KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valtvasti onnea pikku2!! Tuli ihan itku silmään, ihanaa!! Ja hyvältä näyttää myös Kirpun tilanne..

OmaNapa: Ei menkkoja tänäänkään! Eilen oli tosi ahistunut olo. Tänään aamulla eilinen ällötys vain jatkui ja jano kaamea koko aamupäivän, tuntui ihan krapulalta. Tästä syystä toiveet jo aika korkealla.. Yritän topuutella itseäni, etten vain liikaa innostu. Sit vasta jos viikonloppuna tulee vahva viiva, sitten vasta saan innostua!

Ninni kp 31/27-30

Vaikuttaa kyllä lupaavalta Ninnilläkin. Pidetään peukut pystyssä!

MTV3:n 45 minuuttia -ohjelmassa olikin keskenmenoista. Katsoitteko?
Jännä tieto oli se, että keskenmenojen psyykkisestä puolesta ei ole tehty tutkimuksia. Tietysti heti säntäsin yliopiston kirjaston hakukoneelle ja tottahan se oli. Siis hakusanalla keskenmeno ei löytynyt muutenkaan paljon mitään! Jotain tilastoja lähinnä. Teinkin tässä heti itselleni ja teille lupauksen. Tarkoitus on noita psykan opintoja jossakin vaiheessa jatkaa aineopintoja pidemmälle. Onpahan aihealue tutkimukseen valmiina! Nyt alko sormet jo syyhytä. Mitenhän maltan tuon keskeneräisen hoidella loppuun ;-)
Sen voisi varmaan liittää siihen kirjaseen, jota täällä suunniteltiin :-)
Todella kyllä tarvetta olisi! Käsittämätöntä, että niin yleisestä asiasta on niin vähän tietoa ja tutkimuksia.

Pikku2:lle kovasti onnea ja tsemppiä :) Ja tietty muille jännääjille samat jutut.

Minulla ei ole vuoto lisääntynyt. Eli periaatteessa hyvin pientä tuhrua ja välillä alamahaan sattuu.

Harmittaa kun jäi eilen näkemättä alku siitä 45 minuuttia ohjelmasta. Kun vaihdoin kolmoselle oli just se keskenmeno aihe menossa. En tiedä mitä jäi näkemättä.

Mukavaa päivää kaikille

Huomenta!

Hitsinki, missasin täysin 45 minsaa ohjelman kun olin nukuttamassa tyttöä (tai siis itsekin nukkumassa....). Olis ollut mielenkiintoista nähdä mitä siellä käsiteltiin. Itsellänikin sormet syyhyä ruveta kirjoittamaan sitä kirjaa, mutta nyt ei oikein energia riitä enkä tiedä mistä aloittaisin. Pitäisi melkein sopia joku miitinki tms. ja lähteä ideoimaan.

Ninnillä on kyllä todella lupaavalta kuulostavat oireet. Peukutuksia kovasti!

Safiirillakaan ei ole tuhrua, jee!! Hienoa että nettikin pelaa siellä uudella paikkakunnalla. Miltäs muuten nyt tuntuu? Onko lomalla oleva fiilis vai oletko jo sisäistänyt että sinne jäätte, ainakin hetkeksi?

Katzulla ei ole tilanne muuttunut suuntaan taikka toiseen! Harmillista, kyllä sulta nyt kysytään pitkää pinnaa. Mitenkäs sulla on sovittuna jatkosta, eli menetkö vielä mahdollisesti lääkärillä käymään jos nyt mitään ei taas viikkoon tapahdu?

Mikäs Peetun tilanne on? Joko voit ruveta hyödyntämän testivarastojasi? Peukutuksia sinnekin suuntaan.

Kapristakin saa kohta ruveta jännäämään, kivaa.

