Olen super onnellinen että pakko kehua:D, huomenna mennään tekemään kaupan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
ja mä saan itselle liikkeen, se oli oikeasti 95+63:D. Mies sanoi että rakas, autan myös sulle suunnitella sen niin että liikkeestä tulee nätii ja erikoinen, sekä erikoiset valoitsukset ja nyt mietitään nimi tai mietitään illalla, kun rakas nyt ulkona mun lasten kaa, he leikkivät joku juttu ja pian mennään toka lasta hakemaan isältä:). Sitten vielä me soitetaan patentti toimistoon, kun mä kännissä kerroin hänelle yhden idean ja se sanoi että idea on loistava ja oikeasti kukaan ei vielä mitään sellaista keksinyt, vaikka se ehkä kuulosta hassulta, mutta kokeilla ees huvin vuoks kannatta. Eli huh, meillä monta rauta tuulessa, mutta onneksi ollaan molemmat adhd ihmiset ja tykkämme toimia ja tehdä töitä ja kaikenlaista kiva:)

niin ja vanhassa liikkeessä nyt loppuunmyynti ja menee suht hyvin sekin:), kiva kun nyt kokeilen se juttu mitä haluan vielä enemmän, ihan edes harrastuksen vuoks

Mä oon vaikka kuinka monta kertaa kysynyt täällä mikä se sun vanhan liikkeesi nimi on? Asun Turussa ja ois kiva poiketa, tykkään sun tyylistäsi :) Vaikken ymmärräkään ratkaisujasi aina, kuten esim. lapsilla UUSI isä, ei se ole niiden isä vaikka onkin osa teidän perhettänne. :)

Koita nyt vähän katsoa tyttäriesikin perään, miksi ne sen ukon kanssa viettää keskenään niin paljon aikaa??? Kuulostaa namusedältä se ukko. On turhan kiinnostunut sun tytöistä.

Sitä vaan yritän sanoa, että älä ole hölmö ja jätä lapsiasi sen kanssa keskenään. Et tunne sitä miestä vielä. Ehkä et koskaan. Sä olet helppo saalis, pedarin unelma. :(

Onko sulla milanna hiustenpidennyksiä (sellaisia clip on) amyynnissä liikkeessäsi tällä hetkellä? Onko nekin alessa ja voiko niitä ostaa tilaamalla? Haluaisin sellaisia kokeilla =)

Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen yh;23292720:
Mä oon vaikka kuinka monta kertaa kysynyt täällä mikä se sun vanhan liikkeesi nimi on? Asun Turussa ja ois kiva poiketa, tykkään sun tyylistäsi :) Vaikken ymmärräkään ratkaisujasi aina, kuten esim. lapsilla UUSI isä, ei se ole niiden isä vaikka onkin osa teidän perhettänne. :)

Itselle ei kyllä taida sun vaatteet mahtua, mutta kiva niitä on katsella :D :D :D

[QUOTE="vieras";23292728]Onko sulla milanna hiustenpidennyksiä (sellaisia clip on) amyynnissä liikkeessäsi tällä hetkellä? Onko nekin alessa ja voiko niitä ostaa tilaamalla? Haluaisin sellaisia kokeilla =)[/QUOTE]

.....

[QUOTE="huh";23292783]ja omituisiin miehiin.

Mulla kyllä sois hälytyskellot heti, jos mun uusi miesystävä haluaisi viettää aikaa kahdenkesken lapseni kanssa. Ei tulis onnistumaan, vaikka oisin miten lätkässä.[/QUOTE]

Niin mut sehän on lasten uusi isi. Lapsetkin haluavat kutsua sitä isiksi...

Sairasta jos joku.

[QUOTE="vieras";23292728]Onko sulla milanna hiustenpidennyksiä (sellaisia clip on) amyynnissä liikkeessäsi tällä hetkellä? Onko nekin alessa ja voiko niitä ostaa tilaamalla? Haluaisin sellaisia kokeilla =)[/QUOTE]

on ja ne on nyt alennuksessa:D, nyt niitä multa kyllä ostetaan hirveästi pois:D kun kaikki on alessa

[QUOTE="huom";23292723]Koita nyt vähän katsoa tyttäriesikin perään, miksi ne sen ukon kanssa viettää keskenään niin paljon aikaa??? Kuulostaa namusedältä se ukko. On turhan kiinnostunut sun tytöistä.

