tiiättekö sen tunteen kun on oikein suunnitellu ja miettinyt ja sitten kaikki onkin persiillään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
mua harmittaa nyt ihan sikana :(

mulla on ollut 8 viiikkoa oikea olkapää kipeä, ja nyt vihdoin mä saisin siihen sen kortisooni piikin..
kävin tiistaina lääkärissä ja samalla varasin sitten ajan, niitä oli todella vähän ja tää torstai oli paras niistä.. pähkäilin vielä sitä kellon aikaakin ja mietin että ok, mies ei ole ollut yötä töissä, se ei ole menossa yöksi töihin, jesh, aika sopii..

kerroin sitten sieltä lähtiessä miehelle ja nyt sitten jotenkin multa oli jäänyt huomioimatta se tosiasia että se onkin edellisen yön töissä, kun mä olen sairaslomalla (tekee mun vuoron siis)
eilen sitä sitten harmittelin mielessäni, mies kuitenkin sanoi että se vie mut sinne..
no, se on aamulla tullut kotiin ja ottanut pojan vain alakertaan.. mä heräsin tossa puol yhdeksän.. eli miehelle jäi nyt sitten ruhtinaalliset 2,5 tuntia aikaa nukkua :o

miten tää mkeneekin aina näin, luulen tehneeni oikean ratkaisun ja toimivan suunnitelman ja sitten käy näin :(

Haluatko vähän selventää? Meilläkin tehdään yövuoroja ja joskus tosiaan muitten menojen takia jää yöunet vähiin tilapäisesti, mutta ei se mitään vie pilalle. Etenkin jos on sairaanhoitojutuista kyse.

...annat miehen nukkua ja meet YKSIN???? vai tarviiksä MIESTÄ pitämään kädestä kii?!?!
kokemuksesta voin sanoo,et se ei todellakaan kestä kauaa ja ei edes satu!!!
mulla krooninen ahtauma,jouduin monta kertaa käymään piikillä! seuraavaksi leikkaus edes jos ei rupee paranemaan...

[QUOTE="sekavaa";22139269]en tajunnu[/QUOTE]

:D siis mulla on lääkäri aika 12 ja varasin sen sillä olettamuksella että mies voi mut sinne viedä
nyt kuitenkin miehellä ollut viimeyö töitä ja sitten se vielä antoi mun nukkua pitkään (oli siis töistä tullessaan ottanut pojan alakertaan leikkimään) ja lopputulos on se että jos se vie mut sinne lääkäriin niin se ehtii nukkua 2,5 tuntia (oltuaan hereillä vuorokauden)
ja nyt mua harmittaa

No onko tuo nyt niin kamalaa, yhet lyhyemmät unet kun syy on kuitenkin se että sut saadaan kuntoon?! Olishan voinu käydä niinkin ettei olis ollut "hyvää" aikaa ollenkaan, olisitko jättänyt silloin kokonaan menemättä?

[QUOTE="neith";22139283]:D siis mulla on lääkäri aika 12 ja varasin sen sillä olettamuksella että mies voi mut sinne viedä
nyt kuitenkin miehellä ollut viimeyö töitä ja sitten se vielä antoi mun nukkua pitkään (oli siis töistä tullessaan ottanut pojan alakertaan leikkimään) ja lopputulos on se että jos se vie mut sinne lääkäriin niin se ehtii nukkua 2,5 tuntia (oltuaan hereillä vuorokauden)
ja nyt mua harmittaa[/QUOTE]

Semmoista sattuu, meillä useinkin. 2,5h on loppupelissä sentään aika hyvin ja varmaan illasta kerkeää vielä jonkun tunnin nukkua ennen töihin lähtöä.

Alkuperäinen kirjoittaja no entäs jos...;22139282:
...annat miehen nukkua ja meet YKSIN???? vai tarviiksä MIESTÄ pitämään kädestä kii?!?!
kokemuksesta voin sanoo,et se ei todellakaan kestä kauaa ja ei edes satu!!!
mulla krooninen ahtauma,jouduin monta kertaa käymään piikillä! seuraavaksi leikkaus edes jos ei rupee paranemaan...

no kun mä en nyt muutoinkaan siis voi oikein ajaa autoa (ton käden kanssa) sen lisäksi että mä en oikein voi ottaa tuota mun poikaa mukaan..
lääkäri sijaitsee tossa reilun 50km päässä eli autolla olis mentävä, varsinkin jos on poika mukana
toimenpiteen kestosta en tiedä kun se ultraäänen avustuksella laitetaan tiettyyn pieneen kohtaan tonne niveleen

Nää on omalle kohdalle sattuessaan selkeitä ja ärsyttäviä juttuja, mutta ikävä kyllä ulkopuolisten on mahdotonta saada kiinni kellonajoista ja taimauksista ja nukkumisista - kun ei se meitä mitenkään kosketa. Sori.