Tuulikaan ei varmaan ole pahemmin telkkaria ehtinyt eilen katselemaan... =) On tainnu olla ihan muut asiat mielessä, hihii. Nyt kun limat on bongattu voit seuraavaksi ruveta tunnustelemaan munasarjojen aluetta. Tehiksellä munasarjat pullottivat kovasti oviksen aikaan ja aika monella on aikamoista kipuilua sillä suunnalla. bd bd bd bd bd että siimahännät löytävät tiensä muniksen luo!

Jokos Senora on koneen äärellä? Reissuraporttia tässä odotellaan ja ennen kaikkea raporttia siitä, että onko mahdollisesti pikku senorita tai senor kyydissä mukana.

Taas pukkaa hetken päästä paltsua, booooring. Mulla on työmotivaatio on täysin hukassa, siis aivan hukassa.

Aurinkoista päivää teille kaikille ja kuulumisiin.

Vau, taas roppakaupalla hyviä uutisia!!! Miellyttävä tapa aloittaa päivä, ehdottomasti.
Onnittelut kaikille vahvasti plussanneille ja haamuilijoille myös.

Näyttää siis pahasti siltä, että mä hengailen huhtikuussa ihan yksikseni täällä jännäilemässä.. =) Pitäis varmaan aikaistaa tuota aikataulua, et ehtis jonkinmoiseen joukkoplussaukseen mukaan, yksin jännäily taitaa olla tooosi boring...

Mä missasin myös tuon 45 minuuttia ohjelman, höh. Mies oli nimittäin järjestänyt ystävänpvä-yllärin ja remppas vaatehuonetta kun pojan kanssa kotiuduttiin. Nyt meidän karmaisevan ruskea hirveillä lastulevy-hyllyillä varustettu kammotus on muisto vain, tilalla ihanan valkoinen, uusilla hyllyillä ja laminaattilattialla maustettu ja ennen kaikkea supersiisti vaatehuone... =) Olin aika happy, vaikka puoleen yöhön saakka menikin aika tavaroita/vaatteita järjestellessä... Sain eilen myös ihanan kimpun tulppaaneita Ystävänpvän ja 6-v kihlapvän kunniaksi. Mitenkäs muilla kermiteillä, muistettiinko teitä erityisesti (positiivisia r-testejä ei nyt lasketa tähän kategoriaan..)?

Kai niitä töitäkin pitäis ihan aikuisten oikeesti tehdä, hmph.
Aurinkoista päivän jatkoa!

Onnea pikku2!Hirveenä vauvaliimaa täältä nakkelen matkaan!

Senora Tervetuloa kotiin!

G: Mulla on 2 tatskaa ja kolmas haaveissa. Radio kanavia tulee kuunneltua sitä miltä sattuu hyvä biisi tuleen.

Juups, tein tuossa testin varmistaakseni negan. Ja just oo mun tuurilla nakkas hailakan viivan. Just havaittavissa ilman et tarvii suurennuslasia hankkia. Mitähän tää taas on?

Taas pihalla Tl 28/?

voi peijuuni, mä oon missannu kans 45 min, mut eikös se tule uusintana vkonloppuna ? jotenkin muistelisin... jotenkin ihan käsittämätöntä ettei psyykkistä puolta ole huomioitu mitenkään! Toivottavasti tähän tulee muutos, ainakin sitten tehikseltä ;)

mä sain eilen tytöiltäni ihqut ystävänpäivä-kortit ja mieheltä kauniin kimpun tulppaaneja =) Niksulla aika makee ylläri oli kotona!

TI: seurattiinko sulla hcg alas?

nyt tarvii mennä laittaan ruokaa... (yök)

ÄssÄ rv9+0

Jazzille: Eli maanantaina menen siihen verikokeeseen ja tiistaina soitan sinne polille. Kyllä tämä todellakin hermoja riipii.