Sitä vaan yritän sanoa, että älä ole hölmö ja jätä lapsiasi sen kanssa keskenään. Et tunne sitä miestä vielä. Ehkä et koskaan. Sä olet helppo saalis, pedarin unelma. :([/QUOTE]

voi kulta sua, älä vaiva oma päätä, sairaaksi tulet:)

[QUOTE="Tiutau";23292820]Ja kun savanna vielä kehuu käyttävänsä 16 vuotiaalta..taitaa se ukko tykätä lapsista ihan tosissaan. Ihan lapsen tähden et päästäis kaksistaan vielä![/QUOTE]

ui ihanaa:D, mun mies on pedofiili, mut ajattelee jos annan sille lukea tämä ja se tekee teistä rikosilmoituksen, luuletteko tosissaan että voitatte hänet?:D
ja ui mun UKKOKIN näyttää nuorelta ja on nuorekas, ja ihanaa ja niin rakas mulle ja mun lapsille, love him, pus pus

[QUOTE="Tiutau";23292820]Ja kun savanna vielä kehuu käyttävänsä 16 vuotiaalta..taitaa se ukko tykätä lapsista ihan tosissaan. Ihan lapsen tähden et päästäis kaksistaan vielä![/QUOTE]

Se ukko ton juttujen perusteella leikkii aina lasten kanssa (ilman savannaa) ja oli sisutamassa ilmeisesti lastenhuonettakin innokkaasti, öisin kuulemma nousee katsomaan lapsia.

HALOOOOOOO. On tosi normaalia käytöstä, voi vittu!!!

ui ihanaa:D, mun mies on pedofiili, mut ajattelee jos annan sille lukea tämä ja se tekee teistä rikosilmoituksen, luuletteko tosissaan että voitatte hänet?:D
ja ui mun UKKOKIN näyttää nuorelta ja on nuorekas, ja ihanaa ja niin rakas mulle ja mun lapsille, love him, pus pus

Koita vähän oikeasti ajatella niitä lapsiasi, miksi raha menee turvallisuuden edelle.
Kasva joskus äidiksi, tai anna lapset exälle asumaan. Minusta susta pitäs tehdä joku ilmotus sossuun. :(

:laugh:mä nyt kuolen naurun, kun kateelliset mammat tai ehkä päästä vähän sekaisin mammat luulevat että sekoittavat mun päätä

sorry rakkaat ei onnistu;) ja ilmoituksia voitte tehdä vaikka Tarja Haloselle, kiinostaks se mua?

Aijai..on tää niin hauskaa viihdettä :). Toivon vaan että on kunnon mies, tähän maailman ei nimittäin tarvita enää yhtään lapsiuhria. Savannalle vielä sanoisin, että vaikka kuinka uskottelisit että höpöhöpöä nämä jutut, niin ole kuitenkin valppaana tämän asian suhteen!

luin vain otsikon ja kysyn ihan viattomasti, ettà mikset laita nàità esim sun fb-sivulle?
omia juttuja saa laitta, se onkin kiva. mutta sulla menee vàhàn yli tàà palstan kàyttò pàivàkirjatakoituksena.

kokeillaanko yhtà juttua. ihan tosissaan venakko.
tee lakko ja àlà tee yhtààn omaa aloitusta 3 pv:n aikan, mutta vastaa samaa tahtiin muiden aloituksiin oman mielenkiinnon perusteella. katotaan miten fiilinki muuttuu? pystyisitò? haluaistko?

:laugh:mä nyt kuolen naurun, kun kateelliset mammat tai ehkä päästä vähän sekaisin mammat luulevat että sekoittavat mun päätä

sorry rakkaat ei onnistu;) ja ilmoituksia voitte tehdä vaikka Tarja Haloselle, kiinostaks se mua?

lmeisesti kiinnostaa, koska kukaan ei ole maininnut halosta. Mutta uskon että Tarja Halonen olisi hyvin huolissaan sun lapsistas, jos lukisi sun kirjotuksia.
Olet aika epätasapainonen vanhemmaksi, juttujen perusteella. Toivottavasti vain provoat, kuten uskon. Olet oikeasti "milanna", mutta et varmasti ole ihan niin sekaisin kun haluat antaa ymmärtää. :)

Yhteistyössä