Kertokaa nyt mulle... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jämähdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja fdg:
Paljonko painoit elokuussa?

51 kg. Ei mikään hurja ero, mutta ero kumminkin.

Täältä ei nyt hirveästi saanut mitään asiallisia neuvoja, kommentteja, samanlaista kettuilua mitä saan ihan muutoinkin, jos asiasta puhun.

sinulla näyttää olevan ongelmia. käväse psykologilla. meissä muissa ei ole vikaa.

siis tuohon ylempään tarkoitettu tu alempi tekstini.

Niin, tietäisin kyllä, jos minulla olisi ongelma, senkin pitkän ja vaikean tien olen läpikäynyt. Valitettavasti. Joten eipäs nyt lauota mitä sattuu.

ap on alipainoinen. silloin ei paino tipu jos ei a) lopeta syömistä tai b) ala oksentaa. eli kun ei ole rasvaa mitä polttaa niin ei ne lihaksetkaan kiinteydy/kasva.
mut jos jotai mukavaa tahdot harrastaa niin kokeileppa joogaa.
ja mahtaa se sun löysyys olla vain nahka joka roikkuu kun täytteet puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ap on alipainoinen. silloin ei paino tipu jos ei a) lopeta syömistä tai b) ala oksentaa. eli kun ei ole rasvaa mitä polttaa niin ei ne lihaksetkaan kiinteydy/kasva.

Kumpaakin vaihtoehtoa on kokeiltu, sellainen ei enää kiinnosta. Se tietää vaan harmia ja lisää pahaa oloa. Vaikka tuskin edes tosissasi olit?

Joogaa olen joskus miettinyt, mutta täällä on todella harvoja paikkoja, joissa järjestetään. Minkälaista liikuntaa jooga oikeastaan on?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Voi hyvän tähden. Et sä voi kiinteytyä muuta kuin vähentämällä läskiä tai lisäämällä lihasta. Valitse siitä, koska muuta keinoa ei ole.

Siis vähentämällä läskiä, lihasta en halua enempää. Mun mielestä olen sen jo sanonut? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:

Kumpaakin vaihtoehtoa on kokeiltu, sellainen ei enää kiinnosta. Se tietää vaan harmia ja lisää pahaa oloa. Vaikka tuskin edes tosissasi olit?

Joogaa olen joskus miettinyt, mutta täällä on todella harvoja paikkoja, joissa järjestetään. Minkälaista liikuntaa jooga oikeastaan on?

Jooga ei ole liikuntaa. Ja sitä mä en suosittele. rukoile mielummin.

Voi hyvän tähden. Et sä voi kiinteytyä muuta kuin vähentämällä läskiä tai lisäämällä lihasta. Valitse siitä, koska muuta keinoa ei ole.

Siis vähentämällä läskiä, lihasta en halua enempää. Mun mielestä olen sen jo sanonut? :o

No niin, jos tykkäät että laihaläskit on kauniita, niin mikäs siinä.

kuules, mä tiedän mitä painon kanssa takkuaminen on. joogaa voit harrastaa vaikka kotona, käy prismasta jooga dvd maksaa 10?.
mutta kun ihan oikeasti sä oot alipainoinen, itse ole 169 ja painan alle 60kg, minäkin olen alipainoinen.
ja kyllä, olen alipainoinen jolla on sitä löysää, nimenomaan siksi kun nahka on numeroa liian iso, eli kovasti koitan saada sille täytettä, nimenomaan lisäämällä lihasmassaa kun läski karttaa mua ku ruttoa. :kieh:

No niin, jos tykkäät että laihaläskit on kauniita, niin mikäs siinä.

niinno, rasvaprosenttihan on 19 tällähetkellä. Että ei sitä läskiä nyt niiin hirveästi ole, niinkun sanoin, en ole ylipainoinen. Mutta vielä muutaman kilon voi nipistää.

Paljonko syöt kaloreita päivässä? Tiesitkö, että rasvan syönti auttaa rasvan tiputtamisessa? Mutta sen pitää olla oikeanlaista rasvaa (kala-, oliivi-, pellavansiemen, vehnänalkioöljyt) Jos ruokavaliosi on erittäin rasvaton, elimistösi pitää kiinni siitä vähästä mikä sinulla on..