Niksu1:lle: älä pelkää, että yksin jäät. Tätä vauhtia olen täällä vielä vuodenkin päästä. :)

Tl, tosiaan tulee mieleen, että onko sulla hormonit laskenu sillon keskenmenon jälkeen? Jos on, niin tuohan vois vaikka tarkoittaa sitä, että matkatuliainen on tarttunut kyytiin :-D

Missäs Senoran matkaraportti viipyy??? :-)
Toivottavasti on tuliainen mukana hänellä(kin)!

Ikävää kyllä tuo Katzun tilanne. Pitkää piinaa... Mutta toivotaan, että piina palkitaan pian :-)

Se 45min:n keskenmeno -juttu oli kyllä mun mielestä aika lattea esitys. Siinä haastateltiin paria keskenmenon kokenutta ja sitten yhtä professoria. Todettiin, että lääketieteellisesti keskenmenot hoidetaan Suomessa hyvin, mutta se henkinen puoli tosiaan jää hoitamatta. Ihmetyttää kyllä tosiaan tuo tutkimusten puute, kun niin yleinen juttu. Tuon ohjelman mukaan joka viides nainen joutuu sen kokemaan.
Ja kyllä se muuten on kans karu tosiasia (josta ei siinä puhuttu), että mitä enemmän niitä raskauksia naisella on, niin sitä todennäköisemmäksi se km tulee. Näkee sen tuosta Isomman pesueen ketjustakin. Ei siellä montaa ole, jotka ei km:a olis kokenut.
Mullekin gyne silloin ultraan mennessäni syksyllä sanoi, että melkoinen tilastollinen harvinaisuus olisit ollut, jos ei tämäkään raskaus olisi kesken mennyt.

Hiukan vissiin kummittelee tuo viimekertainen varh.ultraan meno jossain takaraivossa. Mullahan sillon edellisiltana alkoi vuoto ja ultraan meninkin sitten toteamaan, että eipä siellä enää mitään ole. Viime yönä tietysti näin unta, että pikkarit oli punaisena, huoh.

Nyt täytyy lähteä laittamaan yläpää kuntoon. Alapään siistin jo suihkureissulla ;-) Tuolla paikassa tehdäänkin alakautta tuo ultra. Ennen olen käynyt Medisonarissa Turussa ja siellä tehty vatsanpeitteiden päältä. Siellä huippulaitteet ja mulla sen verran vähän peitettä, että näkynyt tosi hyvin. Mutta tämä Kaarinassa oleva paikka on edullisempi ja lähempänä, niin menen nyt sinne.

Tehis rv 6+2 (neljä tuntia ultraan...)

Tuo linkki tuonne Iltalehden juttuun tuossa omassa ketjussa on kyseisestä ohjelmasta.
Tosiaan unohdinkin (lievä häslinki samalla kun ohjelmaa katsoin), että nyt on ilmestynyt kirja. Tuossa linkissä kirjan nimi.

Nyt tuntuu pitkältä mutta varmasti pian ajattelet ettei se niin pitkä aika ollutkaan. Jollain elimistö tekee työn huolella ja hitaan varmasti. Hyvä merkkihän se on että vuotoa on. Merkkinä siitä että elimistösi palautuu. Ja hyvä niin.

Voihan apina, minäkin missasin 45min. koska olin töissä vetämässä jumppaa niin että lihakset paukkuivat. Huh!

Tsemppiä Tehikselle ultraan! Voi jee, ompa todella jännittävää....

Ninnin olotila kuullostaa ihan kuten minulla ja tiedätkös Ninni mitä SE TARKOITTAA??
Minä se kaikista käskyistä ja kielloista huolimatta tänään rykäsin aamulla pissan purkkiin ja testasin.3min. menin kurkkaamaan ja mitä näinkään? kaksi komeaa viivaa siellä tikussa töröttivät. Hmm. ei edes ollut niitä "herkkiä" testejä vaan ihan tuiki tavallinen.... Nyt on 13 päivää bongatusta oviksesta.

Tosiaan, onkos Senora jäänytkin aurinkoisemmille vesille? Itse odotan kieli pitkällä meidän reissua. Eihän siihen ole enää kun 1,5 viikkoa. Ihanaa vaihtaa hetkeksi maisemaa.

