Kertokaa miks mun juusto rupee haisemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juustohan on hapatettua maitoa, sen kuuluu haista jonkun verran. ja jos sitä säilyttää niin ettei ole suht tiivis astia, ni kyllä se kohta haisee koko jääkaappi. Muuten juusto kyllä on tosi hyvin säilyvää, ei mulla ainakaan ole kovat juustot koskaan menny pilalle ns. normaalissa käyttöajassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juustohan on hapatettua maitoa, sen kuuluu haista jonkun verran. ja jos sitä säilyttää niin ettei ole suht tiivis astia, ni kyllä se kohta haisee koko jääkaappi. Muuten juusto kyllä on tosi hyvin säilyvää, ei mulla ainakaan ole kovat juustot koskaan menny pilalle ns. normaalissa käyttöajassa.

Okei, no sit se johtuu todennäkösesti siitä etten oo aina säilyttäny niitä tarpeeks tiiviissä astiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kauanko sä niitä siellä yleensä säilöt ?

Ehkä 3viikkoa ja sit rupee haisee

okei, en sit ihmettele et rupee haiseen... :x ei ne avattuna noin kauaa säily, meillä ainakin rupee jo noin viikossa ottaan hometta pintaan :$

Kyllähän juuston nyt pitäs 3viikkoa hyvin pakattuna säilyä

kauanko sä niitä siellä yleensä säilöt ?

Ehkä 3viikkoa ja sit rupee haisee

okei, en sit ihmettele et rupee haiseen... :x ei ne avattuna noin kauaa säily, meillä ainakin rupee jo noin viikossa ottaan hometta pintaan :$

Kyllähän juuston nyt pitäs 3viikkoa hyvin pakattuna säilyä

aijaa?

arlan sivuilta :
Säilöntäaineeton juusto säilyy avatussa pakkauksessa jääkaapissa tiiviisti suljettuna noin yhden viikon. Juustot, joissa on säilöntäaineita säilyvät avattuina noin kaksi viikkoa.

Uusimmat

Yhteistyössä