suuttuisitteko miehelle jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yykaakoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yykaakoo"

Vieras
meidän vauva on ollut kipeänä viikon, valvottanut kumpaakin aika hyvin.
minä hyvänä vaimona sitten lähin vauvan kanssa pe-la yöksi anoppilaan, jotta mies saa nukkua univelkansa pois. (mies sanoi ite, että jes, nyt voin nukkua univelat pois ku lähette sinne)

no, me lähettiin, mitä tekikään tämä ah niin ihana mieheni? RYYPPÄS!
lauantaina kun tultiin kotiin, hän ihmettelee miksi oon niin pahalla päällä yms. niin no, miksiköhän?! "mitä väliä sillä on jos muutaman join?" -> ei muistanu ees kuinka monta ja laitto kuulema tositosi myöhään nukkumaan. ja oli kyllä krapulaisen olonen.
sanoin, että en todellakaan lähteny kotoa pois sen takia, että SINÄ SAAT RYYPÄTÄ vaan sen takia että SAAT NUKKUA UNIVELAT POIS! ei vastannut enää mitään...

suuttuisitteko te omalle miehelle tämmösessä tapauksessa?

Olisin pettynyt mutta en viittis rasittaa itseäni suuttumalla asiasta. Toteaisin miehelle vaan että jos kerran et käytä tilaisuutta hyväksi nukkumiseen, kun semmoinen varta vasten järjestetään, menetit juuri valitusoikeutesi väsymyksen suhteen, ja sitä paitsi olet mulle velkaa myös järjestää mulle vapaayön nukkumista varten - jospa itse käyttäisin sen vaikka nukkumiseen.

• Tykkää
Reactions: Hansu81
[QUOTE="yykaakoo";29251624]lisättäköön tähän, että mies on juopotellut melkeenpä joka vkl viimeisen 2kuukauden aikana...[/QUOTE]

No siis. Kuinka pöljä pitää naisen olla, että kuvittelee että alkoholisoitumassa oleva mies jättäis sitten yhtenä viikonloppuna juopottelematta?

[QUOTE="vieras.";29251661]mitä väliä sillä on, mitä mies tekee sillä välin kun sinä olet poissa? Jos ei nyt pettämisiä yms. ole kuitenkaan ollut.[/QUOTE]

no esimerkiksi se, että jos vartavasten sen takia lähettiin pois, että hän saa nukkua? ite alunperin hän sanoi, että aikoo nukkua eikä juopotella.

Mitä se sinulta on pois jos mies ryyppää yksin kotona ollessaan? Olisiko sitten ollut parempi, että mies olisi tintannut kännin vasta, kun te olette palanneet kotiin anoppilasta?

Ymmärrän närkästyksen silloin jos mies rutisee väsymystään; juopottelu nyt yleensä väsymystä ja ärtymystä pahentaa eikä paranna. Mutta muuten en siis viitsisi suuttumalla itteeni rasittaa, itsehän siinä vaan kärsii.

hmh, joka päivä valittaa ja kitisee kuinka väsynyt on. eilenki illalla valitti kokoajan että voi ku väsyttää, hitto että oon väsyny. sanoin että ei kannata minun kuullen tuommosia valittaa eilisen jälkeen, alkaa vaan vituttaan enemmän. teki mieli sanoa että olisit nukkunu eilen ja yöllä etkä vaan ryypänny.

En suuttuisi, mutta olisin toivonut, että olisi kertonut suunnitelmansa etukäteen.

Mutta toinen juttu on tuo alkoholin käyttö yleensä. Juopottelu ei liene yllätys, jos mies on juopotellut joka viikonloppu.