Heipparallaa, hauskaa torstaita toivottelee
Kirppu

Suuren suuret onnittelut Kirpulle plussasta! Suojelusenkeleitä myös sinun pienokaistasi varjelemaan.

Tl:llä on jännä tilanne. Voisiko tosiaan olla nyt uusi raskaus kyseessä? Eikös sulla jo yhdet menkat ollut tuon keskenmenon jälkeen? Toivottavasti nyt olisi kyseessä ihana matkatuliainen!! bd bd bd bd

Niksu: heitä pillerit nurkkaan jo nyt kun vakkarisoppari on varma. =) Pääset sitten porukoiden kanssa jännäämään. Ja älä pelkää, mä tulen ainakin tsemppaamaan siihen asti kunnes olen oman nyytin kainaloon. Sitä ennen en uskalla varmaan täysin huokaista helpotuksesta.

Katzu: toivotaan nyt että hcg olisi nollilla ja uusi kierto vihdoinkin alkaisi. Tsemppihalauksia.

Tehiksen fiilikset on hyvin tutunlaiset. Minä olin täysin varma ettei siellä masussa mitään elämää ole. Lekurikin ultrasi pitkään ja tutkaili itse ruutua tosi pitkään ennen kuin mitään sanoi, tai ainakin se tuntui siltä. Tsemppiä!

Nyt lähden työkaverin 30-vuotiskahveille.

Päivän jatkoja!

VOEHAN JEHNA!!
IIIISOT ONNITTELUT Pikku2;lle ja Kirpulle!!!! Ja muitakin tulee näköjäs heti perässä! JES!!!

Ootkos Tehis kuullut sen vitsin (on tietty kuulemma tosi juttu..)
Kun... eräs perheenäiti oli lähdössä vuosittaiseen gyne tarkastukseen ja kiire tuppasi jo olemaan. Ripeästi rouvaskainen sitten kävi alapää pesulla, ottaen lähimmän pesusienen ja huuhtaisi sillä paikat siistiksi.
Vastaanotolla ollessaan lääkäri totesi että 'sitä ollaankin laittauduttu oikeen kunnolla'.
Sitä enempää ihmettelemäti äiti haki lapset ja meni kotiin. Kotona nuorin tytär tuli hätääntyneenä äitinsä tykö kysymään 'Missä mun kaikki glitterit on, mä olin jättänyt ne mun pesusienen päälle!'

Voihan vitsit Kirppu miten hieno juttu! HURJASTI ONNEA!!!

Ja Ninnille peukutusta! Kyllä kuulostaa tosiaan lupaavalta, vielä viikonloppuun aiot siis odottaa :)?

Ja TI tosiaan...hm...peesaan tässä asiassa Tehistä ja Ässää.

Katzulle haleja, onneksi tiistaihin ei ole enää niin kamalan pitkä aika! Toivottavasti selviäisi nyt jotain enemmän. Kuten taidan olla ennenkin sanonut niin ymmärrän sinua täysin; odottavan aika on välillä niiiiiiin pitkä. Tuntuu epäreilulta, kun ensin kokee keskenmenon ja sitten joutuu vielä kuukaudesta toiseen odottamaan, eikä uudesta raskaudesta ole tietoakaan. Jotenkin se epäonnistumisen tunne, joka minulla ainakin seurasi omasta keskenmenostani, ikään kuin kertaantuu, kun ei pysty tulemaan uudelleen raskaaksi. Pistää vihaksi, että miksi oma elimistö on juuri se, joka vaatii niin pitkän ajan toipuakseen keskenmenosta. Mutta sillepä kai ei mitään voi, eikä siihen pysty vaikuttamaan.

