Olen super onnellinen että pakko kehua:D, huomenna mennään tekemään kaupan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Savanna eikö muka ole vähän epäilyttävää että se mies on tosi paljon sun lapsien kanssa? ja vie osti sulle kaksi autoa? ja sulla kaksi tyttölasta? ja vie ku se antaa sulle paljo nrahaa ja just pakottaa/pyytää että menisit jonnekkin shoppaileen/syömään yms. Eli haluaa että olet muualla kuin kotona? hmmm... outoa mut mikäs siinä jos tykkäät ja oot onnellinen :D

[QUOTE="eräs";23292885]Savanna eikö muka ole vähän epäilyttävää että se mies on tosi paljon sun lapsien kanssa? ja vie osti sulle kaksi autoa? ja sulla kaksi tyttölasta? ja vie ku se antaa sulle paljo nrahaa ja just pakottaa/pyytää että menisit jonnekkin shoppaileen/syömään yms. Eli haluaa että olet muualla kuin kotona? hmmm... outoa mut mikäs siinä jos tykkäät ja oot onnellinen :D[/QUOTE]

todella epäilyttävä, hui pelottaa jo, miten hän omien lasten kaa pärjänyt hui, hui siis, suomalais viranomaiset varmasti persestä

[QUOTE="huom";23292878]lmeisesti kiinnostaa, koska kukaan ei ole maininnut halosta. Mutta uskon että Tarja Halonen olisi hyvin huolissaan sun lapsistas, jos lukisi sun kirjotuksia.
Olet aika epätasapainonen vanhemmaksi, juttujen perusteella. Toivottavasti vain provoat, kuten uskon. Olet oikeasti "milanna", mutta et varmasti ole ihan niin sekaisin kun haluat antaa ymmärtää. :)[/QUOTE]

:laugh::laugh:, mä sorry kuolen pian nauruun, mä varma huomenna tilan aika terapeutille :laugh:

[QUOTE="huom";23292915]No ei siitä haittaakaan olis. Ja muista kertoa terapeutille nämä samat jutut ihan sanatarkasti, varsinkin ton uuden ukon käyttäytymisestä sun lapsia kohtaan. :)[/QUOTE].

Peesi

kuka ketään pakota, uskoa olenko oikea vai ei, ihme vaan kun jostain onnellinen, niin haukkutaan taas, ei edes kertakaan kuullut että onneks olkoon:), voi teitä, ei muuta sanottava

[QUOTE="Mamma italiana";23292876]luin vain otsikon ja kysyn ihan viattomasti, ettà mikset laita nàità esim sun fb-sivulle?
omia juttuja saa laitta, se onkin kiva. mutta sulla menee vàhàn yli tàà palstan kàyttò pàivàkirjatakoituksena.

kokeillaanko yhtà juttua. ihan tosissaan venakko.
tee lakko ja àlà tee yhtààn omaa aloitusta 3 pv:n aikan, mutta vastaa samaa tahtiin muiden aloituksiin oman mielenkiinnon perusteella. katotaan miten fiilinki muuttuu? pystyisitò? haluaistko?[/QUOTE]

Jos Savanna ei tee itse aloituksia, etusivulla pyörii vähintään kolme jonkun muun tekemää Savanna-aloitusta.

[QUOTE="vieras";23293038]Sori, mä en ymmärtänyt. Enkä tiedä, kuka on blume.
Siis eikö oikeasti ole noin seko vai eikö oikeasti ole yhtään olemassa todellisuudessa? Siis onko jonkun muun liike, jonkun muun talo jne.?[/QUOTE]

Blume postaili täällä kuviaan ja kaikkea ja sitten selvisi että hän oli napannut erään valokuvaajan henkilöllisyyden esiintyen hänenä täällä palstalla.

Mä siis luulen että tämän ketjun ap on oikeasti seko tai sitten vedättää täysillä anataen vääriä tietoja itsestään, esmes. oman- ja liikkeensä nimen. tai vähän molempia. Bannin jälkeen kirjoitustyyli muuttunut ja meno entistä sekompaa.
Ai niin hui, hän tehdä musta rikosilmoitus ja poliisit tulla mun ovi :O

ui ihanaa:D, mun mies on pedofiili, mut ajattelee jos annan sille lukea tämä ja se tekee teistä rikosilmoituksen, luuletteko tosissaan että voitatte hänet?:D
ja ui mun UKKOKIN näyttää nuorelta ja on nuorekas, ja ihanaa ja niin rakas mulle ja mun lapsille, love him, pus pus

Ei taitaisi oikeus kuin tuhahtaa. Olette nimimerkkejä netissä, joten kunnianloukkaus ei toteudu.

Onnea uudelle yritykselle! On varmasti hienoa perustaa yritys alalle josta pitää. Suomalaiset on kummallisen nuivia ja kateellisia ja ilkeitä, todettava näin vaikka olen itsekin suomalainen...

Yhteistyössä