Kerroin miehelle puhelimess että haluan vauvan nimeks sitten......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaisi miettiä mitään suustaan päästää. Kun ukkos käytökseesi kyllästyy potkii pihalle: aloittajan saldona tuulenhuuhtomaperse ja 10 autoaan. Unohtamatta myymättömiä vaatteita. Paha paikka lähteä hakemaan seuraavaa sugardaddya...

[QUOTE="vieras";25374836]eikö lada ois sopivampi? ;)[/QUOTE]

Tytön nimi minusta. Pojalle kävis paremmin Popeda. ;-)
Bentley kuulostaa brittiläiseltä hovimestarilta...

:D

Mä haluisin meidän vauvasta Austinin, Frankin tai Paxin mutta mies ei lämpene. Pölöjä meidän miehet kun ei ymmärrä hyvien nimien päälle :D

(Ja mun mies ehdottaa Masia... järkyttävää)
Masi :D (anteeks :ashamed: )

Mun Breezer ja Benton on kans tyrmätty täysin :(. Mutta lasken edelleen sen varaan että saan tytön & ehdin kirjoittamaan nimen paperiin ennen kun mies saa kissaa sanottua.

Unessani meillä oli Robin Romeo. Ei paha :)

Alkuperäinen kirjoittaja mitä te;25375819:
Mitä te taas hämmennätte tätä ketjua? Venakko on päättänyt ja ihan tahallaan tulee tänne kertomaan tuota nimeä mikä oikeasti on ihan hirveä! Lapsiparka :(

Juu voi parka, kun äiti ei halua nimeks antaa mikään Urpo-Pekka-Jukka:xmas:

En koskaan uskonut että joku nimi voi olla hintin kuuloinen, mutta näköjään voi. Noi tyttöjen nimet sulla oli nättejä, mutta miksi pitää pistää pojalle tuollainen nimi jonka vuoksi saa turpaan ala-asteen parkkipaikalla?

• Tykkää
Reactions: Maijuli84
[QUOTE="carelia";25374959]Tytön nimi minusta. Pojalle kävis paremmin Popeda. ;-)
Bentley kuulostaa brittiläiseltä hovimestarilta...[/QUOTE]

Lada on varmastikin tytön nimi, tarkoittaa muistaakseni vielä kaunotarta :D

[QUOTE="poikia3";25375863]Lada on varmastikin tytön nimi, tarkoittaa muistaakseni vielä kaunotarta :D[/QUOTE]

Fyssan ope tais väittää ladan tarkoittavan mielitiettyä...tosin vuosikymmenten saatossa on saattanut muistiin tulla vinoumia.

Voi ristus, toivottavasti kukaan teistä ei oikeasti ole tosissaan noiden nimiehdotustenne kanssa. Ihan kamalia. Varsinkin joku Rbin Romeo ja tosta milannan nimivalinnasta en halua ees sanoa mitään, puistattaa niin paljon pelkästään sen lukeminen.

nii.iii...aattele kun se on toisenkin lapsi eikä vaa sun. Isälläkin on oikeus vaikuttaa nimeen.
Mä olen päättänyt tylysti meidän esikoisen nimen :saint:
Ilmotin miehelle, että jos sieltä tulee poika, on nimi tämä eikä sille asialle voi mitään :)Tai no, annoin mä miehen armollisesti keksiä kolmannen nimen pojalle :)

Enkä olisi kuunnellut mitään vastaväitteitä nimen kanssa. Mä olin päättänyt poikani nimen jo melkeen 10 vuotta aikasemmin :snotty:

Juu voi parka, kun äiti ei halua nimeks antaa mikään Urpo-Pekka-Jukka:xmas:

Niin, mietipä mitä tuosta nimestä ovat mieltä joskus sitten luokkakaverit :/ Ainakin jos Suomessa meinaatte asua. Sinulla kaiken pitää olla hienoa ja prameilevaa, näköjään lapsen nimikin. Mitä siitä vaikka se on kummallinen, pääasia, että ei ole yhtä tavallinen kuin meidän muiden palstalaisten lasten nimet.

Yhteistyössä