En tosiaan nähnyt eilistä 45 min:a. Enkä kyllä siitä syystä, mitä Jazz epäili :)...Tällä yritystiheydellä ei kyllä mihinkään tuntitolkulla jatkuviin "sessioihin" kyetä. Mutta tuon Iltalehden artikkelin kävin lukaisemassa ja tosiaan on ilmestynyt joku uusi kirja keskenmenoista. Aion kyllä lukea. Tuossa Iltalehden jutussa oli haastateltu 3 peräkkäistä km:a kokenutta naista, joka on perustanut nettiin nuo Enkelisivustot. Oletteko käyneet katsomassa? Itse kävin sitä lukemassa silloin, kun olin juuri kokenut keskenmenon. Joopa, kuten meidän monen kokemuksesta täällä on saanut lukea, kyllä fyysinen puoli hoidetaan yleensä kunnialla, mutta henkiseen puoleen ei sitten saakaan mitään apua. Olispas hienoa Tehis, jos tekisit siitä tutkimuksen! Niin sanoi minunkin lääkärini silloin, että suurimmalla osalla naisista, joilla on useampia lapsia, on siinä välissä keskenmenoja. Minua hän yritti lohduttaa sanomalla, että valitettavasti vaan nyt minun osakseni tuli kokea se keskenmeno jo ensimmäisen raskauden kohdalla.

Kiva, kiva, että Safiiri on päässyt nettipimennosta! Koskas siellä testaillaan :)? Ja Niksu on saanut uuden vaatehuoneen! Olipa hienosti tehty mieheltäsi! Entä mitä kuuluu Pikku2:lle tänään? Miehesi oli varmasti onnellinen eilisistä uutisista :)

Tehiksen ultrakuulumisia jään odottelemaan kuten myös Senoran matkaraporttia!

Tuuli

Hahaa :-D Täytyypä käydä tarkistamassa vielä tuo alapää, ettei sinne ole mitään ylimääräistä eksynyt ;-)

Jippii, Kirppu! Taisin kyllä eilen jo lähetellä onnitteluja, mutta täältä lähtee vielä uudestaan!

Kyllä nyt on putki päällä... Kuka on seuraava? Siis Ninni tietysti, mutta siis Ninnin jälkeen. Safiiri, Senora, Kapris???
Pannaanko vedonlyönti pystyyn. Kuka plussaa Ninnin jälkeen seuraavaksi?
Mä heitän Safiirin. Muut tulee sitten perästä... tai siis niinku perässä :-D

ONNEA Kirppu!

Nyt on kyllä hyvä plussa-aalto käynnissä... toivottavasti mahdollisimman moni pääsis imuun... nyt jo siis pikku2, kirppu. Seuraavana 2 viivaa saa Ninni ja Safiiri ja ens viikolla senora! Ja muita jännäilijöitä en muista...=/

minäkin missasin sen km ohjelman =(

Mitäs TI?!?!?! Ei kai vaan...?? =))
Nyt hirmuiset bd sinnekin

Ja Niksu, älä yhtään huoli että tänne yksin jäät. Jäät minun kanssa kaksin =)
Tänne ei meinaan vielä sitä ++ tule... =(( vaikka niin tunnolisesti koitin sitä ovista bongailla, mutta nyt vaan tiedän, että ei tule. tai täti tulee.. ja taitaapi tulla jo tällä viikolla, meinaan ne NIIN tutut oireet on jo; hirveä makean himo (menee myös suolaista...) ja hiukset niin rasvaiset, että täytyy joka päivä pestä ja iho sellanen teini-iho =((
mutta sellasta se elämä on...

Tehikselle peukut pystyssä ultraa varten bd ja heti raporttia tänne

heippa teille

kapris

Valtavsti Onnea myös Kirpulle!!
Ois kyllä aika hienoa, jos saatais tää ketju kesään mennessä tyhjäksi!

En kyllä millään uskaltais tehdä testiä, pelkää niin negaa tai haamua.. Vähän oli suunnitteilla käydä tänään apteekissa...mut toisaalta tekis mieli oottaa jopa alkuviikkoon, jolloin ois viikon myöhässä.