[QUOTE="vieras";22139287]No onko tuo nyt niin kamalaa, yhet lyhyemmät unet kun syy on kuitenkin se että sut saadaan kuntoon?! Olishan voinu käydä niinkin ettei olis ollut "hyvää" aikaa ollenkaan, olisitko jättänyt silloin kokonaan menemättä?[/QUOTE]

ei se oo siis niin kamalaa, mutta harmittaa se etten itse muistanut tuota miehen työvuoroa, ja se että se saa nyt nukkua niin vähän mun takia..
ja kyllä se ehtii nukkua vielä tänään, kun ei sillä oo ens yötä töitä.. mutta siis harmittaa niin vietävästi tää että muka hyvin suunniteltu juttu menikin pyllylleen

ja kyllä mie tuonne menen, mikään mahtimaailmassa ei saa mua pysymään poissa sieltä.. alan niin tympiintymään tähän käteen, särkyyn jne että pakko tää on hoitaa (nyt vihdoin kun se asia onnistuu kaiken kikkailun ym jälkeen)

[QUOTE="vieras";22139298]Nää on omalle kohdalle sattuessaan selkeitä ja ärsyttäviä juttuja, mutta ikävä kyllä ulkopuolisten on mahdotonta saada kiinni kellonajoista ja taimauksista ja nukkumisista - kun ei se meitä mitenkään kosketa. Sori.[/QUOTE]

:D mää tiedän

[QUOTE="Neith";22139323]ei se oo siis niin kamalaa, mutta harmittaa se etten itse muistanut tuota miehen työvuoroa, ja se että se saa nyt nukkua niin vähän mun takia..
ja kyllä se ehtii nukkua vielä tänään, kun ei sillä oo ens yötä töitä.. mutta siis harmittaa niin vietävästi tää että muka hyvin suunniteltu juttu menikin pyllylleen

ja kyllä mie tuonne menen, mikään mahtimaailmassa ei saa mua pysymään poissa sieltä.. alan niin tympiintymään tähän käteen, särkyyn jne että pakko tää on hoitaa (nyt vihdoin kun se asia onnistuu kaiken kikkailun ym jälkeen)[/QUOTE]

No, minä en osaa nähdä tuossa mitään ongelmaa. :D Meillä noita päällekäisyyksiä - niin tarkoituksellisia kuin vahinkoja sattuu useinkin. Ei varmasti kahden eikä kolmenkaan käden sormet riitä laskemaan niitä kertoja kun ollaan jouduttu yövuoron jälkeen valvomaan syystä tai toisesta koko seuraava päivä iltaan asti. Tai menemään vielä seuraavaan yöhön töihin alle 2,5h unin. Aina asioita ei vaan saa järkättyä niin kuin haluaisi, kyllä sitä yhden tuollaisen päivän kestää.

Käykää ottamassa se piikki ja sit passitat miehen takasin nukkumaan.
Vaikka toi ei olis mikään ongelmatilanne niin kyllä muakin harmittais jos olen omasta mielestäni suunnitellu jonkun jutun todella hyvin ja viimisen päälle ja sit huomaakin et jotain jäi huomaamatta.
Varsinkin jos koittaa ottaa toisen huomioon ja sit homma meneekin siinä suhteessa reisille.

No, minä en osaa nähdä tuossa mitään ongelmaa. :D Meillä noita päällekäisyyksiä - niin tarkoituksellisia kuin vahinkoja sattuu useinkin. Ei varmasti kahden eikä kolmenkaan käden sormet riitä laskemaan niitä kertoja kun ollaan jouduttu yövuoron jälkeen valvomaan syystä tai toisesta koko seuraava päivä iltaan asti. Tai menemään vielä seuraavaan yöhön töihin alle 2,5h unin. Aina asioita ei vaan saa järkättyä niin kuin haluaisi, kyllä sitä yhden tuollaisen päivän kestää.

juu, kyllähän noita käy.. ja molemmat joutuu aina toisinaan pärjäämään ilman unia tai todella vähäisillä unilla
mua harmittaa vaan ne mitkä mun "mokan" takia vähentää miehen unet kohtuuttoman lyhyiks..
tulee huono-omatunto :D
mutta siis joo, pakko se on näillä mennä, kun ei kerran muutakaan ratkaisua ole

[QUOTE="Neith";22139404]juu, kyllähän noita käy.. ja molemmat joutuu aina toisinaan pärjäämään ilman unia tai todella vähäisillä unilla
mua harmittaa vaan ne mitkä mun "mokan" takia vähentää miehen unet kohtuuttoman lyhyiks..
tulee huono-omatunto :D
mutta siis joo, pakko se on näillä mennä, kun ei kerran muutakaan ratkaisua ole[/QUOTE]

No, ainahan nuo harmittaa. Meillä ainakin miehen on helpompi sopeutua noihin lyhyisiin ja/tai pätkittäisiin uniin kuin minun. Varmasti tämäkin on sinulle kovempi paikka kuin miehellesi. ;)

Hyvää sairaalareissua ja toivottavasti saat piikistä tarvitsemasi avun!

Yhteistyössä