tapasin lasteni isän, jonka kanssa aloitin suhteen ollessani vielä yhdessä tän edellisen kanssa. En nyt tiedä onko toi hyvä syy, mut se pelasti mut monelta pahalta..Ja sen ansiosta mulla on mun ihanat lapset :heart:
No sua mä kyllä ymmärrän jotenkin :hug: parempi kuitenkin olis ollu vaan lopettaa suhde, mutta en viitsi enempää neuvoa, kun en tiedä kokonaistilannetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Jos nyt vaan panettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä petin aikanaan mun kihlattua, joka hakkas mua. Kuten monet väkivaltaisessa suhteessa olevat naiset, en kyennyt lähtemään suhteesta. Sit tapasin lasteni isän, jonka kanssa aloitin suhteen ollessani vielä yhdessä tän edellisen kanssa. En nyt tiedä onko toi hyvä syy, mut se pelasti mut monelta pahalta..Ja sen ansiosta mulla on mun ihanat lapset :heart:
Siis ei h.... :headwall: Eli jos tietäisit kokonaistilanteen niin sulta tosiaan löytyis neuvot tähänkin??!! Sä oot suurin piirtein viime vuonna oppinu kuivaks ja sulla on pokkaa neuvoilla muita!!? Uskomaton.
Musta toi on aika hauskaa, tytsi vois alkaa mun henk koht neuvonantajaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria vielä..:Edelleen mä kysyn: mikä sinä olet muille sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin? Miten sä kehtaat aikuisille akoille selittää näitä juttujas kun et itse tiedä aiheesta mitään? Ja neuvoa?!?!?
Sun pitäis hankkia itselles vielä paaaaaljon elämänkokemusta ja ottaa ne vaaleanpunaiset lasit silmiltä.
Ja tosiaan, koskaan ei pidä sanoa ei koskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä petin aikanaan mun kihlattua, joka hakkas mua. Kuten monet väkivaltaisessa suhteessa olevat naiset, en kyennyt lähtemään suhteesta. Sit tapasin lasteni isän, jonka kanssa aloitin suhteen ollessani vielä yhdessä tän edellisen kanssa. En nyt tiedä onko toi hyvä syy, mut se pelasti mut monelta pahalta..Ja sen ansiosta mulla on mun ihanat lapset :heart:
Musta toi on aika hauskaa, tytsi vois alkaa mun henk koht neuvonantajaksi![]()
Mä luulen, ettei tytsilläkään olis ajatusta mitään vastaan...!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tuli muuten mieleen, että eihän kukaan teistäkään voi tietää tälläkään hetkellä, että tuletteko joskus pettämään tämänhetkistä puolisoanne, kun kerran mitään ei voi tietää..omien sanojenne mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Hei!Minä muistan,kun olin Tytsin ikäinen. Minäin tiesin silloin kaiken ja oli kaikista asioista omat, oikeat käsitykset. Voi kuinka elämä opettaa.. jos ei muuta niin joskus ymmärtämään toisia ilman tuomitsemista tai oman mielipiteen ainoaksi oikeaksi huutelua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria vielä..:Edelleen mä kysyn: mikä sinä olet muille sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin? Miten sä kehtaat aikuisille akoille selittää näitä juttujas kun et itse tiedä aiheesta mitään? Ja neuvoa?!?!?
Sun pitäis hankkia itselles vielä paaaaaljon elämänkokemusta ja ottaa ne vaaleanpunaiset lasit silmiltä.
Ja tosiaan, koskaan ei pidä sanoa ei koskaan![]()
Ai siis mä en voi sanoa, että pettäminen on väärin kaikissa tilanteissa?Valtaosa ihmisistä on ihan samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minäkään en oikein keksi mitään sellaista syytä, mikä olisi oikeutettu, mutta luulen, ettei kaikki pettäminen ole varsinaisesti päätöksen tulos, että päättäisi, että nyt minä petän. Ei se tee siitä vähemmän väärää kuitenkaan.