Alkuperäinen kirjoittaja your personal trainer:
Paljonko syöt kaloreita päivässä? Tiesitkö, että rasvan syönti auttaa rasvan tiputtamisessa? Mutta sen pitää olla oikeanlaista rasvaa (kala-, oliivi-, pellavansiemen, vehnänalkioöljyt) Jos ruokavaliosi on erittäin rasvaton, elimistösi pitää kiinni siitä vähästä mikä sinulla on..

Kyllä sitä rasvaa pitäis tulla suositusten mukaan. Salaattiin käytän 15 % rypsiöljypohjaista salaatinkastiketta n. 1 tl. Leivän päälle laitan n. 3 g 60% oivariinia. Syön kuusi leipää päivässä. Kovia piilorasvoja yritän välttää, jauheliha 10 %, useimmiten meillä kuitenkin syödään kanaa, jossa rasvaa 3-5 %. Jogurtti ja maito rasvattomia, leivänpäälliset vähärasvaisia. Ja tosiaan ravitsemussuunnittelijan kanssa mietitty ateria kokonaisuus, joten luulis, että tulee tarpeeksi? :o Kaloreita 1300-1500 päivässä. Onko se sitten ihan tuosta kalorimäärästä kiinni kun ei tipu? :/

huheijaa! mistähän sie laihutat? pikkuvarpaista kenties? BMI on 19 jote nolet hoikka. jos jotain muutoksia haluat niin kuntosali + lenkkipolku kutsuis sinua varmaan peremmin. ja lihas painaa enenmmän ku rasva, tai mitä se nyt ikinä onkaan. olen 165cm ja painon 57kg ja käytin 36 vaatteita. lihakset oli tosi hyvät rasva % oli tosi pieni

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
sitähän minä teenkin :o vältän kunnon punttitreeniä, suosin aerobista treeniä. Joskus intervallityylisesti, joskus tasaisesti vauhtikestävyysalueella. Peruskuntopohja tulee koiran kanssa lenkkeilystä.

Ihailetko laihoja ihmisiä, onko tämä sun mielestä kaunis nainen?

http://themedictalk.com/wp-content/uploads/2009/07/anorexia1206lindsay-lohan.jpg

Näyttää oudolle, kun tällä luurangolla on noin elinvoimaisen näköiset hiukset, näyttää ihan peruukilta... :o

narikka: nii-in, sitä olenkin miettinyt, että pitäisikö sitten vaan vielä lisätä liikuntaa.. Mutta omasta mielestäni liikun nyt jo ihan hyvän määrän viikossa, voi tietysti olla että olen väärässä.. :o

Kaloreita 1300-1500 päivässä. Onko se sitten ihan tuosta kalorimäärästä kiinni kun ei tipu? :/

No ehkä se sitten on, jos saat keskimäärin 1400 kcal päivässä se on mielestäni laihdutukseen aika paljon, kun ottaa huomioon että olet vielä noin pienikokoinenkin jo etkä halua lihasmassaa. Jos olisin sinä kokeilisin 1200 kcal dieettiä kuukauden ja katsoisin tapahtuuko muutosta. Jättäisin varmaan oivariininkin pois leivän päältä ja ostaisin sen sijaan kalaöljyä tms..

Alkuperäinen kirjoittaja your personal trainer:
Kaloreita 1300-1500 päivässä. Onko se sitten ihan tuosta kalorimäärästä kiinni kun ei tipu? :/

No ehkä se sitten on, jos saat keskimäärin 1400 kcal päivässä se on mielestäni laihdutukseen aika paljon, kun ottaa huomioon että olet vielä noin pienikokoinenkin jo etkä halua lihasmassaa. Jos olisin sinä kokeilisin 1200 kcal dieettiä kuukauden ja katsoisin tapahtuuko muutosta. Jättäisin varmaan oivariininkin pois leivän päältä ja ostaisin sen sijaan kalaöljyä tms..

Mulla on jääkaapissa jotain kalaöljykapseleita, niin kannattaisko sitten mielummin tosiaan tehdä niin, että ottais niitä sen 1-2/pv ja leipä ilman rasvaa? Tuo 1000-1200 mulla aluksi olikin, mutta sitä nostettiin, ettei paino romahtaisi, kun tippui nopeasti. Voisinkin seuraavalla tapaamisella kysyä, että josko sen voisi laskea uudestaan siihen. Ja nyt tällä välin voisin nipistää jotain jo pois aterioista. :)

Yhteistyössä