J
juu
Vieras
Itse kyllä laitan vaatekaupan kassit sivuun, että niihin voi laittaa vaatetta jos antaa jollekkin ettei oo mitään lihaperunasoselitkua pussin pohjalle jääny. Muuten en erottele kasseja. Kai 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:Alkuperäinen kirjoittaja anne:Anoppini laittaa aina kaikki tavarat (myös ne kumisaappaat ja likapyykit ) joihinkin 'hienoihin' pusseihin. Itse laitan milloin mihinkin, kunhan olisi edes puhdas pussi.
Vähän asian vierestä, tuli mieeleeni. Minulla oli pienenä kerhossa evämehua varten pullo jossa luki SIAN VERTA ja se oli jo noloa!! Äitini oli siis ostanut verilettuja varten verta pullossa ja teki siteen siitä miulle eväspullon.
Hei noita "veripulloja" oli joskus muinoin 80-luvulla muotia käyttää juomapulloinaSiis ainakin siellä landella missä me asuttiin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä muistan lapsuudesta, että isä aina vahti ettei me muksut vaan käytetty Alkon pusseja missään. Siis esim. liikuntakamppeille tms. Uimahalliinkin kun teininä mentiin usein pelkän muovikassin kans. Sekin muuten aika hupaisaa, että sitä vaan heitettiin uikkarit ja pyyhe muovikassiin ja eikun menoks.![]()