Y
YÖK
Vieras
Olen jo vuosia pessyt pyykin nestemäisellä pesuaineella. Puolitoista vuotta sitten, ostin kokeilumielssä muutaman paketin pulveria, kun se on halvempaa. Toimi ihan ok, mutta pesukone rupesi haisemaan aivan järkyttävältä. En osannut yhdistää sitä silloin pesuaineeseen, vaan ajattelin että se nyt vaan johtuu siitä kun koneella jo pari vuotta ikää. Hajun sain pois sitruunahapolla, ja jatkoin entiseen malliin nestemäisten pesuaineiden käyttöä. No, nyt sitten ostin reilu viikko sitten pulveria, kun se tosiaan taitaa olla edullisempaa. Ja herra varjele : Huomasin tänä aamuna että pesukone lemuaa kuin viemäriverkosto!!! Aivan järkyttävä lemu!!!!!!!!!!!!!!
Jäinkin miettimään että hetkinen, onko tällä pulverimaisella pesuaineella joku yhteys tähän hajuun??? Sillä tässä välissä kun olen käyttänyt vain nestemäisiä pesuaineita, ei koneessa ole ilmennyt mitään hajuongelmia.
Eli molemmilla kerroilla kun olen kokeillut siirtymistä pulvereihin, niin kone on alkanut haisemaan kuin eläimen raato
Mikä mättää??
KOKEMUKSIA??
Jäinkin miettimään että hetkinen, onko tällä pulverimaisella pesuaineella joku yhteys tähän hajuun??? Sillä tässä välissä kun olen käyttänyt vain nestemäisiä pesuaineita, ei koneessa ole ilmennyt mitään hajuongelmia.
Eli molemmilla kerroilla kun olen kokeillut siirtymistä pulvereihin, niin kone on alkanut haisemaan kuin eläimen raato
Mikä mättää??
KOKEMUKSIA??