Tl, tosiaan tulee mieleen, että onko sulla hormonit laskenu sillon keskenmenon jälkeen? Jos on, niin tuohan vois vaikka tarkoittaa sitä, että matkatuliainen on tarttunut kyytiin :-D
Missäs Senoran matkaraportti viipyy???
Toivottavasti on tuliainen mukana hänellä(kin)!
Ikävää kyllä tuo Katzun tilanne. Pitkää piinaa... Mutta toivotaan, että piina palkitaan pian
Se 45min:n keskenmeno -juttu oli kyllä mun mielestä aika lattea esitys. Siinä haastateltiin paria keskenmenon kokenutta ja sitten yhtä professoria. Todettiin, että lääketieteellisesti keskenmenot hoidetaan Suomessa hyvin, mutta se henkinen puoli tosiaan jää hoitamatta. Ihmetyttää kyllä tosiaan tuo tutkimusten puute, kun niin yleinen juttu. Tuon ohjelman mukaan joka viides nainen joutuu sen kokemaan.
Ja kyllä se muuten on kans karu tosiasia (josta ei siinä puhuttu), että mitä enemmän niitä raskauksia naisella on, niin sitä todennäköisemmäksi se km tulee. Näkee sen tuosta Isomman pesueen ketjustakin. Ei siellä montaa ole, jotka ei km:a olis kokenut.
Mullekin gyne silloin ultraan mennessäni syksyllä sanoi, että melkoinen tilastollinen harvinaisuus olisit ollut, jos ei tämäkään raskaus olisi kesken mennyt.
Hiukan vissiin kummittelee tuo viimekertainen varh.ultraan meno jossain takaraivossa. Mullahan sillon edellisiltana alkoi vuoto ja ultraan meninkin sitten toteamaan, että eipä siellä enää mitään ole. Viime yönä tietysti näin unta, että pikkarit oli punaisena, huoh.
Nyt täytyy lähteä laittamaan yläpää kuntoon. Alapään siistin jo suihkureissulla ;-) Tuolla paikassa tehdäänkin alakautta tuo ultra. Ennen olen käynyt Medisonarissa Turussa ja siellä tehty vatsanpeitteiden päältä. Siellä huippulaitteet ja mulla sen verran vähän peitettä, että näkynyt tosi hyvin. Mutta tämä Kaarinassa oleva paikka on edullisempi ja lähempänä, niin menen nyt sinne.
Tehis rv 6+2 (neljä tuntia ultraan...)