Nyt Toivotaan, että Tehiksen ultra on sujunut hyvin!!

Ninni 32/27-30

onnea kirpulle!!!
täällä vietetään kp1.stä nyt sit kuitenkin, kerkesin jo r-testit tilata, no onpahan sit ainakin kaapissa kun tarvetta tulee.
yksi hyvä puoli on tässäkin, kunhan täti lähtee vierailulta niin voi uusi yritys virallisesti alkaa ja onhan se hedelmöityminenki helpmpi laskea kun on ainakin yhdet menkat tullu.
melko hyvä fiilis kuitenkin. kaavinnasta 1 päivä vajaa 4viikkoa.
mukavaa torstain jatkoa kaikille!!!

Eiköhän sieltä Ninni ihan vahva viiva tulisi jo. On sen verran hyvät koopeet. Mutta en yllytä testaamaan jos haluat vielä odottaa. Plussapeukutuksia!

Peetua voi sitten onnitella menkoista! Hyvin sulla on kroppa siitä kaavinnasta toipunut. Nyt sitten julistetaan uusi yritys alkaneeksi. Tsemppiä siis uuteen kiertoon!

Tehiksen ultrauutisia täällä odottelen malttamattomana. Kohta pitää lähteä ajelemaan kotiopäin, joten joudun odottamaan vielä iltaan. Miten maltan.

Mukavaa iltapäivää!

HYPERMEGAONNITTELUT PLUSSANNAILLE VIELÄ KERRAN : ).

Niksu: Älä sure. Täällä minäkin tulen varmaan vielä olemaan jonkin aikaa, valitettavasti.

papu: Mukava tuo perheenäidin tarina ; ).

jep, jep, pitää lopetella. Opetus on ohi tältä päivältä, Jes!

Ruusa

Kiprulle viralliset onnitukset plussasta!!!!!! JEEEEEEEE!

hahahahahahahaha: räkätän täällä papun kertomaa glitteritarinaa xD
Tuo kuullostaa ihan iltä että saattas olla totta!

mä sain tossa joku aika sitten serkulta oikein piristävän kätilöiden kokooman tarinoinnin erityisesti isien toilailuista kun ovat tullet synnytykseen... tässä muutama helmi piristykseksi:

"Kätilö oli antanut miehelle jalkaan laitettavat muoviset kenkäsuojat,
semmoiset pussit siis. Mies tuli synnytyssaliin ja oli laittanut
kenkäsuojat päähänsä, vielä nokkelasti ristikkäin päälletysten, kaksi
kapeata "suikkaa" kun oli kyseessä. Kätilö pokkana ojentamaan toiset
suojukset: no niin, ja pane nämä jalkoihisi sitten."

"Terveydenhoitajani kertoi minulle omasta kokemuksestaan: Tämä tapahtui
siis n.13 vuotta sitten: he menivät sairaalaan kun supistukset alkoivat.
Kätilö ohjasi äidin pukeutumishuoneeseen riisumaan omat vaatteensa
pikkuhousuja myöten ja laittamaan sairaalapaidan päälle joka oli silloin
jostain syystä ns. leikkauspaita jossa on siis nauhakiinnitys selässä.
Äiti tuli pukeutumishuoneesta sairaalapaita päällä. Sitten kätilö opasti
miehen isien pukeutumishuoneeseen. Isi meni sinne ja tuli kohta pois.
Terkkarini meinasi kuulemma pyörtyä ja "kuolla" häpeästä kun mies tuli
huoneesta: mies tuli huoneesta myös leikkauspaita päällä ja pakarat
vilkkuen! Oli sitten löytänyt tuolilta samanlaisen paidan ja hädissään
ajattelematta esikoisen synnytykseen tullessa toimi kuten äitiä oli
neuvottu! Siinä oli kuulemma ollut kätilölläkin naurussa pitelemistä."

ÄssÄ