A
ap
Vieras
Niin, tietäisin kyllä, jos minulla olisi ongelma, senkin pitkän ja vaikean tien olen läpikäynyt. Valitettavasti. Joten eipäs nyt lauota mitä sattuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fdg:Paljonko painoit elokuussa?
51 kg. Ei mikään hurja ero, mutta ero kumminkin.
Täältä ei nyt hirveästi saanut mitään asiallisia neuvoja, kommentteja, samanlaista kettuilua mitä saan ihan muutoinkin, jos asiasta puhun.
sinulla näyttää olevan ongelmia. käväse psykologilla. meissä muissa ei ole vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, tietäisin kyllä, jos minulla olisi ongelma, senkin pitkän ja vaikean tien olen läpikäynyt. Valitettavasti. Joten eipäs nyt lauota mitä sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ap on alipainoinen. silloin ei paino tipu jos ei a) lopeta syömistä tai b) ala oksentaa. eli kun ei ole rasvaa mitä polttaa niin ei ne lihaksetkaan kiinteydy/kasva.
mut jos jotai mukavaa tahdot harrastaa niin kokeileppa joogaa.
ja mahtaa se sun löysyys olla vain nahka joka roikkuu kun täytteet puuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Voi hyvän tähden. Et sä voi kiinteytyä muuta kuin vähentämällä läskiä tai lisäämällä lihasta. Valitse siitä, koska muuta keinoa ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ap on alipainoinen. silloin ei paino tipu jos ei a) lopeta syömistä tai b) ala oksentaa. eli kun ei ole rasvaa mitä polttaa niin ei ne lihaksetkaan kiinteydy/kasva.
mut jos jotai mukavaa tahdot harrastaa niin kokeileppa joogaa.
ja mahtaa se sun löysyys olla vain nahka joka roikkuu kun täytteet puuttuu.
Kumpaakin vaihtoehtoa on kokeiltu, sellainen ei enää kiinnosta. Se tietää vaan harmia ja lisää pahaa oloa. Vaikka tuskin edes tosissasi olit?
Joogaa olen joskus miettinyt, mutta täällä on todella harvoja paikkoja, joissa järjestetään. Minkälaista liikuntaa jooga oikeastaan on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Voi hyvän tähden. Et sä voi kiinteytyä muuta kuin vähentämällä läskiä tai lisäämällä lihasta. Valitse siitä, koska muuta keinoa ei ole.
Siis vähentämällä läskiä, lihasta en halua enempää. Mun mielestä olen sen jo sanonut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sara:Jooga ei ole liikuntaa. Ja sitä mä en suosittele. rukoile mielummin.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ja mahtaa se sun löysyys olla vain nahka joka roikkuu kun täytteet puuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Voi hyvän tähden. Et sä voi kiinteytyä muuta kuin vähentämällä läskiä tai lisäämällä lihasta. Valitse siitä, koska muuta keinoa ei ole.
Siis vähentämällä läskiä, lihasta en halua enempää. Mun mielestä olen sen jo sanonut?![]()
No niin, jos tykkäät että laihaläskit on kauniita, niin mikäs siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja your personal trainer:Paljonko syöt kaloreita päivässä? Tiesitkö, että rasvan syönti auttaa rasvan tiputtamisessa? Mutta sen pitää olla oikeanlaista rasvaa (kala-, oliivi-, pellavansiemen, vehnänalkioöljyt) Jos ruokavaliosi on erittäin rasvaton, elimistösi pitää kiinni siitä vähästä mikä sinulla on..
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:sitähän minä teenkinvältän kunnon punttitreeniä, suosin aerobista treeniä. Joskus intervallityylisesti, joskus tasaisesti vauhtikestävyysalueella. Peruskuntopohja tulee koiran kanssa lenkkeilystä.
Ihailetko laihoja ihmisiä, onko tämä sun mielestä kaunis nainen?
http://themedictalk.com/wp-content/uploads/2009/07/anorexia1206lindsay-lohan.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaloreita 1300-1500 päivässä. Onko se sitten ihan tuosta kalorimäärästä kiinni kun ei tipu? :/
Alkuperäinen kirjoittaja your personal trainer:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaloreita 1300-1500 päivässä. Onko se sitten ihan tuosta kalorimäärästä kiinni kun ei tipu? :/
No ehkä se sitten on, jos saat keskimäärin 1400 kcal päivässä se on mielestäni laihdutukseen aika paljon, kun ottaa huomioon että olet vielä noin pienikokoinenkin jo etkä halua lihasmassaa. Jos olisin sinä kokeilisin 1200 kcal dieettiä kuukauden ja katsoisin tapahtuuko muutosta. Jättäisin varmaan oivariininkin pois leivän päältä ja ostaisin sen sijaan kalaöljyä tms..